וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צדק שב ארצה, פרקליטו: "יצאתי מחוייך מאופ"א, אבל זה לא אומר כלום"

8.12.2017 / 12:32

בלם הפועל באר שבע נחת בנמל התעופה בן גוריון אחרי יומיים מתוחים, כאשר הוא נע בין אופטימיות לריאליות לקראת גזר הדין, שצפוי להתקבל תוך כמה ימים. בסביבתו מקווים שיחזור לפלייאוף

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

שיר צדק נחת היום (שישי) בישראל אחרי יומיים דרמטיים שעבר בשוויץ, במהלכם התקיים הדיון בעניין האשמתו בשימוש בחומר אסור. בלם הפועל באר שבע ימתין כעת להחלטת ועדת המשמעת של אופ"א שאמורה להתפרסם בתוך מספר ימים.

עם נחיתתו בנתב"ג סירב צדק לדבר עם כלי התקשורת, ורק הסכים לומר שההחלטה לגביו צפויה להתקבל בימים הקרובים.

צדק ניסה לשמור אמש על קו אופטימי אך גם ריאלי, אבל העובדה שהפועל באר שבע הוציאה מיד לאחר הדיון הודעה לפיה הטיעונים של צדק אמורים להוביל לזיכויו, מלמדת שהחומר שנאסף והוצג בדיון במטה אופ"א שבניון משמעותי ודרמטי.

עוד בנושא

הסתיים הדיון בעניינו של שיר צדק, ההחלטה: ככל הנראה בתחילת השבוע הבא
איסק קואנקה ממשיך לאכזב, הפועל באר שבע תשקול את עתידו
מאור מליקסון: "מזלזלים פה בקבוצות כמו פלזן וסטיאווה, הפסדנו לקבוצה מצוינת"

שיר צדק, הפועל באר שבע. יוסי ציפקיס
ימים גורליים. שיר צדק אחרי הנחיתה/יוסי ציפקיס

הדיינים בתיק יצטרכו להחליט האם הוצגו להם כל הראיות המוכיחות כי אכן פגם בהליך הייצור של תוסף התזונה, הוא זה שהוביל להימצאותו של החומר האסור אוקטופמין בגופו של צדק. פרקליטו של צדק מהמשרד השוויצרי: "רק אחרי שתגיע ההחלטה, אדע אם הצלחתי בתיק. זה שיצאתי מחוייך מבניין אופ"א לא אומר עדיין דבר. אני תמיד מחייך".

צדק, שהצטלם אתמול לפני שעזב לכיוון המלון עם שופט העבר פיירלואיג'י קולינה שעובד במטה, מקווה לחזור לשחק בקרוב. את החודשיים האחרונים, בהם היה ללא פעילות, הוא ביקש לנכות מהעונש הצפוי לו ובסביבתו דיברו אמש על כך שאם לא תהיה הפתעה לרעה בבית הדין, הוא אמור יהיה לחזור לפחות לקראת הפלייאוף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully