וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 18.12: "ברצלונה פייבוריטית על פני מנ' יונייטד במרדף אחר אנטואן גריזמן"

ראשי בארסה נפגשו עם משפחת גריזמן, מחיטריאן קיבל אישור מיונייטד לעבור לאינטר, רודרי בדרך לאתלטיקו, סיטי וצ'לסי בעקבות אלכס סנדרו, והסיפורים החדשים על ניימאר. כל השמועות

צילום: one

שמועות

* גיאם בלאגה, עיתונאי "סקיי" הבכיר שמסקר את הכדורגל הספרדי, טוען: "ברצלונה פייבוריטית על פני מנצ'סטר יונייטד במרדף אחר אנטואן גריזמן". לדבריו, "כולם מצפים לעזיבה של גריזמן את אתלטיקו... יונייטד כבר פנתה לשחקן, ששוחח בקיץ עם מוריניו, אבל העדיף להישאר בספרד... אבל כעת גם ברצלונה מוכנה לשלם את סעיף השחרור שלו, העומד על 100 מיליון יורו, ונשיא בארסה נפגש עם משפחתו של גריזמן לארוחת צהריים, כי אין לו סוכן ואחותו מטפלת בענייניו. גם הוריו נכחו בשיחה". לדבריו בלאגה, סיכויים קטנים שברצלונה תצרף גם את גריזמן וגם את קוטיניו בגלל מגבלות כספיות.

* חאבייר מסצ'ראנו יעזוב ככל הנראה את ברצלונה בינואר. הקשר/בלם הארגנטינאי סיכם את תנאיו בהביי צ'יינה ויימכר תמורת כ-10 מיליון יורו. כך על פי הדיווחים שמתפרסמים בספרד.

* בסקיי הגרמני מדווחים שבאיירן מינכן סיכמה עם הופנהיים על רכישתו של חלוצה סנדרו ואגנר תמורת כ-12 מיליון יורו.

* ב"דיילי מירור" מדווחים היום שמרסלו שחקנה של ריאל מדריד מנסה לעזור לניימאר למצוא בית במדריד לקראת מעבר סנסציוני של השחקן מפריס סן ז'רמן בקיץ.

* ב"קוריירה דלו ספורט" מדווחים שהנריך מחיטריאן קיבל אור ירוק ממנצ'סטר יונייטד לעבור לאינטר בינואר. באנגליה דיווח שהארמני התעמת עם ז'וזה מוריניו והוא לא מקבל דקות במשחקים האחרונים.

* חרף הפרסומים על התעניינות גוברת של ברצלונה, ב"מארקה" טוענים שסוכמה העברתו של רודרי מויאריאל לאתלטיקו מדריד. הקשר האחורי גדל באתלטיקו, אבל שוחרר בגיל 17. על פי הדיווח, אתלטיקו תשלם עליו 20 מיליון יורו.

* איקר קסיאס שלא נמצא בתכניות של פורטו, ממשיך לחפש קבוצה חדשה והשם החם כעת הוא שיקגו פייר מה-MLS.

* רומא שוקלת להגיש לקליארי הצעה על ניקולו בארלה. הקשר בן ה-20 נולד בקליארי וגדל במחלקת הנוער שלה. הוא שיחק בכל הנבחרות הצעירות של איטליה.

* אחרי הדיווחים באנגליה על התעניינות משמעותית של מנצ'סטר יונייטד במלקום, נשיא בורדו, סטפן מרטינס, הבהיר: "הוא לא יעבור בינואר". החלוץ הברזילאי בן ה-20 כבש העונה 7 שערים בליגה הצרפתית וההערכות הן שבורדו תסכים למכור אותו תמורת 45 מיליון יורו.

אנטואן גריזמן, אתלטיקו מדריד. AP
לא עזב בגלל בעיות הרכש של אתלטיקו, עכשיו המצב השתנה. גריזמן/AP
מלקום שחקן נבחרת ברזיל. AP
מנצ'סטר יונייטד מתעניינת. מלקום/AP

* ב"פיפל" טוענים שדויד לואיז עשוי לעזוב את צ'לסי לטובת יובנטוס בינואר. הבלם הברזילאי לא נמצא בתכניות של אנטוניו קונטה וכבר הובהר לו שאם ימצא קבוצה חדשה בינואר, צ'לסי לא תערים קשיים.

* מי שעשוי לעשות את הדרך ההפוכה, מיובנטוס לאנגליה, הוא המגן השמאלי אלכס סנדרו. מנצ'סטר יונייטד וצ'לסי מתעניינות בברזילאי וכדי לצרף אותו יצטרכו להיפרד מסכום מוערך של 55-60 מיליון ליש"ט.

* הצהובון "דון באלון" יודע לספר ששלוש מאריות היבשת מביעות עניין רציני באיסקו: פריס סן ז'רמן, יובנטוס ומנצ'סטר סיטי. לקשר בן ה-25 חוזה עד 2022 בריאל מדריד

* מאמן ליברפול, יורגן קלופ, הודיע לדניאל סטארידג' שהוא רשאי לחפש לעצמו קבוצה חדשה בינואר. החלוץ בן ה-28 אמור להיות מושאל ללקבוצה אחרת עד תום העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully