וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה מרוצה: הפסד שני ברציפות לוולנסיה, 1:0 מול ויאריאל

באקה (24) הנחיל לעטלפים הפסד שלישי בארבעת המחזורים האחרונים והם החמיצו הזדמנות לעלות למקום השני. זאזה וטריגרוס הורחקו. צמד לאספס בניצחון סלטה ויגו 1:3 על לה קורוניה

רויטרס

בווידאו: תקציר הפסדה של אתלטיקו מדריד

פרט לניצחון של ברצלונה בקלאסיקו על ריאל מדריד,גם שאר משחקי המחזור ה-17 בליגה הספרדית מאירים פנים למוליכת הטבלה.אחרי שאתמול (שישי) אתלטיקו מדריד הפסידה בפעם הראשונה העונה, 1:0 לאספניול, היום ולנסיה הפסידה 1:0 לוויאריאל. מעבר לזה, אתלטיק בילבאו ניצחה 0:2 את ריאל בטיס וסלטה ויגו ניצחה בדרבי הגליציאני 1:3 את דפורטיבו לה קורוניה.

אספניול - אתלטיקו מדריד 0:1

הקולצ'ונרוס ידעו שניצחון ליגה חמישי ברציפות ושישי בשבעת המשחקים האחרונים יהיה חשוב מאוד מבחינתם במחזור בו ברצלונה וריאל מדריד מתקוטטות זו עם זו. אלא שאתלטיקו מדריד לא ממש הגיעה לברצלונה וסיפקה משחק בינוני כשבסופו של דבר היא גם נענשה על כך עם הפסד הליגה הראשון שלה העונה. אספניול לא הצליחה לנצח את אתלטיקו מדריד בליגה מאז אוקטובר 2013 וחגגה ניצחון ראשון מולה אחרי למעלה מארבע שנים. השער היחיד במשחק הגיע בדקה ה-88 כשסרחיו גרסיה הגיע ראשון לכדור רוחב ובעט יפה אל הפינה הרחוקה כדי לקבוע 0:1. דייגו סימאונה לא נתן ליאניק פריירה קראסקו אפילו שניית משחק אחת במשחק כל כך חלש מבחינה התקפית של הקבוצה שלו. הבלגי בילה את כל המשחק על הספסל. וזה עוד לפני שנפתח חלון ההעברות של ינואר ואתלטיקו תהיה רשאית שוב לצרף שחקנים, כשדייגו קוסטה כבר חתום. ההפסד הערב היה הראשון של אתלטיקו בחוץ בלה ליגה מאז 12 בדצמבר 2016, אז הובסה 3:0 על ידי ויאריאל. יותר משנה עברה מאז.

אנטואן גריזמן שחקן אתלטיקו מדריד. רויטרס
איזה משחק חלש. גריזמן/רויטרס

ולנסיה – ויאריאל 1:0

צפו בתקציר

הפסד שני ברציפות ושלישי בארבעת המחזורים האחרונים לעטלפים, שמתחילים לאבד גובה אחרי פתיחת עונה חלומית ורחוקים כבר 11 נקודות מברצלונה. למזלה של הקבוצה של מרסלינו גרסיה טוראל, אתלטיקו מדריד גם היא הפסידה אתמול ולכן הפער ממנה ומהמקום השני נותר שתי נקודות בלבד. קרלוס באקה (24) כבש את שערו החמישי העונה מבישול יפה של פבלו פורנאלס, כובש שער הניצחון על סלטה ויגו במחזור הקודם, גם הוא בחוץ. לצוללת הצהובה זהו ניצחון ליגה שני ברציפות, הישג שרשמו לאחרונה לפני חודשיים. שתי הקבוצות סיימו את הדרבי בעשרה שחקנים - ולנסיה איבדה כבר בדקה ה-60 את סימונה זאזה, ששב מהשעייה בשל כרטיסים צהובים וספג שניים כאלה תוך שתי דקות. מנואל טריגרוס קיבל גם הוא צהוב שני והורחק בדקה ה-83.

דפורטיבו לה קורוניה – סלטה ויגו 3:1

יאגו אספס חזר מהשעיית צהובים ובדיוק בזמן עבור ויגו, לדרבי הגליציאני. צמד של החלוץ (40, 53) אחרי שער מוקדם של דניאל ואס (3) סגר עניין מוקדם, ופלורין אנדונה הרומני הצליח רק לצמק (59). הצמד של אספס העלה אותו למקום השני בטבלת מלך השערים עם 11, כשרק ליאונל מסי מקדים אותו עם 15. הניצחון עצר עבור ויגו רצף של שלושה משחקים ללא ניצחון והעלה אותה למקום ה-11 עם 21 נקודות. לה קורוניה עדיין מסובכת בתחתית ורושמת הפסד שני ברציפות. היא מתחת לקו האדום עם 15 נקודות ותמשיך להילחם על מנת להשיג נקודות.

צפו בתקציר

ריאל בטיס - אתלטיק בילבאו 2:0

צפו בתקציר

הבאסקים עם ניצחון שני בשלושת המחזורים האחרונים ועלו זמנית אל המקום ה-11 עם 21 נקודות, ממש כמו של המפסידה הערב. אם כבר בריאל בטיס עסקינן, אז מבחינתה זהו הפסד ליגה שלישי בארבעת המחזורים האחרונים ורביעי בששת האחרונים. השער הראשון במשחק הגיע בדקה ה-36 עם פנדל מוצלח של ראול גרסיה אחרי שג'ורדי אמאט ביצע עבירה ברחבה ואז גם בעט במוכשל וספג אדום ישיר, מיותר ומוצדק לחלוטין. השער השני היה עצמי של זוהייר פדאל בדקה ה-85.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully