וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עודד קטש ישתתף במשחק כוכבים שייערך לזכרו של אלכסנדר גומלסקי

צסק"א מוסקבה תקיים משחק של כוכביה מול כוכבים אירופיים, לציון 90 שנה להולדתו של המאמן האגדי. חוץ ממאמן נבחרת ישראל יגיעו גם קירילנקו, בודירוגה, פוצ'קה, ריגודו ורבים אחרים

מאמן העבר אלכסנדר גומלסקי. AP
הוקרה מכובדת לזכרו. אלכסנדר גומלסקי/AP

צסק"א מוסקבה תערוך משחק הוקרה לזכרו של אחד מגדולי המאמנים בכל הזמנים ובוודאי הגדול ביותר מבין הרוסים, אלכסנדר גומלסקי, לרגל 90 שנים להולדתו. האירוע יצוין ב-20 בינואר, במשחק בין "אגדות צסק"א מוסקבה" ל"אגדות של אירופה, אליו צפויים להגיע כמה מהשמות הבולטים ביותר בכדורסל האירופי בעבר ובהווה, ביניהם גם מאמן נבחרת ישראל עודד קטש.

מעבר לקטש, אישרו את הגעתם גם אנדריי קירילנקו, רמונאס שישקאוסקאס, מתיאס סמודיס, תאודורוס פפאלוקאס, דיאן בודירוגה, סשה דנילוביץ', גרגור פוצ'קה, אנטואן ריגודו, מירסאד טורצ'אן, איברהים קוטולאי ורבים וטובים אחרים. מעבר לזה, הוזמנו גם ג'יי אר הולדן, מרכוס בראון, ארוווידאס סבוניס והיידו טורקוגלו, אך הם טרם אישרו כי יקחו חלק באירוע. המאמנים במשחק יהיהו סטניסלב ירמין, דושאן איבקוביץ' ואיבן אדשקו.

בהדרכתו של גומלסקי, צסק"א מוסקבה זכתה בשמונה אליפויות ובגביע אירופה בשנת 1971. בנוסף, הוא הוביל את נבחרת ברית המועצות לארבע מדליות אולימפיות (זהב ב-1988, כסף ב-1978 וארד ב-1970 ו-1963), חמש מדליות באליפויות העולם (מתוכן שתיים מזהב) ושמונה באליפויות אירופה (מתוכן שש מזהב). ב-1981 צוין על ידי מוכן וינגייט שיהודי שהשיג הישגים יוצאי דופן, ב-1995 הוכנס שמו להיכל התהילה של הכדורבל וב-2007 להיכל התהילה של פיב"א. הוא נפטר באוגוסט 2005.

עוד בנושא

נציג מפילדלפיה עקב אחרי בולדן: "כנראה שיהיה ב-NBA בעונה הבאה"
לברון ג'יימס מפתיע: "יש לא מעט קווי דמיון ביני ובין לונזו בול"
מכה למכבי ראשון לציון: ניצן חנוכי סובל מקרע ברצועה הצידית

מאמן נבחרת ישראל עודד קטש. קובי אליהו
יהיה במוסקבה בחודש הבא. עודד קטש/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully