וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכה למכבי ראשון לציון: ניצן חנוכי סובל מקרע ברצועה הצידית

13.12.2017 / 10:32

קפטן הכתומים, שנפצע מול הפועל אילת, ייעדר כחודש וחצי מפעילות. רשם העונה 6.6 נקודות, 2.7 ריבאונדים ו-2.6 אסיסטים למשחק. ברנדווין וסולומון צפויים לקבל יותר דקות בהיעדרו

one

אחרי שהפסידה ארבעה מחמשת משחקיה האחרונים, התקופה הלא פשוטה של מכבי ראשון לציון נמשכת. הבוקר (רביעי) גילו בקבוצה מעיר היין כי הקפטן ניצן חנוכי ייעדר כחודש וחצי מפעילות בעקבות קרע ברצועה הצידית בברכו. חנוכי נפגע במהלך משחק ההפסד להפועל אילת ביום ראשון האחרון, ובמועדון חששו כי מדובר בפציעה שעשויה לגמור לו את העונה, אך גם היעדרות שתרחיק את השחקן בן ה-31 מהמגרשים עד פברואר היא מכה קשה לכתומים.

חנוכי נמצא בעיצומה של עונתו השביעית בראשון לציון, שם הוא משחק כמעט ברציפות מאז עונת 2010/11, למעט עונה אחת בהפועל אילת. בשנים האחרונות הוא ידוע כדבק של הקבוצה וכשחקן ההגנה המוביל שלה, וגם כמנהיג בחדר ההלבשה. בתשעה משחקים העונה הוא רשם 6.6 נקודות, 2.7 ריבאונדים ו-2.6 אסיסטים למשחק.

בראשון לציון רואים את המשחק נגד בני הרצליה ביום שני הקרוב כקריטי להמשך הדרך, ויודעים שהפסד בו יקבע כי יסיימו את הסיבוב הראשון במאזן שלילי. מי שצפויים לקבל דקות משמעותיות יותר בעקבות הפציעה של חנוכי הם הגארד עודד בררנדווין והפורוורד יניב סולומון.

עוד בנושא

נציג מפילדלפיה עקב אחרי בולדן: "כנראה שיהיה ב-NBA בעונה הבאה"
מכבי תל אביב: מייקל רול לא יטוס לרוסיה ויעבור טיפולים בארץ
רביעי בליגת העל: מכבי חיפה מארחת את בני הרצליה

שחקן מכבי תל אביב דשון תומאס מול שחקן מכבי ראשון לציון ניצן חנוכי. ברני ארדוב
ראשון לציון תסתדר בלעדיו? ניצן חנוכי/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully