וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע איטלקי: האוהדים מחו נגד דונארומה, מילאן הביסה 0:3 את ורונה

בצל הדיווחים על רצונו של השוער הצעיר לעזוב, הקהל הגיב עם שלט: "זה הזמן ללכת, הסבלנות שלנו פקעה". סוסו, רומאניולי וקוטרונה סידרו דרבי מול אינטר ברבע הגמר. גם פיורנטינה עלתה

השלט של אוהדי מילאן נגד ג'אנלואיג'י דונארומה. AP
נמאס להם מסיפורי דונארומה. אוהדי מילאן מוחים/AP

הגביע האיטלקי יספק דרבי מילאנזי כבר ברבע הגמר, אחרי שמילאן הביסה הערב (רביעי) 0:3 את ורונה וסידרה לעצמה דייט עם אינטר, שעברה אתמול בפנדלים את פורדנונה מהליגה השלישית. פיורנטינה גברה 2:3 על סמפדוריה עם פנדל בדקה ה-90 ותמתין ברבע הגמר למנצחת בין לאציו לצ'יטאדלה מהסרייה B.

פטריק קוטרונה שחקן מילאן. AP
עם הפנים לאינטר. פטריק קוטרונה/AP

מילאן - ורונה 0:3

אחרי הדיווחים על רצונו של ג'אנלואיג'י דונארומה לעזוב את מילאן, האוהדים תכננו מחאה ולאונרדו בונוצ'י ניסה להכין את השוער הצעיר לקראת מה שמחכה לו. הוא נתקל בשלט עליו נכתב: "התעללות פסיכולוגית כשנותנים לך 6 מיליון יורו לעונה ומחתימים את האח הפרזיט שלך? זה הזמן ללכת, הסבלנות שלנו פקעה". זה לא הפריע לדונארומה לשמור על שער נקי ולחבריו לשייט לרבע הגמר. סוסו הספרדי היה איש המשחק, עם כדור מסובב שעבר את כולם בדרך אל הרשת בדקה ה-22, ובישול לפטריק קוטרונה בדקה ה-55. הבלם אלסיו רומאניולי כבש בתווך (30) ובשלב הבא מחכה לרוסונרי דרבי חם.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
ז'ורדן ורטו שחקן פיורנטינה בועט פנדל. GettyImages
לא נכשל מהנקודה הלבנה. ז'ורדן ורטו/GettyImages

פיורנטינה - סמפדוריה 2:3

עונה שנייה ברציפות שהוויולה מגיעים לרבע הגמר. במחזור השני של הליגה הגיעה סמפדוריה לארטמיו פרנקי וכבשה פעמיים במחצית הראשונה כדי לנצח 1:2. גם הפעם היו לה צמד שערים, אך זה לא הספיק אפילו להארכה. חומה בבקאר ברח לבלם ואסקו רג'יני וירה לפינה הקרובה בדקה השניה כדי להעניק לפיורנטינה יתרון. אדגר בארטו השתלט על כדור תועה והשווה בדקה ה-39, אבל המארחת קיבלה פנדל בדקה ה-59 אחרי עבירה של רג'יני על בבקאר, והצרפתי ז'ורדן ורטו דייק. גסטון ראמירס השווה עם פנדל בצד השני בדקה ה-77, אך השופט רומאריו אביסו שרק לפנדל שלישי בדקה ה-90 אחרי נגיעת יד וסיוע של ה-VAR, וכך ורטו יכול היה להשלים צמד ולהכריע עבור פיורנטינה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully