וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: ניצחונות לפריס, ליון, מונאקו ומארסיי, שער יפהפה לקבאני

המוליכה שמרה על פער של 9 נקודות בפסגה עם 1:3 על קון, האורוגוואי כבש בעקב וזקוק לעוד שער כדי להשתוות לזלאטן כמלך שערי הקבוצה בכל הזמנים. האלופה ניצחה 1:2 את ראן, ליון ניצחה בטולוז

אדינסון קבאני פריס סן ז'רמן עם קיליאן אמבפה. רויטרס
צמד חמד. קבאני ואמבפה חוגגים/רויטרס

בזמן שברחבי אירופה ניצלו את הערב הזה למשחקי הגביע, בצרפת נערך במלואו המחזור ה-19 שלא סיפק יותר מדי הפתעות. פריס סן ז'רמן ניצחה 1:3 את קון ושמרה על פער של 9 נקודות על פני ליון שגירדה 1:2 בטולוז ומונאקו שניצחה 1:2 את ראן. מארסיי הרביעית ביצעה מהפך ב-1:3 על טרואה.

דימיטרי פאייה שחקן מארסיי. רויטרס
סוף סוף כבש. דימיטרי פאייה/רויטרס

פריס סן ז'רמן - קון 1:3

הקרנבל של קבוצת החלומות מפריס נמשך עם ניצחון קליל על קון עם שער שייזכר עוד זמן רב כשבדקה ה-21 קיליאן אמבפה דהר מצד ימין ומצא את קבאני שהפציץ טיל מדהים עם העקב כדי להעלות את קבוצתו ליתרון ולכבוש את שערו ה-155 במועדון והוא רחוק כעת שער אחד בלבד מזלאטן כדי להשתוות אליו כגדול כובשי הקבוצה בכל הזמנים. קיליאן אמבפה היה חתום על השני בדקה ה-57 עם בעיטה מקרוב ביום הולדתו ה-19 ויורי המגן השמאלי חתם עם שער בכורה (81) אחרי בישול של ניימאר כשאיבן סנטיני צימק בפנדל בדקה ה-90.

טולוז - ליון 2:1

אחרי הניצחון המתוק בדרבי על מארסיי במחזור הקודם, ליון השלישית היתה צריכה לעבוד קשה מאוד הפעם במגרשה של טולוז, אך נהנתה מפנדל מוצלח של מלך שעריה נביל פקיר בדקה ה-24, כשרפאל הכפיל עמוק בתוספת הזמן ובדקה ה-95 ממש לפני השריקה לסיום טולוז צימקה עם פנדל מוצלח של גראדל. ליון שמרה על פער של 9 נקודות מפריס המוליכה בעקבות הניצחון הזה.

מארסיי - טרואה 1:3

אחרי שהודחה מהגביע על ידי ראן ונחלה הפסד כואב מאוד בדרבי מול ליון, מארסיי ידעה ששום תוצאה מלבד ניצחון לא מתקבלת מול טרואה החלשה בוולודרום וזה אכן מה שהיא עשתה אך לא לפני שנאלצה להזיע כשבריאן פלה כבש שער יפה לאורחים בבעיטה מסובבת (14), אבל דימיטי פאייה הגיב עם פאלש לחיבורים אחרי חצי שעה. לואיז גוסטבו קבע הפך בדקה ה-66 ו-ואלר ז'רמן חתם במתפרצת בדקה ה-84.

מונאקו - ראן 1:2

ניצחון רביעי רצוף בכל המסגרות לאלופה ששמרה על פער של 9 נקודות מפריס המוליכה עם ניצחון קשה על ראן. רדאמל פלקאו נהנה מבישול של למאר בדקה ה-20 והעלה את המארחים ליתרון אבל ואהיב חאזרי השווה בפנדל (59). המילה האחרונה היתה של קייטה באלדה חלוץ הרכש שהגיע מלאציו בקיץ ובדקה ה-81 כבש את שער הניצחון בבעיטת יעף אחרי כדור רוחב של סידיבה מצד ימין.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אדינסון קבאני שחקן פריס סן ז'רמן. רויטרס
רחוק שער אחד מזלאטן. קבאני/רויטרס

משחקים נוספים:

אמיין - נאנט 1:0
לנאנט: אמיליאנו סאלה (92)

בורדו - מונפלייה 2:0
למונפלייה: ג'ונתן איקונה (71), איסק אמבנזה (92)

מץ - שטרסבורג 0:3
למץ: פלורן מולה (62), נולן רו (70), עמנואל ריבייר (84)

ליל - ניס 1:1
לליל: ענוואר אל-גאזי (68), לניס: באסם סרארפי (38)

אנז'ה - דיז'ון 1:2
לאנז'ה: קרל טוקו אקאמבי (43 ו-55), לדיז'ון: נעים סליטי (7), אדם לאנג (הורחק, 91)

גנגאן - סט. אטיין 1:2
לגנגאן: ניקולא בנזה (70), ז'ימי בריאן (94), לסט. אטיין: הרנאני (67), אלכסנדר סודרלונד (הורחק, 24)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully