וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רביעי בליגת העל: נהריה בחולון, גלבוע/גליל בראשון לציון

2.1.2018 / 15:51

הקבוצה של דן שמיר תרצה להמשיך את המומנטום שלה כשתארח את יריבתה מעין שרה (20:15, ספורט 5). הכתומים הפצועים ינסו להתאושש על חשבון שחקניו של בית הלחמי. בכורה למלווין

one

משחקי המחזור ה-11 בליגת העל יימשכו מחר (רביעי) עם שתי התמודדויות נוספות. בקרב בין הקבוצות הסגולות של הליגה תארח הפועל חולון החמה את עירוני נהריה שאיבדה גובה בשבועות האחרונים. מכבי ראשון לציון הפצועה, תנסה להתאושש מההדחה הדרמטית ברבע גמר הגביע, כשתפגוש את גלבוע/גליל של אריאל בית הלחמי, במדיה יערוך בכורה קליבלנד מלווין.

שחקני עירוני נהריה,. אדריאן הרבשטיין
צריכים להתעורר לפני שהצמרת תברח. שחקני עירוני נהריה/אדריאן הרבשטיין

הפועל חולון - עירוני נהריה (20:15, ספורט 5)

הפועל חולון חוזרת למשחקי הליגה אחרי שהשלימה משימה קטנה ראשונה לעונה הזאת והעפילה לחצי גמר גביע המדינה בזכות ניצחון דרמטי על מכבי ראשון לציון בסוף השבוע האחרון. הסגולים, שהפסידו במחזור הליגה האחרון בצורה דרמטית להפועל ירושלים, רוצים להמשיך במומנטום הנהדר שהוביל אותם לצמרת הגבוהה, ויקוו לעשות זאת כשטו הולוואי שב לשחק בשבועות האחרונים. הולוואי נוגס בדקות המשחק הרבות שקיבל תמיר בלאט, ומי שעוד אמור להפגע הוא הקפטן שלומי הרוש, שלא שיחק במשחקים האחרונים בשל פציעה.

ההפסד להפועל ירושלים בשמינית גמר גביע המדינה לפני עשרה ימים היה הרביעי בחמשת המשחקים האחרונים של עירוני נהריה, שלפתע מוצאת את עצמה פוזלת לתחתית הטבלה אחרי פתיחת עונה טובה מאוד. הסגולים ערכו שינויים בשבועות האחרונים, כשתחילה צירפו את טיירון נאש ולאחר מכן את המתאזרח כריס סמית', אך גם זה לא עזר להם למנף את פתיחת העונה לכדי ביסוס מעמדם בצמרת. בנהריה יודעים שהפסד בחולון יהיה הרביעי שלהם בחמישה משחקי חוץ בסיבוב הראשון, ובאופן סופי יצור פער בינם לבין הצמרת.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
קליבלנד מלווין. AP
איך תהיה הבכורה שלו? קליבלנד מלווין/AP

מכבי ראשון לציון - הפועל גלבוע/גליל (19:45, פריצות בספורט 5)

הקבוצה מעיר היין הייתה רחוקה זריקה אחת מוצלחת מהעפלה לחצי גמר הגביע, אך נשארה רק עם המחמאות על המלחמה בסגל חסר בחולון וכעת תתמקד רק במשחקי הליגה. מכת הפציעות שעוברת על השחקנים של שמוליק ברנר לא זכורה לאנשי הקבוצה, כשאל ניצן חנוכי ודרו קרופורד הצטרף אתמול גם אייל שולמן שנפצע בברכו וייעדר לפחות בשבועיים הקרובים. במועדון יעשו מאמץ על מנת להכשיר את קרופורד למשחק נגד גלבוע/גליל, שניצחון בו יחתום סיבוב ראשון טוב עבור הכתומים.

למעלה משבועיים עברו מאז הניצחון של גלבוע/גליל על מכבי חיפה, והאדומים חוזרים לפעילות כשבמהלך הפגרה יצאו השחקנים לחופש וחלקם הגדול ניצל את הזמן לטייל. גלבוע ביצעה שינוי בסגל במהלך השבועיים הללו כשצירפה את קליבלנד מלווין, שיערוך את הופעת הבכורה שלו במועדון. בגלבוע מקווים כי יוכל להכנס לנעליים הגדולות שהשאיר טיילר סטון, כשמי שניצל זאת בינתיים הוא זאק לידיי, שזכה בתואר שחקן החודש. מלבד לידיי יקבלו את תואר אנשי החודש גם חואקין שוכמן, השחקן הישראלי של חודש דצמבר ואריאל בית הלחמי, מאמן חודש דצמבר, שהובילו את הקבוצה למקום הרביעי בטבלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully