וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים חוזרת לאופציית אדי גוטליב

27.12.2017 / 18:49

במועדון קיבלו מסרים כי מכבי תל אביב לא תמהר לשחרר את טל בן חיים לקבוצה שמתמודדת עימה בצמרת ובודקים שוב את אופציית בלם הפועל תל אביב. איתי שכטר יאריך את החוזה שלו?

קובי אליהו

בבית"ר ירושלים רוצים מאוד לצרף בלם בחודש ינואר. במועדון לא רוצים לצרף זר ולשחרר אחד אחר ומתמקדים בשוק הישראלי. על אף הרצון לראות את טל בן חיים במועדון, בבית"ר מקבלים מסרים כי מכבי תל אביב לא תמהר לשחררו ליריבה בצמרת. ביממה האחרונה נעשה ניסיון נוסף לבדוק אפשרות לצירוף בלם הפועל תל אביב אדי גוטליב בינואר, אך גורם בבית"ר אומר: "כל הנושא שלו מול הפועל תל אביב והבוררות הופך את הכול לקשה, עוד שבוע או שבועיים נהיה יותר חכמים".

קפטן בית"ר ירושלים, איתי שכטר, ייפגש בימים הקרובים עם ראשי המועדון בנוגע להארכת חוזהו המסתיים בתום העונה. בשלב הזה בבית"ר רוצים לתת לשכטר חוזה לעונה אחת עם התניות בנוגע לעונה השנייה כאשר השחקן דורש חוזה לשנתיים. לפני הפגישה שידרו שני הצדדים רצון אמיתי לסגור הסכם חדש ולהמשיך את ההתקשרות. שכטר הגיע לבית"ר ירושלים לפני כשנתיים לאחר שלא מצא את מקומו במכבי חיפה. בבית"ר הוא פרח והפך לשחקן המוביל בקבוצה ואף מונה בקיץ לקפטן. לשכטר יש עד עתה העונה 7 שערי ליגה ועוד 2 בגביע הטוטו והוא נחשב היום לשחקן המשמעותי ביותר של בית"ר.

שחקן הפועל תל אביב אדי גוטליב שומר על הכדור. קובי אליהו
יעשה את הדרך לבית"ר ירושלים? גוטליב/קובי אליהו

לקראת המשחק נגד מכבי פתח תקוה בשבת תחסר בית"ר את דוד קלטינס שייעדר משני המשחקים הקרובים לפחות, אריק סאבו המוצהב, עידן ורד שעדיין לא החלים וייתכן שגם יוסי בניון במידה ולא יחלים באופן מלא. אנטואן קונטה חזר לאימונים מלאים אך בני בן זקן וגילי לבנדה מתלבטים אם לפתוח איתו או עם עופר ורטה. פול אדגר ימשיך לקבל קרדיט בקישור לצידו של קלאודימיר פריירה כאשר נראה כי אנתוני וארן ימשיך בהתקפה לצידו של איתי שכטר. בלם ברזילאי הגיע היום לאימון הקבוצה אך במועדון לא בונים עליו ובשלב זה מחפשים בלם ישראלי ולא זר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully