וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 27.12: ואן דייק בליברפול, אבראו החליף עוד קבוצה

הבלם ההולנדי הפך לשחקן ההגנה היקר אי פעם, החלוץ האורוגוואי ששיחק גם בבית"ר ירושלים חתם בקבוצה ה-26 בקריירה. וגם: התנאי של הארי קיין לריאל מדריד והמאבק על יאניק פריירה קראסקו

one

העברות

* ליברפול שברה את שיא ההעברות שלה עם רכישתו של וירג'יל ואן דייק מסאות'המפטון ב-75 מיליון ליש"ט. הבלם ההולנדי בן ה-26 הפך גם לשחקן ההגנה היקר בהיסטוריה. לידיעה המלאה

* סבסטיאן אבראו כבר בן 41, אבל ממשיך לעבור קבוצות. החלוץ האורוגוואי, שבמהלך המסע הארוך שלו גם שיחק בבית"ר ירושלים, הצטרף לאאודקס איטליאנו הצ'יליאנית.

שמועות

*ב"דון בלון" טוענים כי הארי קיין דורש, כתנאי להגעתו לריאל מדריד, שהבלאנקוס ימכרו את קארים בנזמה. זאת כדי להשתלט באופן בלעדי על עמדת החלוץ בברנבאו.

*ב"אס" מדווחים כי מנצ'סטר יונייטד וצ'לסי בוחנות את האפשרות לצרף את שחקן ההתקפה של אתלטיקו מדריד יאניק פריירה קראסקו

* אלכסיס סאנצ'ס כוכבה של ארסנל הגיעה ל"חופשה" של יומיים בפריס. השחקן טוען שזו חופשה פרטית, אך ייתכן שהוא נמצא שם כדי לסכם את תנאיו בשורות פריס סן ז'רמן.

* ב"גאזטה דלו ספורט" טוענים כי רוברטו מנצ'יני עשוי לעזוב את זניט סנט פטרסבורג ולהתמנות למאמן מילאן הנמצאת באחד המשברים הקשים בתולדותיה

*בבריטניה טוענים כי כוכב ארסנל ואקס ריאל מדריד מסוט אוזיל נמצא בראש סדר העדיפויות של ארנסטה וואלוורדה והמאמן דורש את צירופו של הקשר בחלון של ינואר. במקביל ב"ספורט" הקטאלני נטען כי עסקת העברתו של בלם פלמייראס יירי מינה לשורות ברצלונה קרובה לסיכום.

*סוכנו של יאיא טורה דמיטרי סילוק הודיע כי הקשר החליט להישאר במנצ'סטר סיטי, זאת למרות שהפך לשחקן מחליף. לדברי הסוכן: "הכול טוב במנצ'סטר סיטי, יאיא נישאר ב-100 אחוז".

*ארסנל מצידה בוחנת אופציה לצרף את הקשר ההתקפי של ליון נביל פקיר. על פי הדיווחים התותחנים לא יהיו מוכנים לשלם יותר מ-70 מיליון יורו עבור פקיר בן ה-24.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
שחקן טוטנהאם הארי קיין חוגג. רויטרס
מציב תנאים להנהלת ריאל מדריד. הארי קיין/רויטרס

*אברטון מעוניינת בצ'נק טוסון הסקורר של בשיקטאש ומוכנה לשלם עבורו כ-20 מיליון ליש"ט. כך על פי ה"דיילי מייל" האנגלי.

*על פי ה"סאן" יובנטוס דחתה הצעה של ארסנל בסך כ-40 מיליון יורו על הבלם מהדי בנעטיה.

*בממלכה טוענים עוד כי מנג'ר צ'לסי אנטוניו קונטה פועל לצירופו של הקשר ארטורו וידאל מבאיירן מינכן. קונטה ווידאל שיתפו פעולה במדי יובנטוס. במקביל בודקים הבלוז אפשרות לצרף את הקיצוני של פ.ס.ז' לוקאס מורה.

*ב"דון באלון" הספרדי גורסים כי אתלטיקו מדריד תדרוש להעביר את המגן הימני אלייש וידאל במסגרת העסקה המתהווה להעברתו של אנטואן גריזמן לברצלונה.

*פנרבחצ'ה וגלאטסראיי פועלות לצירופו של הקאן צ'לאנוילו ממילאן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully