וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דורטמונד החליטה לפטר את פטר בוס, המאמן מודה: "זה נראה רע"

בורוסיה דורטמונד ספגה עוד הפסד משפיל, 2:1 מול ורדר ברמן, בגרמניה טוענים שגורלו נגזר, ההולנדי הודה: "מעולם לא ראיתי אותנו משחקים כל כך רע. יכול להיות שהכל ייגמר לפתע"

מאמן בורוסיה דורטמונד פטר בוס. רויטרס
" זה מה שקורה כשאתה במועדון צמרת ולא מנצח". בוס/רויטרס

בורוסיה דורטמונד החליטה לפטר את פטר בוס ותעשה כך באופן רשמי מחר (ראשון), כך מדווחים הערב ב"בילד". המאמן ההולנדי וקבוצתו ספגו עוד הפסד משפיל, הפעם 2:1 מול ורדר ברמן, שערב המחזור הייתה מתחת לקו האדום וניצחה רק פעמיים העונה. בורוסיה דורטמונד סופרת כבר 12 משחקים בכל המסגרות עם ניצחון אחד בלבד והיא במקום השביעי עם 22 נקודות מ-45 אחרי שכבר הייתה במקום הראשון ובפער חמש נקודות מעל באיירן מינכן. כעת הפער בין השתיים עומד על 13 נקודות לזכות הבווארים.

מאמן מכבי תל אביב לשעבר, שקיבל את הג'וב בקיץ אחרי עונה מלהיבה באייאקס, אמר בסיום המשחק: "אי אפשר לדעת מה יקרה. אני במועדון גדול וההנהלה היתה שקטה לאורך זמן. יכול להיות שהכל ייגמר לפתע, זה מה שקורה כשאתה במועדון צמרת ולא מנצח. אני נאבק, אבל זו לא הנקודה. אני לא רוצה לדבר על המעמד שלי. הפסדנו במשחקים בהם שיחקנו טוב, אבל המחצית השנייה הערב פגעה בעיני. מעולם לא ראיתי אותנו משחקים כל כך רע. היתה לנו הזדמנות מצוינת לנצח, ושוב לא עשינו זאת".

עוד בנושא

גרמניה: באיירן מינכן ניצחה 0:1 בפרנקפורט, עוד כישלון לבוס ודורטמונד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully