וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בירם כיאל: "אנסה להמשיך להוכיח את עצמי כדי לקבל הזדמנויות"

קשרה הישראלי של ברייטון חזר מפציעה ארוכה ופתח לראשונה בהרכב קבוצתו בפרמיירליג בהפסד הביתי 2:0 לטוטנהאם. כיאל הוסיף: "אני שמח לחזור למשחק, עברתי תקופה ארוכה וקשה"

עריכת וידאו: מתן חדד

הקשר הישראלי בירם כיאל חזר אתמול (רביעי) מהיעדרות ארוכה ופתח בהרכב לראשונה בפרמיירליג בהפסד קבוצתו, ברייטון, 2:0 לטוטנהאם. כיאל, ששיחק 78 דקות וזכה למחמאות ממאמנו כריס יוטון, סיפר היום על תחושותיו אחרי שחזר למגרש לאתר הרשמי של ברייטון.

"אני שמח שחזרתי לשחק, זה היה המשחק הראשון שלי בפרמיירליג. עברתי תקופה ארוכה וקשה מחוץ למגרשים, אבל אני לא יכול לחשוב על זה עכשיו. זה היה רגע מיוחד עבורי" אמר כיאל, שהמשיך: "כולם התכוננו לפרמיירליג, אבל מספרים ימים לפני תחילת העונה נפצעתי. כל זה היסטוריה ואני שמח לחזור לעניינים ולעזור לקבוצה".

על המשחק נגד הספרס והעתיד: "התוצאה הייתה מאכזבת, ספגנו שערים רכים. שחזרתי מהפציעה המתנתי להזדמנות שתגיע, וכשהיא מגיעה צריך לקחת אותה. זה לא היה קל, התאמנתי באופן סדיר אבל לא שיחקתי בסוף השבוע. זה לא קל שהמשחק הראשון של העונה מגיע בדצמבר, אבל הסיבה לכך היא שהקבוצה הצליחה. אני אנסה להמשיך להוכיח את עצמי ולתת את הכל כדי שהמאמן ימשיך לתת לי הזדמנוית".

עוד בנושא:

גארי ליניקר צייץ ביקורת נגד חיילי צה"ל ועורר סערה ברשת
פפ גווארדיולה: "15 ניצחונות? העיקר שאנשים נהנים לצפות בנו"
ליגה אנגלית: סוונסי - מנ' סיטי 4:0, מנ' יונייטד - בורנמות' 0:1

בירם כיאל שחקן ברייטון (משמאל) מול הארי קיין שחקן טוטנהאם. GettyImages
בירם כיאל עם הארי קיין/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully