וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: הרטה ברלין ניצחה 1:3 בלייפציג, 4:4 משוגע בין האנובר ללברקוזן

הברלינאים שיחקו ב-10 שחקנים החל מהדקה השביעית, אבל דייבי זלקה (צמד) וסולומון קאלו הדהימו את סגנית האלופה עם 0:3, אורבאן והאלשטנרג רק צימקו. לברקוזן רביעית אחרי משחק רווי שערים בהאנובר

לאון ביילי שחקן באייר לברקוזן. AP
גם צמד שלו לא הספיק. ביילי/AP

המחזור ה-17 בבונדסליגה ננעל הערב (ראשון) עם שני משחקים. כבר במשחק הראשון קיבלנו הצגת כדורגל מרתקת עם 4:4 בין האנובר לבאייר לברקוזן. לאחר מכן נפלה הפתעה כשהרטה ברלין ניצחה 2:3 בחוץ את ר.ב. לייפציג.

שחקני הרטה ברלין חוגגים. GettyImages
ניצחון חוץ מרשים מאוד. שחקני הרטה חוגגים/GettyImages

ר.ב לייפציג - הרטה ברלין 3:2

סגנית האלופה ממשיכה לאבד גובה עם משחק רביעי ברציפות ללא ניצחון ואחרי שהיתה במקום השני עד לא מזמן, הקבוצה תצא לפגרת החורף כשהיא רק חמישית במרחק של 13 נקודות מהפסגה. דייבי זלקה כבש לאורחים כבר בדקה החמישית והרטה הצליח לנצח למרות שג'ורדן טורונאריגה הורחק כעבור שתי דקות. למרות החיסרון המספרי סולומון קאלו הדהים עם 0:2 בנגיחה בדקה ה-31 ודייבי זלקה השלים צמד בדקה ה-51 אחרי כדור קרן. ווילי אורבאן (68) צימק ומרסל האלשטנרג רק המתיק במעט את גלוגת ההפסד של המארחים.


האנובר - באייר לברקוזן 4:4

הקבוצה של הייקו הרליך כל כך פראיירית. באייר לברקוזן שמטה שתי נקודות שכבר די היו לה בכיס אחרי שבתום דרמה ענקית ומשחק נטול הגנות הצליחה להוביל 3:4 ולהגיע לכמה מצבים מצוינים. לאון ביילי, שנכנס כמחליף בפתיחת המחצית השנייה וכבש צמד, החמיץ, גם לוקאס אלאריו לא מצא את הרשת ולברקוזן נותרה רביעית בטבלה עם 28 נקודות בתום הסיבוב הראשון. האנובר עשירית עם 23.

השער הראשון במשחק הגיע בדקה ה-11. לארס בנדר הגביה מימין, יוליאן בראנדט בעט מהאוויר יפה לפינה וקבע 0:1. השוויון הגיע דקה לאחר מכן כשיוליאן קורב הגביה מימין ואילס בבו כבש את ה-1:1. האנובר השלימה את המהפך בדקה ה-20 כשניקלאס פולקרוג בעט פנימה פנדל וקבע 1:2. לברקוזן לא הורידה את הראש והצליחה שוב להשוות בדקה ה-25 כשבעיטה של אדמיר מחמדי מצאה את השוער טשאונר לא מוכן וזה 2:2. המחצית הראשונה נגמרה? ממש לא. פליקס קלאוס העלה את המארחת ליתרון עוד לפני הירידה אל חדרי ההלבשה עם שער בדקה ה-45. הייקו הרליך העלה מהספסל את לאון ביילי הג'מייקני, שמשום לא פתח בהרכב, בפתיחת המחצית השנייה. ביילי החזיר לו עם צמד (47 ו-67) וקבע 3:4 לאורחת. אלא שביילי גם רשם החמצה גדולה והקבוצה שלו נענשה כשקורב בעט מקרוב פנימה את ה-4:4 מול ההגנה החדירה של לברקוזן בדקה ה-84.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully