וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: קרלוס גרסיה מונה לעוזר מאמן הקבוצה

29.12.2017 / 18:55

יממה לאחר שנפרדו מסטיב מקלארן הודיעו הצהובים על מינויו של שחקן העבר הספרדי לעוזרו של ג'ורדי קרויף. גרסיה: "אני חוזר הביתה ומתחיל פרק חדש בחיים". קרויף: "משוכנע שהוא יתקבל בזרועות פתוחות"

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

הפתעה מבית היוצר של מכבי תל אביב: הצהובים הודיעו הערב (שישי) על מינויו של שחקן העבר קרלוס גרסיה לתפקיד עוזר המאמן. זאת יממה אחת בלבד לאחר שנפרדו מהיועץ המקצועי סטיב מקלארן שעזב את המועדון.

גרסיה בן ה-33 שיחק 4 שנים במכבי תל אביב וזכה בשלוש אליפויות, גביע המדינה וגביע הטוטו לפני שעבר ב-2016 לאלאניאספור הטורקית. כעת הודיעו הצהובים כי הספרדי החליט לתלות את הנעליים ולהצטרף לצוות האימון של ג'רודי קרויף.

גרסיה, אמר לאתר הרשמי של מכבי תל אביב: "אני חוזר הביתה ומתחיל פרק חדש בחיי עם אותן מוטיבציה ושאיפות איתן הגעתי למכבי כשחקן לפני חמש וחצי שנים. אני מקווה לעמוד ברף הציפיות המחייב את המועדון הגדול בישראל. אני מלא בתחושת גאווה להשתייך שוב למכבי תל אביב"

המאמן ג'ורדי קרויף הוסיף: "קרלוס הוא אחד שאין צורך להציג אותו למכבי תל אביב או לכדורגל הישראלי ואינו צריך זמן הסתגלות. המנהיגות, יכולת הארגון ואופי מנצח מהם נהננו על המגרש בשעה שהנהיג את ההגנה ועזר לנו לזכות בתארים הם נכסים שלבטח נהנה מהם. אני משוכנע שכל מי שקשור למכבי יקבל את קרלוס בחזרה בזרועות פתוחות".

עוד בנושא
סטיב מקלארן עוזב את מכבי תל אביב: "אני נאלץ לעזוב לאנגליה"
מכבי תל אביב: "באנגליה יהיה למקלארן יותר קל לקבל הצעות"
מכבי תל אביב: מיכה יסכם לחמש שנים ויהפוך למשתכר הישראלי הבכיר

קרלוס גרסיה. האתר הרשמי של מכבי תל אביב, אתר רשמי
ושוב אתכם. קרלוס גרסיה/אתר רשמי, האתר הרשמי של מכבי תל אביב

מנכ"ל מכבי תל אביב בן מנספורד הוסיף: "אנו שמחים להחזיר את קרלוס למשפחת מכבי ת"א. ג'ורדי מרגיש כי קרלוס הוא התוספת הנכונה ולכן פעלנו במהירות על מנת להשיב את קרלוס לדשא בקריית שלום ולצרפו לצוות המקצועי. קרלוס יודע מה צריך על מנת לזכות בתארים במכבי וידע זה יהווה נדבך חשוב בשעה שאנו מתקדמים להמשך העונה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully