וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאמן ולנסיה מרסלינו עבר תאונת דרכים אחרי שרכבו התנגש בחזיר בר

מרסלינו פונה לבית חולים אחרי התאונה, שאירעה בדרכו הביתה על מנת לחגוג עם משפחתו את חג המולד, ושוחרר במהרה. אמו בת ה-81 נפצעה והובהלה לחדר מיון. ולנסיה במקום השלישי בליגה הספרדית

one

מאמן ולנסיה מרסלינו שוחרר היום (ראשון) מבית חולים אחרי שעבר הבוקר תאונת דרכים. המאמן בן ה-52 היה בדרכו הביתה בערב חג המולד, כשהתאונה אירעה בשעות הבוקר המוקדמות. הוא הובהל לבית החולים, וכאמור שוחרר אחרי שנבדק ומצבו התברר כיציב. עמו ברכב הייתה גם אשתו, שגם היא נפצעה רק בצורה קלה. עם זאת, אמו של המאמן בת ה-81, שנפצעה גם היא בתאונה, הובהלה לחדר מיון, אך בהמשך שוחררה גם היא.

ולנסיה שחררה הצהרה בעקבות האירוע: "מרסלינו היה מעורב בתאונה עם רכבו הבוקר, כשנסע לביתו באסטוריאס על מנת לבלות את החגים עם משפחתו. התאונה התרחשה בכביש שבין לוגרונו ובילבאו, כשחזיר בר חצה את הכביש והתנגש ברכבו. הוא הובהל לבית החולים, אך כבר שוחרר לביתו". מקורבים למשפחה מסרו ש"עברו עליהם רגעים מפחידים מאוד". כמו כן דווח שחזיר הבר שנפגע בתאונה מת מפצעיו.

ולנסיה תחת מרסלינו פתחה את העונה בליגה הספרדית בצורה מרשימה, וכרגע מדורגת במקום השלישי, אחרי שאתמול ספגה הפסד שני ברציפות, 1:0 מול ויאריאל.

מרסלינו מאמן ולנסיה. GettyImages
יחגוג עם המשפחה את חג המולד. מרסלינו/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully