וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: שיר צדק הורחק לשמונה חודשים

11.12.2017 / 15:55

ועדת המשמעת של אופ"א פסקה לבלם עונש הרחקה קל יחסית בשל פרשת החומר האסור. העונש נכנס לתוקף החל מ-19 באוקטובר וצדק יוכל לחזור בתחילת העונה הבאה. הפועל באר שבע: "בוחנים אפשרות ערעור"

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

כחודשיים וחצי אחרי שחומר אסור לשימוש התגלה בגופו, הודיעה היום (שני) אופ"א על עונשו של שיר צדק - הרחקה לשמונה חודשים מהמגרשים. מדובר בעונש קל יחסית כשמתקופה זו יקוזז פרק זמן של כחודשיים בו צדק היה מושעה בפועל לאחר שהחומר האסור נמצא בגופו. תקופת ההשעיה נכנסה לתוקף החל מ-19 באוקטובר והמשמעות היא כי צדק יוכל לחזור למגרשים בתחילת העונה הבאה. יש לציין כי עורך דינו של הבלם הדריך את השחקן שלא להתאמן לאחר קבלת הודעת ההשעיה. זאת על מנת שיוכל לטעון במוסדות אופ"א כי הפסיק פעילות ותקופה זו תיחשב לו בעונש ההרחקה.

ביום חמישי האחרון הגיע צדק למשרדי אופ"א בשוויץ והציג קו הגנה שטען שפגם בהליך הייצור של תוסף התזונה אשר נטל הביא להימצאותו של החומר האסור אוקטופמין בגופו, וכי נטל אותו במסגרת הפעילות של הפועל באר שבע ולא באופן אישי ופרטי. בנוסף, הצהיר צדק על כך שהפסיק את פעילותו במועדון על מנת שהתקופה תקוזז מהעונש שהוא צפוי לספוג. בסביבתו של צדק ציינו כי מדובר בקו הגנה מפתיע שעשוי להקל על העונש כפי שאכן קרה.

עוד בנושא

פרקליטו של צדק בתום הדיון: "יצאתי מחוייך, אבל זה לא אומר כלום"
באר שבע הודיעה: "הוצגו ראיות משמעותיות לחפותו של צדק"
שליחנו לשוויץ עם שיר צדק: "אחזור אדם אחר מהסיפור הזה"

שיר צדק, הפועל באר שבע. יוסי ציפקיס
יהיה על המגרש בעונה הבאה. שיר צדק/יוסי ציפקיס

למרות העונש הקל יחסית בהפועל באר שבע בוחנים אפשרות לערער על ההחלטה. מהמועדון נמסר: "על אף שמדובר בענישה על הצד הנמוך בתיקים מסוג זה, אנו ממתינים לנימוקי ההחלטה כדי לבחון ערעור על התוצאה, שניתנה על יד הערכאה הראשונה והנמוכה בתיק. המועדון עומד לצד שיר, מאמין בצדקתו וימשיך לעשות הכל על מנת שיעשה עמו צדק ושלא ידבק רבב בשמו הטוב".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully