וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאל מדריד - ברצלונה: זידאן אישר שכריסטיאנו רונאלדו "כשיר ב-100 אחוז"

הפורטוגלי שלא התאמן באופן סדיר בימים האחרונים יפתח (שבת, 14:00, ONE). מאמנו: "זה המשחק הכי חשוב שלנו עד כה העונה". ואלוורדה: "לא רוצה לעשות מסדר כבוד. אנחנו לא פייבוריטים"

מחזור 17הסתיים23/12/2017
ריאל מדריד
    3:0
    • (54) סוארס
    • (64, פנדל) מסי
    • (90) וידאל
    ברצלונה
    one

    אף אחד בריאל מדריד לא ציפה להגיע לקלאסיקו הראשון של העונה בליגה הספרדית במרחק כל כך משמעותי מברצלונה. אבל מחר (14:00, ONE), במפגש בין שתי הענקיות של הכדורגל הספרדי בסנטיאגו ברנבאו, ריאל יודעת היטב: כל תוצאה פרט לניצחון שיצמק את הפער לשמונה נקודות, עשויה לסגור את סיפור האליפות מוקדם מאוד. הבלאנקוס לא הפסידו בחמשת המשחקים האחרונים, אבל זה כלום לעומת ברצלונה, שלא נוצחה במשך 23 משחקים רצופים.

    סימן השאלה הגדול לקראת המשחק נגע כמובן לכשירותו של כריסטיאנו רונאלדו. כוכב ריאל סבל מפציעה והתאמן בימים האחרונים בנפרד מחבריו, אולם בספרד העריכו שיהיה כשיר בזמן. ב"מארקה" דיווחו ש"אין שום דאגה בריאל. רונאלדו יתאמן עם הקבוצה היום ויפתח בהרכב".

    גם זינדין זידאן אישר את הדברים: "הוא כשיר ב-100 אחוז ומוכן למשחק. הוא התאמן קשה מאוד ועשה הכל נכון כדי להיות מוכן". אשר למשחק עצמו אמר המאמן: "השחקנים מוכנים, אנחנו תמיד מוכנים למשחקים כאלה. זה המשחק הכי חשוב שלנו עד כה העונה, לנו יותר יותר מה להפסיד. מסדר כבוד? זה לא מעניין אותי מה ברצלונה תעשה. ברצלונה חזקה, אבל אנחנו בטוחים ביכולתנו לנצח כל משחק, כמו תמיד".

    כך או כך, נראה שגארת' בייל לא יפתח בהרכב של זידאן וימתין להזדמנות על הספסל. איסקו צפוי לקבל מקום ב-11 על חשבונו.

    כריסטיאנו רונאלדו שחקן ריאל מדריד. רויטרס
    התאושש בזמן. רונאלדו/רויטרס

    מנגד, ברצלונה מודאגת בעיקר ממצבת שחקני ההגנה שלה. סמואל אומטיטי פצוע, ותומאס ורמאלן אמור לפתוח במרכז ההגנה. פרט לכך, ההרכב ישאר ללא שינוי. עוסמאן דמבלה נותר פעם נוספת מחוץ לסגל, וכמוהו גם אומטיטי, ג'רארד דאולופאו, פאקו אלקאסר וחאבייר מסצ'ראנו.

    עוד שאלה שמעסיקה את התקשורת הספרדית לפני המשחק היא האם ברצלונה תכבד את המסורת רבת השנים ותערוך עבור יריבתה המושבעת משמר כבוד, בו שחקניה נעמדים על עיגול האמצע ומקבלים את שחקני היריבה במחיאות כפיים, כנהוג בספרד למי שזכתה בגביע העולם לקבוצות.

    המאמן, ארנסטו ואלווארדה, לא חפץ בכך: "לא הייתי עושה מסדר כבוד לאף קבוצה, ולא הייתי רוצה שיעשו לנו. זה משהו שנעשה לפני שנים רבות, כטקס סמלי".

    על המשחק עצמו אמר המאמן: "אנחנו לא פייבוריטים ובמשחקים כאלה, הטבלה לא משנה. ריאל חזקה מאוד ונצטרך להיות מוכנים, זה אתגר עצום עבורנו. זה משחק ענק ואנחנו רוצים לנצח בו. גם אם זה יקרה, ונגדיל מהם את הפער ל-14 נקודות, הם עדיין יהיו במירוץ".

    הרכבי הקבוצות

    קהל: 80264

    טרם התפרסמו תגובות

    הוסף תגובה חדשה

    +
    בשליחת תגובה אני מסכים/ה
      2
      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully