וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איגוד השופטים גיבה את שלומי בן אברהם שלא הרחיק את ראדו גנסארי

11.12.2017 / 11:38

הוועדה המקצועית של האיגוד התייעצה גם עם אופ"א לגבי טיפול במקרה שבו שחקן הפועל חיפה דחף את עמיר תורג'מן מאמן אשדוד. מהאיגוד נמסר: "אין מדובר בפעולה עם שימוש בכח בלתי סביר"

צילום וידאו: קובי אליהו, עריכת וידאו: מתן חדד

הוועדה המקצועית של איגוד השופטים החליטה לגבות את החלטת השופט שלומי בן אברהם לשלוף רק כרטיס צהוב לשחקן הפועל חיפה ראדו גנסארי אחרי שזה דחף את מאמן מ.ס. אשדוד עמיר תורג'מן במשחק בין הקבוצות שלשום. באיגוד השופטים החליטו לשלוח את המקרה לאופ"א על מנת לקבל גם חוות דעת משם ולטענת האיגוד גם באופ"א טענו כי לא היה מקום להרחיק את גנסארי.

עמיר תורג'מן מאמן מ.ס אשדוד אחרי שנפל. ברני ארדוב
רגע התקרית באשדוד/ברני ארדוב

מאיגוד השופטים נמסר: "הוועדה המקצועית מגבה את החלטת השופט. אין מדובר בפעולה אלימה, אלא בפעולה ללא עוצמה וללא שימוש בכוח בלתי סביר, אשר הינה בקטגורית התנהגות בלתי ספורטיבית ולכן דינה כרטיס צהוב".

"חשוב להדגיש כי החוקה אינה מבדילה בין פגיעה בשחקן לבין פגיעה בבעל תפקיד ובהתאם גם הקריטריונים להענשה אישית. לציין, האירוע נשלח באופן מיידי לאופ"א וחוות הדעת שהתקבלה זהה לחלוטין לזו של הועדה המקצועית".

למרות זאת, גורמים בהתאחדות לכדורגל הקרובים למחלקה המשפטית טענו היום כי בן אברהם שגה פעמיים. בפעם הראשונה כשלא הרחיק את גנסארי ובפעם השנייה כשלא הרחיק את תורג'מן. לדברי גורמים בהתאחדות, בן אברהם היה צריך להרחיק את גנסארי על דחיפת תורג'מן ואת תורג'מן על כך שלא מסר את הכדור לגנסארי שבא לכיוונו וביקש את הכדור.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully