וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חלון ההעברות בפתח: ברצלונה מתכננת למכור חמישה שחקנים

בתקשורת הקטלאנית מדווחים שראפיניה, וידאל, ארדה טוראן, מסצ'ראנו ודאולופאו כנראה יימכרו בינואר בשל העובדה שלא הצליחו להשתלב. רונאלדו הברזילאי תקף: "הרגשתי הרבה יותר טוב בריאל"

צילום: one

ברצלונה נהנית מעונה נהדרת עד כה. היא מוליכה בגאון את הליגה הספרדית ועלתה גם די בקלות לשמינית גמר ליגת האלופות. אלא שעל פי דיווחים בתקשורת הקטלאנית, הקבוצה עומדת בפני סוג של מהפכה בינואר, כאשר לא פחות מחמישה שחקנים צפויים לעזוב אותה בחלון ההעברות.

השחקן הראשון והחשוב מכולם שעלול לעזוב הוא ראפיניה. הקשר הברזילאי רק חוזר מפציעה ארוכה והוא מעוניין לשפר את הסיכויים שלו לשחק במונדיאל הקרוב ברוסיה. עם מיעוט הדקות שהוא מקבל בבארסה הסיכויים לכך קלושים וסלטה ויגו היא אחת האופציות שלו. עוד שחקן שמעמדו מעורער הוא אלש וידאל. המגן הימני אומנם כבש את השער השלישי בקלאסיקו האחרון, אך נלסון סמדו המאכזב וגם סרג'י רוברטו מועדפים על פניו ובארסה עשויה לשקול הצעות למכור אותו כשסביליה, אתלטיקו מדריד וגם אינטר הביעו בו עניין.

שחקן ברצלונה, ג'רארד דאולופאו. רויטרס
רגעי נחת בודדים מאוד. דאולופאו/רויטרס

עוד שחקן מאכזב מאוד הוא ג'רארד דאולופאו. ברצלונה שילמה כסף לא מבוטל כדי להחזיר את שחקן הבית שלה מאברטון, אך זה הציג יכולת חלשה והחזרה מהפציעה של עוסמאן דמבלה תפחית עוד יותר את דקות המשחק שלו. דאולופאו מעוניין לחזור לאיטליה אחרי שהציג יכולת טובה במדי מילאן ואינטר עשויה לקלוט אותו.

לגבי שני השחקנים הנוספים, העזיבה בינואר די וודאית. חאבייר מסצ'ראנו כבר הבהיר שהוא רוצה לעזוב ומעברו להביי צ'יינה הסינית כבר די סגור. עוד שחקן שממש לא השתלב אצל ואלוורדה ולא קיבל ממנו אפילו דקת משחק הוא ארדה טוראן, שיעזוב בינואר, ככל הנראה לאחת הקבוצות הבכירות בליגה הטורקית.

* ובינתיים, רונאלדו הברזילאי, שכיכב עונה אחת בברצלונה אך מזוהה בעיקר עם ריאל מדריד, הוציא קיטור על בארסה כשירה בראיון בברזיל ואמר: "הרגשתי הרבה יותר טוב בריאל מדריד, למרות שנה נפלאה בברצלונה. בסופו של דבר, ההיסטוריה שלי עם ברצלונה היתה רעה מאוד, בדומה למה שקרה עם ניימאר. לברצלונה תמיד יש בעיות עם שחקנים ברזילאים כמו ניימאר, רומאריו, רונאלדיניו ואני. כולנו קיבלנו יחס רע מהמועדון למרות כל מה שתרמנו ונתנו לו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully