וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: פגישה מכרעת עם בניון בשבוע הבא

3.1.2018 / 16:18

הקשר דורש הבהרות בנוגע למעמדו ועשוי לעזוב. שיחה נוספת בין הצדדים תתקיים בימים הקרובים. בבירה עסוקים במשחק הגביע בראשון לציון (ה', 21:00). ורד, ז'אורז'יניו, קלטינס ובריהון ייעדרו

סיבוב ח'הסתיים04/01/2018
הפועל ראשון לציון
  • שקל (18)
2:1
  • (23) וארן
  • (43) וארן
בית"ר ירושלים
צילום מסך

בבית"ר ירושלים לוקחים ברצינות את משחק הגביע מול הפועל ראשון לציון. בבירה לא רוצים לייצר סינדרלה ועל כן ערך הצוות המקצועי שיחות אישיות עם שחקנים בנוגע לחשיבות המשחק (חמישי, 21:00, 5+ לייב) למועדון. בבית"ר מעריכים שכ-4,000 מאוהדי הקבוצה יגיעו לאיצטיון הברפלד ואמרו: "אין מה לדבר שחייבים לנצח ולעבור, אבל זה גם מוקש כי כל שחקן בראשון לציון עולה בטירוף ומפנטז על להדיח את בית"ר מהגביע. יש רק מה להפסיד במשחקים האלה אבל צריך לבוא ולעשות את העבודה".

בבית"ר לוקחים בחשבון אפשרות שהמשחק יגרר ל-120 דקות ושחקנים שסובלים מעומס אמורים להתחיל על הספסל. הקבוצה תחסר את עידן ורד המחלים מפציעה, ז'אורז'יניו המורחק, דוד קלטינס ויעקב בריהון הפצועים. מי שיחזרו לסגל הם אריק סאבו ויוסי בניון. איתי שכטר זכה למנוחה אתמול ובשל עומס נראה כי יתחיל על הספסל מחר. באימון המסכם של הקבוצה תורגל חן דילמוני על חשבונו של מרסל הייסטר באגף שמאל. עופר ורטה תורגל כמגן ימני ואילו אנטואן קונטה תורגל שוב כקשר לצד של פול אדגר וקלאודמיר.

בסיום האימון היום שוחח יוסי בניון עם אלי אוחנה בנוגע לאי זימונו לסגל בשבת האחרונה, במטרה להבין את מעמדו עם פתיחת חלון ההעברות. בבית"ר רוצים לראות את בניון ממשיך אך אם לא יחול שינוי במעמדו של בניון הוא עשוי לדרוש לעזוב. הצדדים קבעו לשוחח שוב בעוד מספר ימים ולקבל החלטה סופית.

אמיר עגייב לא התאמן אתמול והוא בדרך להפועל תל אביב. השחקן עדיין לא חתם על התרת חוזהו בבית"ר אך העניין אמור להיסגר עד סוף השבוע. שחקן נוסף שלא התאמן אמש בשל רגישות הוא ז'אורז'יניו, שצפוי לחזור לאימונים בהמשך השבוע. בבית"ר מרוצים מההשתלבות של דייויד בויסן עד עתה באימונים והוא עשוי לקבל דקות ראשונות כבר מחר.

בנוגע למו"מ מול איתי שכטר, במועדון מאמינים כי לאחר המשחק נגד הפועל חיפה תתקיים פגישה בה ינסו לסכם את תנאיו של החלוץ. שכטר חזר ואמר לאנשי בית"ר כי הוא מאוד רוצה להמשיך ובשלב זה בכלל לא בודק אופציות אחרות, ובמועדון אופטימיים ומאמינים כי יימצא המתווה בו השחקן יחתום על חוזה חדש.

איתי שכטר שחקן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
התקדמות לאחר הפועל חיפה? שכטר/ברני ארדוב

עירוני ראשון לציון מגיעה עם הרבה מאוד מוטיבציה למשחק הגביע מחר נגד בית"ר ירושלים. על פי התירגול באימון, הכתומים צפויים לחכות ליריבה מליגת העל מאחור ולנסות לעקוץ בהתקפות מתפרצות. המאמן ניר ברקוביץ' שם דגש באסיפה על הכנפיים של בית"ר, בעיקר על צד שמאל בו משחקים מרסל הייסטר וחן עזרא (על אף שחן דילמוני אמור לפתוח במקומו של הייסטר). מעבר לכך, דגש נוסף היה על עבירות על סף הרחבה אותן בית"ר מנסה לסחוט באופן קבוע. בראשון מאמינים כי האצטדיון יהיה מלא.

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה

הרכבי הקבוצות

    האזינו לפרק החדש של הפודיום: מחזור 16 ולקראת סיבוב הגביע

    טרם התפרסמו תגובות

    הוסף תגובה חדשה

    +
    בשליחת תגובה אני מסכים/ה
      1
      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully