וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: עורך דינו של שיר צדק נוטה להמליץ על ערעור

12.12.2017 / 8:30

עורך דינו השוויצרי מאמין שלאור ההוכחות שהוצגו מומלץ ללכת לערעור, על אף עונש ההרחקה הקל יחסית. הבלם קיבל את הההחלטה בתחושות מעורבות, בקבוצתו מרוצים: "הצלחה משפטית אדירה"

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

עורך דינו של שיר צדק נוטה להמליץ לו להגיש ערעור כנגד עונש ההרחקה לשמונה חודשים שנגזר עליו על ידי ועדת המשמעת של אופ"א, בשל החומרים האסורים שנמצאו בגופו. למרות העונש הקל יחסית, שנכנס לתוקף החל מה-19 באוקטובר, עורך דינו השוויצרי של בלם הפועל באר שבע מאמין שבמקרה זה, לאור ההוכחות שהוצגו, יש לגשת לערעור. עורך הדין עדיין לא העביר המלצה רשמית לצדק, שבעצמו עדיין לא החליט סופית מה לעשות, אך ההערכה היא שהסיכוי לערעור אינו קטן.

לאחר היוודע העונש, קיבל אמש עשרות אם לא מאות שיחות טלפון ובסביבתו יודעים לספר שקיבל אותו בתחושות מעורבות. מחד, הבלם אדם מאמין מאוד ושידר שמבחינתו כל דבר מכוון. מאידך, כך מעידים בסביבתו, צדק שיקבל עונש שיאפשר לו לחזור לקראת סיום העונה הנוכחית, ועל הדרך יאפשר לו להתאמן בצורה רצינית כדי להגיע מוכן ככל האפשר לעונה הבאה.

בבאר שבע מחכים לנימוקי ההחלטה כדי להבין את פשר העונש. גורמים במועדון אמרו אתמול שהקו שהוצג, לפיו הכשל היה בתום לב ובעיקרו כשל של חברת התרופות באספקה של תוספים בהם מצוי החומר, והעובדה שצדק גייס עדי הגנה, הביאו לכך שאופ"א קיבלה את מרבית הטיעונים. "זו הצלחה משפטית אדירה", אמר גורם במועדון. "יחסית למה שדובר בהתחלה היה כאן מזעור נזקים".

באלופה מרוצים מאוד מהייצוג המשפטי אך לוואלה! ספורט נודע שאותו ייצוג לא התעסק רק בעניינים המשפטיים, ולמעשה, עם כניסתו לעניינים, העביר משרד עורכי הדין הוראה לשמור על עמימות מוחלטת - קו שבבירת הנגב אימצו. עורך הדין הנחה את אנשי באר שבע לא לחשוף שום פרט ולא להגיב לשום שמועה או הצהרה. "במועדון הלכו בדיוק לפי הוראות עורך הדין", אישרו במועדון. גם אתמול צוות ההגנה סירב להגיב. "אני לא מגיב בתיקים שעדיין עומדים תלויים", אמר עורך הדין השוויצרי לוואלה! ספורט ורמז על כך שמבחינתו, התיק עדיין לא הסתיים.

מספר קבוצות מהליגות הנמוכות, בראשן עירוני נס ציונה מליגה א' דרום והפועל בית שאן מליגה א' צפון, עוקבות אחר נימוקי העונש כדי להבין אם צדק יוכל לשחק בליגה חובבנית. אם כן, תיעשה אליו פניה מיידית. עם זאת, גורמים בבאר שבע הסבירו שהסיכויים שנימוקי העונש יכללו החרגה לפיה העונש תקף רק לליגות מקצועניות היא קלושה מאוד.

עוד בנושא:

הפועל באר שבע: שיר צדק הורחק לשמונה חודשים
עורך הדין אפרים ברק: "ברור שאופ"א התרשמה מהטיעונים של שיר צדק"

שיר צדק, הפועל באר שבע. יוסי ציפקיס
תחושות מעורבות. צדק/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully