וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר חגגה, איתי שכטר: "זה אולי הניצחון הכי חשוב שלנו השנה"

30.12.2017 / 22:44

החלוץ הסביר אחרי מכבי פתח תקוה: "לפעמים 0:1 יותר משמח מ-1:4, זה היה משחק סופר קשה, כל משחק בליגה הוא מלחמת עולם". שרון מימר: "לא מתעסק במעמד שלי, תשאלו את מי שצריך"

יוסי ציפקיס

בית"ר ירושלים עבדה הערב (שבת) מאוד קשה ונזקקה לטעות קשה של צחי גיגי כדי לנצח את מכבי פתח תקוה 0:1. השחקנים חגגו על כר הדשא כשגם ההרחקה של ז'אורז'יניו לקראת הסיום לא העיבה על השמחה בעקבות צבירת מלוא הנקודות במשחק לא קל.

מאמן בית"ר ירושלים, בני בן זקן. יוסי ציפקיס
"האנרגיה הייתה טובה והמשחק שטף". בן זקן/יוסי ציפקיס

מאמן בית"ר, בני בן זקן, אמר: "היה משחק טוב. לא גדול, אבל טוב. גם כשלא הגענו למצבים, האנרגיה הייתה טובה והמשחק שטף. בסופו של דבר זה ניצחון חשוב מאוד, מול קבוצה מאוד חזקה, 0:1 מתוק".

על כובש השער בריהון, שנכנס כמחליף: "יעקב עשה גול מאוד חשוב, אני שמח בשבילו. לפעמים חילופים מצליחים, לפעמים לא, אבל אני חושב שהיה מאמץ קבוצתי גדול מאוד. אפשר היה לשחק יותר טוב, אבל זה אופי של שחקנים".

איתי שכטר סיכם: "זה היה ניצחון בעיקר עם הלב והנשמה, ניצחון סופר חשוב וסופר קשה. אבל לפעמים 0:1 קטן הוא יותר שמח מ-1:4 או 1:3. החבר'ה נתנו הצגה. ניצחנו קבוצה שנלחמת על כל נקודה, זה אולי הניצחון הכי חשוב שלנו השנה. היינו צריכים להיראות יותר טוב, אבל כל משחק בליגה הוא מלחמת עולם. גם כששחקנים משמעותיים חסרים, כשיש פציעות והרחקות, אנחנו יודעים לעשות נקודות.".

החלוץ שעדיין לא חתם על חוזה חדש בקבוצה נשאל היכן יהיה בעונה הבאה והשיב: "אני מקווה מאוד שבבית"ר ירושלים. כבר אמרתי שאני שמח ומאושר פה ואני מאמין שבקרוב דברים יסתדרו".

עוד באותו נושא

ליגת העל: בית"ר ירושלים ניצחה את מכבי מכבי פתח תקוה 0:1

לכתבה המלאה
מאמן מכבי פתח תקוה, שרון מימר. יוסי ציפקיס
"אין לנו את האנשים שיודעים לעשות את הגולים". מימר/יוסי ציפקיס

מאמן מכבי פתח תקוה, שרון מימר: "זה מאוד מתסכל, בית"ר כבשה מהטעות שלנו. זה כרגע המצב, ננסה לשפר אותו ולעבוד קשה, אלה העובדות. הגענו למצבים, ולא חצאי מצבים, אלא מצבים טובים. לצערי, אין לנו את האנשים שיודעים לעשות את הגולים, את השחקנים עם השקט ליד השער, ואנחנו יוצאים מתוסכלים. חרטה שסלומוון נכנס מאוחר? אתה עושה דברים תוך כדי משחק, מה שמנתחים בדיעבד זה לא חוכמה".

מימר נשאל על מעמדו אחרי רצף התוצאות החלשות, ואמר: "לא מתעסק בזה. תשאל את מי שצריך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully