וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע גרמני: באייר לברקוזן עלתה לרבע הגמר, גם פרנקפורט וטואטחה

שער של לאון ביילי הלוהט בדקה ה-70 קבע 1:2 על מנשנגלדבאך וסידר לקבוצה של הייקו הרליך העפלה. מגן הנבחרת שיחק 56 דקות ב-1:2 על היידנהיים אחרי הארכה, גאצ'ינוביץ' והאלר כבשו

לאון ביילי שחקן באייר לברקוזן. AP
ביילי חוגג את השער שלו/AP

שלב שמינית גמר הגביע הגרמני נמשך הערב (רביעי) עם שני משחקים מוקדמים. באייר לברקוזן הצליחה להשיג את הכרטיס לרבע הגמר אחרי 0:1 בחוץ מול בורוסיה מנשנגלדבאך חסרת היציבות, ורדר ברמן הצליחה לנצח 2:3 את פרייבורג בקרב בין שתי קבוצות תחתית מהבונדסליגה וגם היא ברבע הגמר, פרנקפורט עלתה עם 1:2 על היידנהיים.

בורוסיה מנשנגלדבאך - באייר לברקוזן 1:0

הקבוצה של הייקו הרליך הצליחה להעביר את המומנטום המוצלח מהליגה גם לגביע והשיגה את הכרטיס לרבע הגמר. לאון ביילי הג'מייקני המצוין, שכבש צמד במשחק הליגה האחרון מול האנובר ב-4:4 ביום ראשון האחרון, כבש גם הפעם ועשה את זה בדקה ה-70, אבל הפעם זה גם הספיק לאדומים לעלות שלב. בורוסיה מנשנגלדבאך חסרת היציבות אמנם הצליחה לנצח 1:3 את המבורג במחזור האחרון ביום שישי, אבל שוב הראתה שהיא מתקשה לשמור על יציבות וספגה הפסד ביתי מאכזב מאוד שגומר את הסיפור שלה בגביע העונה.

טאלב טואטחה שחקן איינטרכט פרנקפורט עם מיאט גאצ'ינוביץ'. GettyImages
טואטחה וגאצ'ינוביץ' חוגגים את הראשון/GettyImages

היידנהיים - איינטרכט פרנקפורט 2:1 (אחרי הארכה)

טאלב טוטאחה עלה מהספסל בדקה ה-64, אך לא הצליח לעזור לחבריו להימנע מהארכה מול הקבוצה מתחתית הליגה השנייה, אחרי ש-90 הדקות הסתיימו בתיקו מאופס. חמש דקות לאחר מכן, מיאט גאצ'ינוביץ' הצליח למצוא את הרשת והעלה את האורחת ליתרון, אך היא החזיקה בו דקה בלבד, עד שמארק שנאטרר איזן. המילה האחרונה הייתה של סבסטיאן האלר, שכבש גם במחזור הליגה האחרון מול שאלקה, והפעם דאג שפרנקפורט תימנע ממבוכה ותעפיל לרבע הגמר.

ורדר ברמן - פרייבורג 2:3
לוורדר ברמן: אישק בלפודיל (3), פלוריאן קיינץ (20), פיליפ ברגפרדה (69), לפרייבורג: נילס פטרסן (28), יוריק ראבה (87)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully