וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים מודה שטעתה בהתנהלות מול בניון, שבחים לקונטה

31.12.2017 / 7:52

במועדון אמרו על הקשר הוותיק שנותר מחוץ לסגל: "היה צריך להודיע לו על כך כבר ביום שישי". הצרפתי הצטיין: "הרווחנו אותו בחזרה". המו"מ עם שכטר "בשלב התחלתי", רוסו תובע את המועדון

יוסי ציפקיס

1. ניצחון של אופי

בית"ר ירושלים סיימה את המשחק אמש (שבת) חבולה, אך עם הרבה מאוד ביטחון לקראת שבוע מאתגר שיכלול שלושה משחקי חוץ (מול ראשון לציון בגביע בחמישי, הפועל חיפה בשני וקרית שמונה בשבת). איתי שכטר אמר שהניצחון 0:1 על מכבי פתח תקוה היה הכי חשוב של בית"ר העונה, בעיקר בשל העובדה שהיה זה ניצחון של אופי, לא של כישרון. "מדהים מה שהיה כאן", אמר החלוץ. "זה ניצחון סופר חשוב בסיטואציה שהיינו בה. ברור לנו שחייבים להשתפר, אך יש דקות טובות יותר שלנו ואנחנו צריכים לנצל אותן ליותר שערים. היום לא ספגנו וזה חשוב, זה חלק מהשינוי שאנחנו צריכים לעשות".

עוד בנושא

שוב במקום השני: בית"ר ירושלים ניצחה את מכבי מכבי פתח תקוה 0:1
בית"ר חגגה, איתי שכטר: "זה אולי הניצחון הכי חשוב שלנו השנה"

שחקני בית"ר ירושלים, יעקב בריהון. יוסי ציפקיס
זה לא הכישרון, לשם שינוי. בריהון חוגג/יוסי ציפקיס

2. הבלתי הצפוי הוא הדבר הכי צפוי

שער הניצחון של בית"ר היה שייך גם לאנטואן קונטה, שפתח בקישור והוסט במחצית לעמדת המגן הימני. הוא רץ בצד שמאל, העביר כדור רוחב ובסופו של דבר מי שדחק את הכדור לרשת אחרי ההשמטה של צחי גיגי היה דווקא יעקב בריהון, לגביו הייתה התלבטות אם להכלילו בסגל. כמה דקות לאחר מכן שניהם שכבו על כר הדשא, אחד עם מתיחה והשני עם התכווצות. הבלתי צפוי הוא הדבר הכי צפוי בבית"ר ירושלים בעונה הנוכחית.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
שחקן בית"ר ירושלים, אנטואן קונטה, מול שוער מכבי פתח תקוה, צחי גיגי. יוסי ציפקיס
"הרווחנו אותו". קונטה/יוסי ציפקיס

3. קונטה קוצר שבחים, חוזהו של קליימן יוארך?

קונטה זכה לאינספור שבחים לאחר המשחק. "היום הרווחנו בחזרה את אנטואן קונטה, הוא חזר לחיים וזה יעזור לנו מאוד בהמשך", אמר איתי שכטר. הצרפתי הציג יכולת סבירה בקישור האחורי, אך ברגע שהוסט לעמדת המגן הוא התחיל להזכיר מי שנחשב בחלקים מהעונה שעברה לשחקן הכי של טוב בית"ר.

אגב, בתוספת הזמן, כשקונטה מתפקד עם רגל אחת, הוא החליט להצטרף לחן עזרא בהתקפה. בתגובה, נרשמה דאגה גדולה בחדר האח"מים באצטדיון ואלי טביב נשמע אומר: "לאן הוא רץ?"

"לא הבנתי איך הוא עושה את זה, לי כבר לא היה כוח", אמר שכטר על המהלך האחרון של קונטה. גם בני בן זקן הגיב למהלך: "רציתי שזה יסתיים בגול, אבל כשזה לא קרה הדופק עלה עד שהוא חזר להגנה".

בוריס קליימן זכה אף הוא לשבחים בעקבות היכולת הטובה שהוא מפגין בתקופה האחרונה בין הקורות. בבית"ר אמרו כי לאחר שייסגר נושא איתי שכטר, השחקן הבא איתו יפתחו במו"מ יהיה קליימן.

שוער בית"ר ירושלים, בוריס קליימן. יוסי ציפקיס
גם הוא יקבל שדרוג? קליימן/יוסי ציפקיס

4. בבית"ר מודים: טעינו בהתנהלות מול יוסי בניון

טל כחילה ייבדק היום כדי להבין מה חומרת הפגיעה בכתפו. עדיין לא ברור אם הבלם ייעדר ביום חמישי ממשחק הגביע בראשון לציון. מי שייעדרו בוודאות הם עידן ורד, ז'אורז'יניו המורחק ודוד קלטינס הפצוע. יוסי בניון ואריק סאבו יחזרו לסגל.

בנוגע ליוסי בניון, בבית"ר הבינו כי היו צריכים לקבל את ההחלטה לגביו עוד ביום שישי. הרעיון להכניס אותו לרשימת 20 השחקנים שהוזמנו למשחק רק כדי לגרוע אותו מהסגל בסופו של דבר (בשל העובדה שחזר רק לאחרונה מפציעה) היה שגוי, לטענת גורמים במועדון. "היה צריך להודיע לו כבר ביום שישי, לא הייתה כוונה שזה ייצא ככה", אמר אחד הגורמים. בכל מקרה, בניון עשוי לפתוח ביום חמישי במשחק הגביע.

איתי שכטר שחקן בית"ר ירושלים מול עומר דנינו שחקן מכבי פתח תקוה. יוסי ציפקיס
בתפקיד דן איינבינדר. שכטר/יוסי ציפקיס

5. שכטר: "המו"מ ביני לבין בית"ר נמצא בשלב התחלתי"

כמו דן איינבינדר בעונה שעברה, גם איתי שכטר צריך להסביר כבר תקופה ארוכה מה קורה עם החוזה החדש שלו והאם הוא ממשיך בבית"ר. שכטר דווקא נשמע אופטימי ואמר בפומבי שהוא מאוד רוצה להישאר. "אני מרגיש חלק בלתי נפרד מבית"ר ומאמין שדברים יסתדרו בקרוב. המו"מ נמצא בשלב התחלתי. הכי חשוב שגם אלי טביב וגם אלי אוחנה רוצים אותי כאן ואני מאמין שזה יסתדר. אני אעשה הכל כדי להישאר פה ומאמין שנגיע לעמק השווה", אמר.

6. ג'ובאני רוסו תובע

ג'ובאני רוסו הגיש תביעה נגד בית"ר ירושלים בגין עמלה שלטענתו מגיעה לו מעסקת צירופו של אריק סאבו לפני שנה וחצי. רוסו טוען שביחד עם רוני רוזנטל הוא היה זה שיזם את העסקה מול משה דמאיו ששימש אז כמנכ"ל המועדון. בבית"ר מבהירים כי הם עשו את העסקה מול סוכן השחקנים שחר גרינברג ושותפו הסלובקי, שמחזיק בחוזה ייצוג מול סאבו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully