וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עם השער המהיר ביותר העונה בספרד: אייבר הביסה 1:4 את ג'ירונה

משחק שישי ברצף ללא הפסד לבאסקים. אינוי כבש כבר אחרי 41 שניות והשלים צמד (54), צ'ראלס (10) וחורדן (92) השלימו. מוניר אל חדאדי רשם החמצת ענק אך העניק לאלאבס 0:1 חשוב על מלאגה

one

המחזור ה-17 בליגה הספרדית נמשך הערב (חמישי) עם שני משחקים. אייבר הביסה 1:4 את ג'ירונה, אלאבס השיגה 0:1 חשוב בקרב בתחתית מול מלאגה.

אייבר - ג'ירונה 1:4

משחק שישי ברציפות ללא הפסד לקבוצה המפתיעה מחבל הבאסקים, מתוכם היא ניצחה בחמישה. טמאשי אינוי היפני, שכבש את שערו הראשון העונה במחזור הקודם בניצחון הגדול על ולנסיה, כבש כבר אחרי 41 שניות את השער המהיר של העונה עד כה בלה ליגה מבישול של קוטה, שהוסיף בישול נוסף לנגיחה של צ'ארלס (10). דויד טימור (26) עוד צימק בבעיטה חופשית יפה, אך אינוי השלים צמד בדקה ה-54 וסגר חמישה ימים בהם כבש שלושה שערים, ויואן חורדן (92) השלים את החגיגה בתוספת הזמן. האורחת, שבעצמה חווה עונה מוצלחת, נעצרה אחרי שני ניצחונות רצופים.

אלאבס - מלאגה 0:1 (הקליקו לצפייה בתקציר)

ניצחון שלישי בארבעת המחזורים האחרונים למארחת, שעלתה בזכותו לפחות זמנית מעל הקו האדום (לה קורוניה, שתפגוש בהמשך המחזור את סלטה ויגו, תוכל לעקוף אותה). מוניר אל חדאדי (60) כבש את שערו השני בשלושת המחזורים האחרונים בבעיטה נאה מהאוויר, תשע דקות לאחר שרשם את אחת מהחמצות העונה, כאשר שלח בעיטה מממטרים ספורים מול רשת חשופה למשקוף. למזלו, הוא כיפר על כך והנחיל לקבוצה מעיר הנמל הפסד שני ברציפות.

תקציר: אייבר - ג'ירונה 1:4. one
שלושה שערים בחמישה ימים. טקאשי אינוי חוגג/one

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully