וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע איטלקי: מילאן ניצחה 0:1 בהארכה את אינטר ועלתה לחצי הגמר

סוף סוף קצת נחת לרוסונרי, שניצחו בדרבי לראשונה אחרי כמעט שנתיים בעיצומה של תקופה רעה. פטריק קוטרונה נכנס כמחליף (76) וכבש (104) בדרך למפגש עם לאציו. הנראזורי ממשיכים לצלול

שחקני מילאן חוגגים. AP
קוטרונה חוגג את הרגע הגדול שלו עם בונוצ'י/AP

אחרי עלייתה של לאציו אתמול, משחקי רבע גמר הגביע האיטלקי נמשכו גם הערב (רביעי) עם המפגש הכי מסקרן מבין הארבעה - הדרבי הגדול של מילאנו שסיפק דרמה גדולה. בסופו של דבר, אחרי 120 דקות של כדורגל בבירת האופנה האיטלקית, הצליחה מילאן להעפיל לחצי הגמר עם 0:1 בזכות שער של פטריק קוטרונה בהארכה, והיא תפגוש שם את הנשרים מהבירה.

שתי הקבוצות הגיעו במצב רוח שפוף למפגש הרביעי ביניהן אי פעם בשלב הזה (עד היום, 1:2 למילאן). הנראזורי איבדו את סטטוס ה"בלתי מנוצחים" בליגה עם שני הפסדים רצופים, אך זה עוד כלום לעומת התקופה הנוראית שעוברת על הקבוצה מהצד השני של העיר. הרוסונרי הפסידו גם הם בשני המחזורים האחרונים ולא הצליחו להתייצב גם לאחר הגעתו של ג'נארו גאטוזו, ואם זה לא הספיק הם נאלצו להעלות הערב בהרכב את השוער השלישי, אנטוניו דונארומה. זה קרה אחרי שאחיו הצעיר והבכיר, ג'אנלואיג'י, והשוער השני, מרקו סטורארי, נפצעו.

אז השוער בן ה-27, שהגיע הקיץ כאחד התנאים לחתימת אחיו על החוזה החדש במועדון, קיבל דקות ראשונות בקבוצה דווקא בדרבי, ובדקה ה-24 זה כמעט הפך לסיוט כאשר כדור שפגע בו הפך לשער עצמי. למזלו, לאחר בחינת המהלך בעזרת ה-VAR, השופט החליט לבטל את השער. בהמשך, האח המבוגר לבית דונארומה סיפק הצלה אדירה מרגלו של ז'ואאו מריו ועזר למילאן לגרור את המשחק להארכה. שם, ברגע האמת, קוטרונה (נכנס בדקה ה-76 כמחליף) קיבל כדור נהדר מסוסו והעניק לקבוצתו ניצחון ראשון בדרבי מאז ינואר 2016.

* בסקוטלנד, אופיר מרציאנו פתח ושיחק 90 דקות בין הקורות של היברניאן, שסיימה ב-0:0 את משחקה מול הארטס במסגרת המחזור ה-21 בליגה.

שוער מילאן אנטוניו דונארומה עוצר את שחקן אינטר ז'ואאו מריו. AP
עשה את שלו. ההצלה הגדולה של אנטוניו דונארומה/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully