וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע גרמני: שאלקה ומיינץ עלו לרבע הגמר, אינגולשטאדט ואלמוג כהן בחוץ

שער של מקס מאייר בדקה ה-63 סידר לרויאל בלוז את הכרטיס לשמונה הגדולות, מיינץ חזרה מפיגור ל-1:3 ביתי מול שטוטגרט שגם החמיצה פנדל. גם וולפסבורג עלתה אחרי 0:2 בנירנברג

מקס מאייר שחקן שאלקה עם נאלדו, אמין האריט. רויטרס
מאייר חוגג עם נאלדו והאריט/רויטרס

שלב שמינית גמר הגביע הגרמני נפתח הערב (שלישי) עם שני משחקים בנגלה הראשונה. מיינץ הצליחה לעלות לרבע הגמר עם 1:3 ביתי מול שטוטגרט המדוכדכת. פאדרבורן מהליגה השלישית הצליחה להפתיע את אינגולשטאדט ואלמוג כהן עם 0:1. גם שאלקה הצטרפה אליהן ברבע הגמר אחרי שניצחה 0:1 בבית את פ.צ. קלן. גם וולפסבורג ברבע הגמר אחרי 0:2 מול נירנברג אחרי הארכה.

מיינץ - שטוטגרט 1:3

שום דבר לא הולך לאחרונה לשוואבים. אחרי שהפסידה בבית 1:0 לבאיירן מינכן כשהיא מחמיצה פנדל בדקה ה-90, הודחה הערב שטוטגרט גם מהגביע אחרי שכבר הובילה. כריסטיאן גנטנר העלה את האורחת ליתרון בדקה ה-42 עם בעיטה מתוך הרחבה. דניס אוגו היה יכול להעלות את שטוטגרט ל-0:2 אבל החמיץ פנדל בדקה ה-54. עבדו דיאלו העניש את שטוטגרט עם צמד בדקה ה-62 וה-71 והפך את התוצאה. סואט סרדאר השלים את הניצחון בדקה ה-93 ושלח את מיינץ לרבע הגמר. הישג גדול.

פאדרבורן - אינגולשטאדט 0:1

אלמוג כהן וחבריו חולמים לעלות לבונדסליגה, ממנה ירדו בתום העונה שעברה, אבל בינתיים הם חוו אכזבה גדולה בגביע כשהודחו מול קבוצה מהליגה השלישית בדמות פאדרבורן. בן זולינסקי כבש את השער היחיד במשחק בדקה ה-56. אלמוג כהן השלים 90 דקות וספג כרטיס צהוב בדקה ה-41.

שאלקה - פ.צ. קלן 0:1

התיישים אמנם הצליחו להשיג ניצחון ליגה ראשון בשבת עם 0:1 ביתי מול וולפסבורג, אבל מהגביע הם נאלצו להיפרד אחרי הפסד מול הרויאל בלוז, שזכו בתואר ב-2010/11 ומקווים להפתיע את כולם ולשחזר את הזכייה הזו גם העונה. מקס מאייר כבש את השער היחיד עם נגיחה יפה וקשתית בדקה ה-63. עבור הקשר זה השער הראשון מאז פברואר וזה הספיק לקבוצה שלו כדי לזכות בכרטיס לשלב הבא.

נירנברג - וולפסבורג 2:0 (אחרי הארכה)

הזאבים עוברים עונה לא פשוטה בליגה, אבל אולי דווקא מהגביע תבוא הנחמה? מול נירנברג מהליגה השנייה הם נאלצו לעבוד קשה ולשחק 120 דקות בהופעה האחרונה לפני פגרת החורף, אבל בסופו של דבר יצאו עם הכרטיס לרבע הגמר. פליקס אודוחאי כבש את הראשון בדקה ה-96, דניאל דידאבי את השני בדקה ה-118.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully