וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוריניו: "הכל קרה בגלל פערים בחינוך", פפ: "לא חגגנו יותר מדי"

מאמני הקבוצות ממנצ'סטר התייחסו לאירועי הדרבי לקראת מחזור אמצע השבוע, זלאטן: "פפ מאמן ילדותי". יונייטד נגד בורנמות' (ד', 22:00, ספורט2), סיטי תתארח בסוונסי (21:45, ספורט2)

ז'וזה מוריניו מאמן מנצ'סטר יונייטד מול פפ גווארדיולה מאמן מנצ'סטר סיטי. GettyImages
הוויכוחים נמשכים. מוריניו וגווארדיולה/GettyImages

המחזור ה-17 בפרמיירליג יימשך וגם יסתיים מחר (רביעי) עם שבעה משחקים, כאשר בממלכה עדיין נשמעים הדים לאירועי הדרבי הסוער בין מנצ'סטר סיטי (תתארח אצל סוונסי) למנצ'סטר יונייטד (תארח את בורנמות'). מעבר לזה, ליברפול מול ווסט ברומיץ', טוטנהאם נגד ברייטון וארסנל תפגוש את ווסטהאם, שתנסה להשיג ניצחון שני ברציפות בדרבי לונדוני.

סוונסי - מנצ'סטר סיטי (21:45, ספורט1)

שיא חדש של 14 ניצחונות ליגה רצופים, מרחק ביטחון אדיר של 11 נקודות מהמקום השני ובעיקר, חגיגות גדולות בעקבות ניצחון מרשים בדרבי על מנצ'סטר יונייטד - ככה נראו הימים האחרונים של המכונה של פפ גווארדיולה, שיצטרך להוריד את שחקניו לקרקע לקראת המשחק הקצוות מול הקבוצה הוולשית, שמדורגת במקום ה-19 וניצחה במחזור הקודם לראשונה אחרי שבעה משחקים בהם ליקטה נקודה בלבד. וינסנט קומפאני, שנפצע והוחלף ביום ראשון, ייעדר.

במסיבת העיתונאים לקראתהמשחק, גווארדיולה סירב להיכנס לפרטי התגרה שהתפתחה, אך התעקש שהקבוצה שלו חגגה את הניצחון כפי שהיא חוגגת תמיד, ולא באופן מוגזם כפי שטענו אנשי יונייטד. "לא חגגנו יותר מדי", אמר, "כמו אחר סאותהמפטון. שמחנו, ניצחנו בדרבי את היריבה הכי חזקה שלנו. אני חושב שכשיונייטד מנצחת בדרבי היא חוגגת. גם ארסנל. כל עוד זה בחדר ההלבשה, שזה מה שעשינו. היינו בפנים ולא עשינו שום דבר יוצא דופן".

ליברפול - ווסט ברומיץ' (22:00)

המייטי רדס ינסו להתאושש מאיבוד הנקודות בדרבי, ומהזעם על הפנדל שלטענתם לא הגיע לאברטון, והפך לשער השוויון של ויין רוני. יורגן קלופ ספג ביקורת על החלטתו לפתוח ללא רוברטו פירמינו ופליפה קוטיניו, וגם על כך שהוריד לספסל את כובש שער היתרון בדרבי, מוחמד סלאח, כשליברפול הובילה. מסתמן כי צמד הברזילאים ישובו ל-11 אך מי שיקבל מנוחה הפעם הוא סאדיו מאנה. מול הקבוצה של אלאן פארדיו, שלא ניצחה כבר 14 משחקים מאז אוגוסט, קלופ והשחקנים שלו לא אמורים להתקשות גם בלי הסנגלי במיודח בהתחשב בעובדה שלא הפסידו באנפילד מאז חודש אפריל.

שחקן ליברפול מוחמד סלאח חוגג. GettyImages
דווקא אותו להחליף? מוחמד סלאח/GettyImages

מנצ'סטר יונייטד - בורנמות' (22:00, ספורט2)

שלושה ימים בלבד אחרי ההפסד בדרבי והמהומה שלאחר מכן, השדים האדומים ינסו לחדש את רצף המשחקים הביתיים ללא הפסד, שנעצר על 40 מול מנצ'סטר סיטי. הפער מהפסגה כבר עומד על 11 נקודות, ואפילו ז'וזה מוריניו נאלץ להודות שסיפר האליפות כנראה גמור. השחקנים של אדי האו ינסו לנצל את העובדה שהראש של שחקני יונייטד לא ממש בכדורגל, ולחזור לנצח אחרי ארבעה משחקים שחונים.

במסיבת העיתונאים לקראת המשחק, התייחס מוריניו שוב לאירועי הדרבי: "לדעתי מה שקרה זה בגלל פערים בהתנהגויות של שני המועדונים, פערים בחינוך", כאשר סיפרו לו שפפ גווארדיולה התייחס לנושא, ענה: "אז הוא אמר, אני לא פה כדי להגיב על דבריו".

בינתיים, זלאטן איברהימוביץ' ניצל את ההזדמנות לחדש את סכסוכו הוותיק עם פפ: "הוא המאמן הכי ילדותי שעבדתי איתו. הוא סיפסל אותי כי אמרתי לו שהוא מקריב שחקנים אחרים לטובת ליאונל מסי. הוא הפסיד לדבר איתי או אפילו להסתכל עלי. הייתי נכנס לחדר והוא היה יוצא. גבר אמיתי פותר את הבעיות שלו".

טוטנהאם - ברייטון (22:00)

אחרי תקופה קצת פחות טובה, התרנגולים התפוצצו עם 1:5 על סטוק סיטי, במשחק בו כבשו ארבעה שערים ב-21 דקות. אחרי שהתבשרו על מפגש קשה מאוד שצפוי להם עם יובנטוס בשמינית גמר ליגת האלופות, השחקנים של מאוריסיו מוצ'טינו יכולים כעת להתרכז רק בצבירת נקודות ובשיפור המיקום בליגה, וינסו להשיג שלוש נקודות מול השחפים, שאחרי פתיחת עונה לא רעה לא ניצחו כבר חמישה מחזורים. תומר חמד, שקיבל רק 53 דקות מהספסל בששת המשחקים האחרונים, ובירם כיאל שטרם שותף העונה, יקוו לקבל הזדמנות להוציא את הקבוצה לדרך חדשה.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
מאמן ווסטהאם דייויד מויס. רויטרס
ווסטהאם תנצח עוד דרבי? דייויד מויס/רויטרס

ווסטהאם - ארסנל (22:00)

התותחנים צברו רק נקודה בשני המחזורים האחרונים, וגם זה בזכות שער מאוחר של הסופר-סאב אוליבייה ז'ירו, ב-1:1 מול סאות'המפטון. המארחת דווקא מגיעה במגמה הפוכה, אחרי שבשבת השיגה ניצחון מפתיע על צ'לסי, ראשון אחרי שמונה מחזורים, והיא תנסה להמשיך במומנטום גם אחרי עוד דרבי ביתי ואולי אפילו לטפס מעל הקו האדום.

משחקים נוספים (21:45):

ניוקאסל - אברטון
סאות'המפטון - לסטר סיטי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully