וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגיונרים: אלטמן כבש בתיקו של פנאתינייקוס, הרצף של סלטיק נעצר

הקשר חגג שער שני בליגה היוונית, ב-1:1 של קבוצתו בחוץ מול קסאנטי. אלופת סקוטלנד, ללא ניר ביטון, הובסה במפתיע 4:0 בידי הארטס והפסידה לראשונה אחרי 69 משחקים בזירה המקומית

אימג'בנק GettyImages

בווידאו: אלמוג כהן בראיון ל"טוכמן וחמי"

רצף 69 המשחקים ללא הפסד של סלטיק בזירה המקומית, הסתיים היום (ראשון) עם תבוסה כואבת 4:0 בידי הארטס. ניר ביטון לא נכלל בסגל של אלופת סקוטלנד, שלמעשה הפסידה לראשונה בליגה בעידן ברנדן רוג'רס. הארי קוקרן, ילד בן 16, יליד 1 בינואר 2001, פתח את החגיגה עם שער בכורה בדקה ה-26 וקייל לאפרטי הוסיף בדקה ה-35 מבישול של מנואל דויד מילינקוביץ' הסרבי, שהבקיע בעצמו צמד שערי בכורה במחצית השנייה (48 ו-76 בפנדל). רביעייה ראשונה שסלטיק ספגה בליגה מאז ספטמבר 2011.

רוג'רס אמר בסיום: "לא התמודדנו איתם פיזית וגם ביצענו הרבה טעויות. יכולנו לשחק עוד חמישה משחקים היום ועדיין לא היינו כובשים. למרות זאת, אני רוצה לברך את השחקנים שלי. לעבור 69 משחקים עד להפסד הראשון, אלו היו 18 חודשים מדהימים".

שחקני סלטיק מאוכזבים. רויטרס
לא רגילים להפסדים בסקוטלנד, ובטח לא לתבוסה כזו. שחקני סלטיק/רויטרס

* עומרי אלטמן כבש את שער הליגה השני שלו במדי פנאתינייקוס, שסיימה ב-1:1 את משחק החוץ מול קסאנטי. ההגנה המארחת הרחיקה בדקה ה-18 כדור קרן לעבר הקשר הישראלי, שבעט שטוח בשמאל מ-16 מטרים אל הרשת. אלטמן ספג צהוב בדקה ה-54 והשלים 90 דקות, אך השער שלו הספיק רק לנקודה אחרי השוויון של אריק ינדרישק בדקה ה-79.

* ליאור רפאלוב נותר על הספסל של קלאב ברוז', שהביסה 0:5 את אנדרלכט במשחק צמרת בליגה הבלגית והגדילה את יתרונה בפסגה לתשע נקודות על פני שרלרואה השנייה ול-13 על פני אנדרלכט השלישית.

* בן רייכרט נכלל בסגל של זולטה וארחם בפעם השלישית העונה בכל המסגרות, כאשר קבוצתו הפסידה 2:1 לאנטוורפן במחזור ה-19 בליגה הבלגית. וארחם סופרת שישה משחקי ליגה ללא ניצחון, מתוכם היה זה הפסד חמישי, והיא במקום ה-11 בלבד.

(עדכון ראשון: 16:20)

צפו בשער של עומרי אלטמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully