וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: מארסיי הביסה 0:3 את סנט אטיין, ליון ניצחה בדקה ה-93

ואלר ז'רמן כבש צמד ולוקאס אוקמפוס הוסיף שער יפה בניצחון הביתי הקל של הרביעית בטבלה. היא השתוותה למונאקו ולליון השנייה, שניצלה מפנדל מוחמץ בדקה ה-89 והשיגה 1:2 דרמטי מול אמיין

ואלר ז'רמן שחקן מארסיי חוגג מול סנט אטיין. רויטרס
ניצחון קל למארסיי. ואלר ז'רמן חוגג/רויטרס

אחרי ה-2:3 הדרמטי של מונאקו על טרואה בשבת, גם ליון ומארסיי ניצחו הערב (ראשון) במסגרת המחזור ה-17 בליגה הצרפתית כדי לשמור על שוויון של 35 נקודות בין שלושתן בקרב על הסגנות והכרטיסים לליגת האלופות. ליון השיגה 1:2 דרמטי בחוץ מול אמיין, בעוד מארסיי הביסה 0:3 את סנט אטיין המפורקת. ניס במקום השמיני אחרי 1:2 בנאנט.

רודי גרסיה מאמן מארסיי. רויטרס
נזהר לא להפריע. רודי גרסיה/רויטרס

מארסיי - סנט אטיין 0:3

ניצחון ביתי קל לחבורה של רודי גרסיה על חשבון סנט אטיין המפורקת. הירוקים הגיעו אחרי שבעה משחקים ללא ניצחון, עדיין עם קשר העבר ז'וליאן סאבלה על הקווים אחרי שהחליף את אוסקר גרסיה, וכבר בדקה ה-11 נכנעו לנגיחה מקרוב של ואלר ז'רמן. רונאל פייר גבריאל הכשיל את מורגן סאנסון בדרך אל השער והורחק בדקה ה-51, מה שאפשר לז'רמן להשלים צמד אחרי הכנה של פלוריאן תובאן בדקה ה-71 ולמחליף לוקאס אוקמפוס לחתום עם ביצוע נפלא בדקה ה-80.

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
סטיב מנדנדה שוער מארסיי. רויטרס
לא ספג כבר חודשיים בבית. סטיב מנדנדה/רויטרס

אמיין - ליון 2:1

ניצחון חוץ חמישי ברציפות לליון, שחזרה למקום השני אחרי דרמה גדולה. סרז' גאקפה דחק מקרוב בדקה התשיעית והדהים את קבוצת הצמרת, אבל הקשר בן ה-19 חוסם עוואר דאג לקאמבק בסיום. בדקה ה-79 הוא גלש כדי לדחוק את השוויון, אחרי 10 דקות גאל קאקוטה החמיץ פנדל עם בעיטה לקורה, ובדקה ה-93 עוואר הצטרף למתפרצת והמשיך מהאוויר הרמה של מריאנו דיאס כדי להכריע את המשחק. במקום הפסד בדקה ה-89, ליון ניצחה בתוספת הזמן.

חוסם עוואר שחקן ליון. רויטרס
הגיבור החדש של ליון. חוסם עוואר, משמאל/רויטרס

נאנט - ניס 2:1

ניצחון ליגה שלישי ברציפות לניס, שיוצאת מהמשבר ונמצאת כבר במקום השמיני. נאנט לא הפסידה בבית מאז מחזור הפתיחה וגם הוליכה מבעיטה חדה של יאסין באמו בדקה ה-12, אבל אלסאן פלאה נגח את השוויון בדקה ה-42 ומריו באלוטלי סובב נהדר מ-17 מטרים בדקה ה-75 כדי להעניק לקבוצתו ניצחון ליגה ראשון בלה בוז'ואר מאז 2004.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully