וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פפ גווארדיולה: "אני רוצה להודות למועדון על השחקנים הנהדרים שיש לי פה"

מאמן מנצ'סטר סיטי חגג את ה-1:4 הגדול מול טוטנהאם. קווין דה בראונה: "זו הייתה הופעה מדהימה שלנו, משחק כזה נותן לי הרבה ביטחון". פוצ'טינו: "מברך אותם, הם היו הרבה יותר טובים"

פפ גווארדיולה מאמן מנצ'סטר סיטי. רויטרס
ממשיך לצבור ניצחונות וחגיגות. גווארדיולה/רויטרס

מנצ'סטר סיטי המשיכה בסדרת המופעים המרהיבה שלה גם אתמול (שבת) כשהביסה 1:4 את טוטנהאם בבית ורשמה את הניצחון ה-16 ברציפות שלה בפרמיירליג. הסיטיזנס נהנו משערים של אילקאי גונדואן (14), קווין דה בראונה (70) וצמד של ראחים סטרלינג (80 ו-90). כריסטיאן אריקסן רק צימק עבור התרנגולים עמוק בתוך תוספת הזמן וזה היה מעט מדי ומאוחר מדי.

עוד בנושא:
מנצ'סטר סיטי הביסה 1:4 את טוטנהאם

אילקאי גונדואן, שפתח בהרכב וכבש את השער הראשון, אמר בסיום: "זו הייתה הופעה מדהימה. אנחנו שמחים מאוד שניצחנו קבוצה כמו טוטנהאם. הייתי קצת מופתע מכך שהייתי חופשי בקרן בה כבשתי, אני מניח ששחקני טוטנהאם לא ידעו שאני חזק בזה. עברתי זמנים קשים אז משחקים כמו זה שהיה היום הוא חשוב מאוד כי זה משפר את הביטחון שלי. היום היה יום טוב". קווין דה בראונה הוסיף: "אנחנו כאן כדי לזכות בתארים. פתחנו מצוין אבל יש עוד יותר מחצי עונה אז יהיה לנו קשה מאוד. אנחנו רוצים לנצח בכל משחק וכולם כאן עושים עבודה מדהימה".

מאמן סיטי פפ גווארדיולה: "זה היה משחק יציב וטוב נגד קבוצה שצריך להיות אינטנסיבית מאוד מולה. היא קבוצה איכותית מאוד, אבל שיחקנו טוב כדי לנצח את אחת הקבוצות החזקות ביותר בפרמיירליג. בלי הכדור אנחנו קבוצה צנועה. ההופעה של קווין דה בראונה? אתם לא יכולים לדמיין כמה טוב הוא עם הכדור, אבל הוא רץ כמו שחקן בליגת החובבים - זה קל יותר עבור המאמן והמועדון". על הריצה הנהדרת של סיטי אמר הקטאלני: "מאז אוגוסט אנחנו שמחים ואני מעריץ את הדרך שאנחנו משחקים בלי הכדור, תודה למועדון שסיפק לי כאלה שחקנים מדהימים. אנחנו ברצף טוב, אבל בעוד שלושה ימים יש לנו כבר עוד משחק".

מאמן טוטנהאם מאוריסיו פוצ'טינו אמר: "אני חושב שזו הייתה חוויה טובה בשביל הקבוצה. כשאתה מנצח ומשחק טוב, אתה אולי לא לומד, אז אתה צריך ללמוד מסוג כזה של משחק. יש לנו הרבה דברים חיוביים כי שיחקנו כקבוצה שנמצאת בכושר טוב ובמומנטום טוב. המשחק לא היה רע בהתחלה, אבל הדרך בה ספגנו מקרן הייתה טעות גדולה ומתנה גדולה בשבילם. כשאתה משחק נגד קבוצה במומנטום טוב כל כך, אתה לא יכול לתת מתנות כאלה. כשאתה משחק נגד קבוצה איכותית כל כך ואתה לוקח סיכונים אז אתה נותן להם אפשרות להגיע למצבים טובים. ניסינו לשחק, אבל הם היו טובים יותר. אני צריך לברך אותם על זה. עד כה הם הכי טובים באנגליה. אני מאוכזב מאוד. אנחנו חייבים ללמוד כי אנחנו רוצים להיות בעמדה שבה נוכל לזכות באליפות ביום אחד, אבל היום היה שיעור גדול בשבילנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully