וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאל מדריד עלתה לגמר אליפות העולם לקבוצות עם 1:2 על אל ג'זירה

המחליף גארת' בייל כבש בנגיעה הראשונה (81) וסידר לאלופת אירופה מפגש עם גרמיו בגמר בשבת. רומאריניו הדהים (41) וכריסטיאנו רונאלדו השווה (53), שער בכל צד נפסל לאחר שימוש בטלוויזיה

גארת' בייל חוגג/רויטרס

ריאל מדריד העפילה הערב (רביעי) לגמר אליפות העולם לקבוצות, אבל אף אחד משחקני אלופת אירופה לא חשב שהדרך לשם תהיה מתישה כל כך. הקבוצה של זינדין זידאן פיגרה מול אל ג'זירה המארחת, אלופת איחוד האמירויות, ונחלצה משער שני בפתיחת המחצית השנייה רק בזכות התערבות של שופטי הטלוויזיה, לפני שניצחה בסופו של דבר 1:2 באבו דאבי. בגמר בשבת מחכה לריאל מפגש עם גרמיו הברזילאית, אלופת דרום אמריקה שניצחה אתמול 0:1 בהארכה את פאצ'וקה.

שחקני ריאל מדריד כריסטיאנו רונאלדו, גארת' בייל. רויטרס
כריסטיאנו רונאלדו וגארת' בייל מחכים לגמר בשבת/רויטרס

זינדין זידאן העלה הרכב חזק במטרה לסגור עניין כמה שיותר מהר, ובדקות הפתיחה אכן ריאל מדריד הפעילה מכבש על שערה של אל ג'זירה (18 איומים במחצית הראשונה). אלא ששם המתין לה השוער עלי חסיף, שסיפק את הופעת חייו עם שש הצלות נהדרות תוך 25 דקות ושמר על רשת נקייה עד שנטש. בדקה ה-41 הגיע העקיצה של אל ג'זירה, כשהברזילאי רומאריניו (לא בנו של רומאריו) סיים מתפרצת עם כדור ברשת של קיילור נבאס ויתרון סנסציוני.

בפתיחת המחצית השנייה המארחת שוב כבשה, אבל אחרי עזרה משופטי הטלוויזיה השער נפסל, כמו שקרה במחצית הראשונה לקאסמירו בצד השני. כמה דקות לאחר מכן נאלץ חסיף לנטוש את המשחק בגלל פציעה, ומחליפו חאלד אל סנעני ספג מיד בדקה ה-53 מכריסטיאנו רונאלדו. ריאל המשיכה ללחוץ במטרה להשיג הכרעה, קארים בנזמה היה המחמיצן הראשי עם כמה פספוסים ועוד שתי קורות, ובסופו של דבר גארת' בייל שנכנס כמחליף הכריע בדקה ה-81, בנגיעה הראשונה שלו בכדור. אל ג'זירה תסתפק במחמאות, ריאל תהיה בגמר בשבת.

הרכב אלג'זירה: עלי חסיף (חאלד אל סנעני, 53), מוסאלם פאייז, מוחמד עלי עייד, פארס ג'ומעה, סלים ראשיד עובייד, יעקוב יוסף (אחמד אל גילאני, 72), מוחמד עומאר אל אטלס, מבארק בוסופה, חליפה אלחמאדי (עיסא סאקר אל עוטאיבה, 60), רומאריניו, עלי אחמד מבחוט.

הרכב ריאל מדריד: קיילור נבאס, אשרף חכימי, רפאל וראן, נאצ'ו, מרסלו, לוקה מודריץ', קאסמירו, מתאו קובאציץ' (לוקאס ואסקס, 68), איסקו (מרקו אסנסיו, 68), כריסטיאנו רונאלדו, קארים בנזמה (גארת' בייל, 81).

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
קאסמירו שחקן ריאל מדריד לאחר השער שנפסל. רויטרס
לא הבין מדוע השער נפסל. קאסמירו/רויטרס

מהלך המשחק

דקה 3: קובאצ'יץ' השתחרר יפה ומסר לרונאלדו, שמ-20 מטרים בעט כדור שחלף מעל השער.

דקה 5: איסקו זיהה את התנועה של רונאלדו ומצא אותו ברחבה, הפורטוגלי נגח והשוער חסיף הדף היטב.

דקה 7: חסיף עצר ממש על הקו נגיחה של שחקן שלו והכדור יצא לקרן, לאחריה מודריץ' בעט מחוץ לרחבה וחסיף נעזר בקורה כדי לשמור על רשת נקייה. בינתיים.

דקה 10: עוד החמצה גדולה של רונאלדו, שאמור היה לכבוש משלושה מטרים, אבל ראה את אל אטלס גולש ברגע האחרון ומונע ממנו שער בטוח.

דקה 12: שוב רונאלדו מול חסיף, הפעם מזווית קשה בצד שמאל, וגם הפעם השוער הדף לקרן.

דקה 16: חסיף ממשיך לככב. הפעם הקפטן של אל ג'זירה הגיב נהדר לנגיחה של בנזמה והצליח להדוף פעם נוספת.

דקה 20: הכול מצליח לשוער הזה. הפעם בנזמה הוריד עם החזה למודריץ' שבעט כדור חד, אבל חסיף שם יד חזקה והדף לקרן.

דקה 21: מודריץ' הרים את הקרן והבלם וראן נגח בעוצמה, אך היישר למרכז השער ולידיו של חסיף. השוער הוציא מתפרצת מהירה לעבר בוסופה שמצא את אל מבחוט, אך החלוץ של אל ג'זירה בעט החוצה.

דקה 23: איסקו הרים מצד שמאל ובנזמה הצליח בשעה טובה להכניע את חסיף בנגיחה, אך השער נפסל בטענה לעבירה של רונאלדו על אחד הבלמים.

דקה 31: השער נפסל. איסקו שוב הרים משמאל והפעם קאסמירו נגח ומצא את הרשת בעזרת אחד משחקני ההגנה. השופט רצה תחילה לפסול את השער בטענה לעבירה, לאחר מכן אישר ובהמשך ביקש את עזרת שופטי הטלוויזיה והחליט לפסול את השער בגלל נבדל של בנזמה. עדיין 0:0.

דקה 41: גול! סנסציה באבו דאבי. רומאריניו ניצל אי הבנה בין קאסמירו לחכימי, קיבל את הכדור שוב ברחבה מבוסופה, הטעה את וראן ובימין מצא את הפינה של נבאס. 0:1 מדהים לאל ג'זירה.

עלי חסיף שוער אל ג'זירה עוצר את כריסטיאנו רונאלדו שחקן ריאל מדריד. רויטרס
משחק חייו. עלי חסיף/רויטרס

דקה 47: לא ייאמן, השער של אל ג'זירה נפסל. המארחים יצאו למתפרצת אחרי טעות של חכימי, וכשנותרו שניים מול השוער מסר אל מבחוט לבוסופה שכבש מעמדת נבדל קטנה. בזמן שהשחקנים בלבן חגגו, השופט שוב התייעץ עם שופטי הטלוויזיה ופסל את השער. עדיין 0:1.

דקה 51: אחרי הרגע השיפוטי המוזר, השוער המצטיין חסיף נאלץ לצאת בגלל פציעה שסחב עוד מדקות הפתיחה. אל סנעני נכנס במקומו.

דקה 53: גול! חסיף רק יצא, ואלופת אירופה כבשה. מודריץ' מצא בכדור עומק את רונאלדו, שבעט כדור חד בימין אל הרשת של המחליף אל סנעני. ריאל מדריד השוותה ל-1:1.

דקה 59: בנזמה ירה לעבר השער, אל סנעני היה עירני והדף.

דקה 62: בנזמה היה לבדו מול אל סנעני ויכול גם היה למסור לרונאלדו החופשי, אבל הצרפתי בעט חזק לעבר השער והשוער שוב עצר אותו.

דקה 66: בנזמה ממשיך ברצף ההחמצות. רונאלדו סיפק מסירה נהדרת, אבל הצרפתי נעצר בקורה.

דקה 67: רומאריניו יצא לבדו למתפרצת בצד השני ובעט לרשת החיצונית.

דקה 69: אסנסיו המחליף ביצע פעולה טובה בצד שמאל ומסר לבנזמה, שבעט בסיבוב ושוב פגש את הקורה.

דקה 81: גול! בייל רק נכנס וכבש בנגיעה הראשונה שלו. מרסלו הקפיץ לרחבה לעבר ואסקס שהשאיר לוולשי, וזה בעט כדור חלש פנימה. רונאלדו עוד ניסה להסיט עם העקב ולקחת את השער אליו, אך לא נגע. 1:2 לריאל מדריד.

דקה 87: בייל התעופף למספרת אקרובטית, אבל אל סנעני עצר נהדר.

כריסטיאנו רונאלדו שחקן ריאל מדריד כובש מול אל ג'זירה. רויטרס
כריסטיאנו רונאלדו עם השוויון/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully