וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניר קלינגר: "כל האזור הטכני מלא בשיערות שתלשתי בגלל ההחמצות היום"

מאמן הפועל חיפה היה מאוכזב אחרי ה-0:0 מול הפועל אשקלון וההחמצות הגדולות במחצית השנייה: "אהבתי לראות שהקבוצה שלי שיחקה כמו מי שרוצה להיות במקום הראשון". חנן ממן נפצע בשריר הירך האחורי וייבדק

ניר קלינגר מאמן הפועל חיפה. לירון מולדובן
קלינגר מאוכזב/לירון מולדובן

הפועל חיפה רשמה הערב (שבת) משחק רביעי מתוך חמשת האחרונים בהם היא לא מצליחה לנצח. האדומים נפרדו ב-0:0 מול הפועל אשקלון בחוץ במסגרת המחזור ה-14 והראשון של הסיבוב השני בליגת העל. האדומים היו חלשים במחצית הראשונה, התעוררו בשנייה, אבל החמיצו בלי סוף ואיבדו שתי נקודות יקרות. אצל אשקלון גודנס אג'אי, שרשם החמצה ענקית, נפצע והוחלף כבר במהלך המחצית הראשונה. אם לא די בתיקו הזה, אז חנן ממן שפתח את העונה מצוין נפצע בשריר הירך האחורי וייבדק בהמשך השבוע, כאשר בקבוצה מקווים שלא מדובר בפציעה חמורה שתשבית אותו מהמשחקים הבאים.

עוד בנושא:
הפועל אשקלון והפועל חיפה נפרדו ב-0:0

מאמן הפועל חיפה ניר קלינגר אמר בסיום: "המחצית השנייה הייתה סיפור אחר, הייתה רק קבוצה אחת על המגרש. הפעולה האחרונה שלנו לקתה בחסר, אני אומר את זה בעדינות. זהו, בגלל זה לא ניצחנו. כל אזור הספסל מלא בשיערות שלי, תפסתי את הראש שלי הרבה פעמים. ההזדמנות הכי טובה הייתה של חנן ממן, אבל היו לנו עוד הרבה הזדמנויות שיכולנו לכבוש מהן. אהבתי לראות שהקבוצה שלי שיחקה כמו קבוצה שרוצה את המקום הראשון במחצית השנייה. המחצית הראשונה הייתה גרועה מאוד, זה היה קשה לצפייה מבחינתי, אבל המחצית השנייה הייתה טובה. הפועל חיפה במקום השני, חזרנו מהפגרה עם סדרת משחקים קשה, מכבי תל אביב, מכבי חיפה, אשדוד ואשקלון בחוץ. זו סדרה קשה, הצלחנו לנצח באחד וסיימנו בשלושה בתיקו. בגלל זה אנחנו לא במקום הראשון עכשיו. גם במשחקים הקודמים היו לנו הרבה מצבים. כל השיערות שלי על האזור הטכני היום. כרגע אנחנו קצת קצרים בחלק הקדמי, אבל בסדר, זה חלק מהמשחק. אנחנו בצמרת, אנחנו קבוצה קשה ויש לנו הגנת ברזל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully