וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראש טוק: ההקדשה הלא שגרתית של קפטן אטאלנטה לבתו

לכבוד יום הולדתה של בתו, ענד פאפו גומס סרט קפטן משודרג עם תמונה שלה. אחרי שבישל את שער הניצחון, הוא שוקל להישאר איתו. וגם: נאינגולן תיעד את עצמו מעשן והושעה, ושוער בר מזל זכה בפיצה חינם לכל השנה

צילום מסך

מותה הטרגי של גולשת הגלים הפורטוגלית

טניה אוליביירה בת ה-20 נחשבה לאחת התקוות הגדולות של פורטוגל בגלישת הגלים, אבל שלשום היא מצאה את מותה בנסיבות טרגיות ומסתוריות. ככל הנראה, מותה בא כתוצאה מתאונה בלב ים שבסופה היא הורעלה ומתה. "עולם הגלישה איבד את הכישרון הכי גדול שלו", נמסר מהתאחדות הגלישה הפורטוגלית. "טניה הייתה אחת הגולשות המבטיחות ביותר שלנו, ולא נותר לנו אלא לשלוח תנחומים למשפחה ולהבטיח שאת הגל הבא שנתפוס נקדיש לה".

גולשת הגלים הפורטוגלית טניה אלבארז. צילום מסך
המשטרה בפורטוגל חוקרת. טניה אוליביירה/צילום מסך

החליף את סרט הקפטן בתמונה של בתו לכבוד יום הולדתה

פאפו גומס נודע בתור דמות צבעונית למדי, וסרטי הקפטן המיוחדים שאותם הוא מחליף מדי שבוע כבר הפכו ללהיט של ממש. השבוע הכין קפטן אטאלנטה הפתעה חביבה במיוחד: לרגל יום הולדתה של בתו, הוא ענד על הזרוע סרט עם תמונה שלה לצד איור של הדמות המצוירת האהובה עליה. עכשיו - אחרי שקבוצתו ניצחה 1:2 את רומא והוא היה זה שבישל את שער הניצחון - הוא שוקל להשאיר את הסרט גם במשחקים הבאים לאות מזל. ילדים זה שמחה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

אם עוד לא יצא לכם להכיר את פאפו גומס, הנה סרטון המחשה

סיגריות ומשקאות חריפים: החגיגה שעלתה לנאינגולן ביוקר

נשארים באותו משחק: עוד לפני שפאפו גומס הציג לראווה את סרט הקפטן הייחודי שלו, אירעה תקרית ביזארית אחרת הקשורה דווקא ליריבה, רומא. במהלך חגיגות השנה החדשה העלה ראג'ה נאינגולן לאינסטגרם סרטון בו הוא מתעד את עצמו חוגג עם סיגריה ביד ומשקאות חריפים בצד, מה שכמובן עורר תגובות רבות ברשת. כשמדובר בנאינגולן, שמעולם לא הסתיר את העובדה שהוא מעשן באופן קבוע, זו לא היתה הפתעה גדולה, אבל רומא החליטה להענישו בכל זאת, והוציאה אותו מהסגל למשחק. "הוא הפר את הקוד ההתנהגותי של המועדון. הוא יודע מה הוא עשה, ומבין מה המחיר שישלם", הסביר המאמן אוזביו די פרנצ'סקו. כנראה שבפעם הבאה הוא ישמור את הסרטונים הללו לעצמו.

גם ביורו 2016 תועד נאינגולן מעשן במלון

ליאס אנדרסון מנבחרת הנוער של שבדיה השליך לעבר הקהל את מדליית הכסף באליפות העולם בהוקי

ותראו את התגובה של האוהד בר המזל

שמר על רשת נקיה - וקיבל פיצה חינם לכל השנה

מנפלאות הגביע האנגלי: שוער פליטווד כריס ניל הצליח לעמוד בכבוד מול שחקני ההתקפה של לסטר מהפרמיירליג ועזר לקבוצתו לסיים ב-0:0 מרשים. לאחר המשחק, הוא קיבל פרס מפתיע ושווה במיוחד: פיצה חינם לכל השנה מרשת "פאפא ג'ונס". בונוס מקבוצתו, אם תהיתם, הוא דווקא לא קיבל. אז חשבון הבנק לא יתפח, אבל הכרס? סביר להניח שהיא דווקא כן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully