וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה - דראפיץ' שואב השראה מאוברדוביץ': "היינו מסטולים מרוב גובה"

31.12.2017 / 9:31

המאמן התפייט אחרי ה-2:2 המאכזב מול הפועל רעננה: "לפעמים כדאי לקבל מכה, צריך לרדת למטה ולקחת אוויר. לא ברור לי למה באנו בלי שום אנרגיות". חגי גולדנברג: "ספגנו מחוסר ריכוז"

סלובודן דראפיץ' מאמן מכבי נתניה עם עוזרו שי ברדה. שלומי גבאי
המודל לחיקוי: ז'ליקו אוברדוביץ'. דראפיץ'/שלומי גבאי

מאמן מכבי נתניה סלובודן דראפיץ' יצא מאוד מאוכזב מה-2:2 של קבוצתו אמש (שבת) מול הפועל רעננה. הקבוצה חילצה בקושי נקודה ביתית אחרי טעות של שוער רעננה אסף צור ודראפיץ' התקשה לקבל את היכולת של הקבוצה.

"אני מאוכזב מהיכולת של הקבוצה", אמר מאמן נתניה. "לא ברור לי למה באנו בלי אנרגיות למשחק הזה. פעם אמר לי מאמן גדול וותיק, גיגי כהן שאימן כאן במכבי נתניה, שלפעמים יש משחקים שעדיף לך לשבת על הספסל ולחכות שהם ייגמרו. שאלתי אותו למה הוא לא קם וצועק, אז הוא אמר לי שיש משחקים כאלה שאין לך מה לעשות בהם. זה קורה בליגה ארוכה, אבל צריך לדעת להתמודד גם עם משחקים כאלה. לא היינו שם בחטיפות כדורים, בשליטה במגרש. אי אפשר לנצח משחקים אם אנחנו באים בגישה כזו".

דראפיץ' גם לקח על עצמו חלק מהאשמה: "ספגנו שערים ממצבים נייחים. לפעמים כשאין לך אנרגיות, אז אתה גם חוטף כאלה שערים. נחפש נקודות במקומות אחרים. יכול להיות שאנחנו בצוות טעינו בתכנית העבודה לפני המשחק הזה".

דראפיץ' גם נתן דוגמא מדברים שאמר מאמן אחר, ז'ליקו אוברדוביץ': "כנראה שהיינו מסטולים מהגובה אליו הגענו. אנחנו צריכים לרדת למטה ולקחת את האוויר. אוברדוביץ' לימד פעם שצריך לקבל לפעמים מכה כדי לרדת למטה ואז להתחיל הכל מהתחלה".

המגן חגי גולדנברג שהציל את הקבוצה מהפסד אחרי שחילץ מהקו במספרת מרהיבה, ניסה להסביר מדוע הקבוצה שיחקה רע: "ספגנו מחוסר ריכוז וחבל. יצאנו מאוכזבים מהמשחק הזה. מכבי נתניה לא שמחה אף פעם בתיקו. אנחנו מאוד רוצים להבטיח את מקומנו בפלייאוף העליון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully