וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתן בלטקסה עבר ממכבי תל אביב להפועל עכו, עמית ביטון עזב לאשדוד

המגן/קשר שנרכש לפני שנתיים מהפועל פתח תקוה, הושאל עד סוף העונה לקבוצה שנאבקת בתחתית. הבלם חתם במ.ס אשדוד עד סוף העונה. עכו תנסה לצרף את אמיר חלאיילה ובן רייכרט

(עדכון ראשון: 11:24)

עמית ביטון, מ.ס אשדוד. האתר הרשמי של מ.ס אשדוד, אתר רשמי
עבר ליריבה של עכו בתחתית. עמית ביטון/אתר רשמי, האתר הרשמי של מ.ס אשדוד

מתן בלטקסה שחקנה של מכבי תל אביב מצא בית חדש. המגן קשר שנרכש בקיץ מהפועל פתח תקוה וכמעט שלא שיחק, הושאל עד סוף העונה ללהפועל עכו של אלדד שביט. בבלטקסה, שעובר באמצעות סוכנו ג'קי דהן, התעניינה גם מכבי נתניה, אך זה עובר לקבוצה שבה הוא צפוי לקבל הרבה יותר דקות. בלטקסה היה אחד משחקני המפתח של הפועל פתח תקוה שבה הוא גדל וכבש שישה שערי ליגה בעונה החולפת כקשר שמאלי בליגה הלאומית. כזכור, בלטקסה נרכש תמורת 700 אלף שקל בפברואר 2015 בהמלצתו של יואב זיו, אך כמעט שלא קיבל דקות וישתפשף בעכו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
דניאל סטאנצ'יו, מתן בלטקסה, ג'קי דהן. אתר רשמי
יקווה לקבל דקות בעכו. בלטקסה עם ג'קי דהן ודניאל סטנצ'יו/אתר רשמי

מי שעזב את עכו הוא עמית ביטון, שעבר למ.ס אשדוד, זמן קצר אחרי שהיא החתימה אתמול את ייגור פיליפנקה. ביטון שוחח אמש (שני) עם ראשי עכו וביקש מהם שחרור מיידי וזאת לאחר שלטענתו לא התאקלם בעיר ומתקשה לשחק במקום רחוק מהדרום, שם ביתו נמצא. בעכו נענו לבקשה וביטון אמר היום אחרי החתימה באשדוד (אליה הושאל מהפועל באר שבע): "אני שמח מאד להגיע למקום חם ומשפחתי, עם שחקנים מצוינים. אין לי ספק שביחד נצליח להרים את הקבוצה אל המקום בו היא צריכה להיות".

ההגעה של בלטקסה לעכו והעזיבה של ביטון הם חלק מהשינויים שעורכת נועלת הטבלה. לאחרונה הצטרף גם שחקן ההגנה בר הלל, שהושאל מעירוני קרית שמונה. הלל הושאל בחודשים הראשונים של העונה לאסי גלבוע מליגה א'.

"אנחנו כמובן לא נוותר אבל עושה רושם שאנחנו בדרך לליגה הלאומית", אמר שחקן בקבוצה, "לא הולך לנו כלום גם שאנחנו משחקים יותר טוב וזו תסמונת רעה לקבוצת תחתית". בעכו ינסו לצרף שניים או שלושה שחקנים צעירים מבטיחים לסגל כשכל העת מגיעים זרים צעירים למבחנים והמטרה היא לצרף גם את אמיר חלאיילה ובן רייכרט שמנסה למצות אופציות בחו"ל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully