וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 20.12: רונאלדו באולטימטום לריאל, "קוטיניו יעבור לברצלונה"

על פי דיווחים בספרד, הכוכב הפורטוגלי יעזוב אם ניימאר יגיע בקיץ. בקטלוניה כבר מפרטים את פרטי העסקה עם ליברפול, בקבוצה מכחישים קשר עם גריזמן. וגם: אנזונזי נחת באנגליה, פלט מתאחד עם רוני לוי?

צילום: one

בווידאו: תקציר הרביעייה של ברצלונה לרשת לה קורוניה

העברות

* מנואל איטורה חזר למלאגה. הקשר הצ'יליאני בן ה-33, ששיחק במלאגה בעונת 2012/13, חתם על חוזה לשנה וחצי אחרי שנתיים בנקאקסה המקסיקנית.

* גבריאל סומי, המגן השמאלי הסורי בן ה-26 של אסטרסונד השבדית, חתם בניו אינגלנד מליגת ה-MLS.

* לוס אנג'לס גלאקסי החתימה את רולף פלטשר, 27, שחקן נבחרת ונצואלה, שמגיע בהעברה חופשית מקארדיף.

שמועות

* באנגליה מדווחים שמנצ'סטר סיטי תכריז בינואר על הארכת חוזהו של כוכבה הבלגי קווין דה בראונה, שירוויח במסגרת החוזה החדש לא פחות מ-237 אלף יורו בשבוע וגם יקבל מענק חתימה של 10 מיליון יורו.

* "ספורט" הקטלאני טוען בשער: ברצלונה ופיליפה קוטיניו על סף סגירת "פרטים אחרונים" בחוזהו לקראת מעבר בינואר. על פי הדיווח, הסוכן של קוטיניו נפגש עם ראשי ברצלונה בספרד, ובארסה מוכנה לשלם את הדרישות של הברזילאי ו"להתמודד עם המתקפה של ליברפול". כמו כן נטען שברצלונה מוכנה לשלם 150 מיליון יורו עבורו קוטיניו, שיקבל 12 מיליון יורו לעונה. יש לציין כי כל הקיץ ב"ספורט" ובתקשורת הקטלאנית ציינו מספר פעמים כי קוטיניו כבר סגור

* על פי "דיאריו גול", כריסטיאנו רונאלדו יעזוב את ריאל מדריד אם ניימאר יגיע למועדון בקיץ הבא. לטענתם, מרקו אסנסיו הודיע כי יעזוב אם אדן הזאר יצטרף.

* על פי עיתון "אס", ריאל מדריד הגישה לשוער הבאסקי קפה אריסבלאגה הצעה לחתום על חוזה לשש שנים עם שכר של שלושה מיליון יורו לעונה. הבלאנקוס מתכוונים להפעיל את סעיף השחרור ולשלם 20 מיליון יורו לאתלטיק בילבאו, חרף העובדה שחוזהו מסתיים בקיץ.

* חאבייר מסצ'ראנו מתקרב לסין. על פי דיווח בעיתון "ספורט" הקטלאני, ברצלונה הגיעה לסיכום עם הביי הסינית לפיו הארגנטינאי בן ה-33 יעבור בינואר תמורת 10 מיליון יורו. בדיווח הודגש כי "ההעברה לא תושלם עד שסמואל אומטיטי יחזור מפציעה או שברצלונה תחתים בלם חדש".

* שני המועמדים המובילים של ברצלונה לתפקיד הבלם הם ירי מינה הקולומביאני מפלמייראס ודיילי בלינד ההולנדי, שאיבד את מקומו בהרכב מנצ'סטר יונייטד וממעט לשחק העונה (ארבע הופעות בלבד בפרמיירליג).

* מנצ'סטר יונייטד מוכנה למכור את הנריך מחיטריאן כבר בינואר, אך תדרוש יותר מ-35 מיליון ליש"ט. האקסית דורטמונד וגם אינטר מעוניינות בקשר הארמני בן ה-28.

* פריס סן ז'רמן תבצע מהלך מפתיע בינואר? בצרפת טוענים כי הקבוצה בוחנת אפשרות להחתים את לסאנה דיארה. הקשר בן ה-32 חתם בקבוצת אל ג'זירה באפריל האחרון ומחזיק בחוזה עד 2020, אך פ.ס.ז' רוצה לצרפו ללא תמורה.

* סוכנו של ניקולאס גאיטן, קשרה הארגנטינאי של אתלטיקו מדריד, אישר: "ניקו יעזוב את אתלטיקו בינואר, יש אפשרות שישחק בצרפת".

* מרווין קומפר, הבלם הגרמני בן ה-32 של ר.ב. לייפציג, נחת בגלזגו כדי לעבור בדיקות רפואיות לקראת חתימה בסלטיק.

* באנגליה מדווחים כי ווסטהאם תנסה להחתים בינואר את דני אינגס, החלוץ שחזר מפציעה ארוכה ונמצא בסוף ההיררכיה בליברפול, ואת הקשר הארי ארטר מבורנמות'.

* סטיבן אנזונזי, 29, קשר סביליה, נחת באנגליה, וכעת השאלה בממלכה היא איפה יחתום הקשר האחורי הצרפתי המצוין, כשההערכות הן שיחתום בארסנל או באברטון. לאחרונה אנזונזי הסתכסך עם מאמן סביליה, והוא כבר הודיע ש"העתיד שלי במקום אחר".

* דיווחים בקפריסין טוענים שחלוצה לשעבר של הפועל באר שבע ומכבי חיפה, גליינור פלט בן ה-30, יגיע בשעות הקרובות לקפריסין במטרה לחתום אצל אנורתוזיס פמגוסטה של רוני לוי ואריאל הרוש. ההולנדי משחק כרגע באלאניאספור הטורקית אך לא מקבל דקות משחק ומעוניין לעזוב. אם יחתום, הוא יתאחד עם מאמנו לשעבר במכבי חיפה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שוב סיפור קוטיניו. "ספורט" מדווח/מערכת וואלה!, צילום מסך
שחקן ווסטהאם פדרו אוביאנג עם שחקן מנצ'סטר יונייטד הנריך מחיטריאן. רויטרס
יונייטד מוכנה למכור. הנריך מחיטריאן/רויטרס

וגם:

* אתלטיקו מדריד התלוננה אתמול לפיפ"א על ברצלונה אחרי שהבלאוגרנה פנו בצורה לא חוקית לשחקנה אנטואן גריזמן. כזכור, חבר הנהלת ברצלונה גיז'רמו אמור סיפר שנשיא ברצלונה ג'וספ מריה ברתומאו נפגש עם בני משפחתו של גריזמן. על פי חוקי פיפ"א, קבוצה שרוצה להחתים שחקן חייבת לפנות קודם לקבוצה שלו לפני שיוכלו לפתוח עמו במו"מ. באתלטיקו סבורים שברצלונה מחזרת אחרי הצרפתי כ"טקטיקה" שמטרתה לפגוע בקולצ'ונרוס. ברצלונה היום הכחישה רשמית את הדברים: "ברצלונה לא פנתה לאף שחקן, כך ששום פעולה לא חוקית לא נעשתה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully