וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שישי בלאומית: הפועל תל אביב רוצה לשמור על הפסגה, קטמון מול רמה"ש

הקבוצה של קובי רפואה תנסה להימנע ממעידה מול נצרת עילית המפתיעה (15:00), קטמון תנסה להמשיך במומנטום, אחי נצרת השלישית תארח את הפועל פתח תקוה, הרצליה ובני לוד נפגשות לקרב תחתית

המחזור ה-13 בליגה הלאומית ייצא לדרך ביום שישי עם חמישה משחקים. אחרי שכבשה את הפסגה, הפועל תל אביב תנסה לשמור על המקום הראשון כשתארח את נצרת עילית. אחי נצרת השלישית תארח את הפועל פתח תקוה המאכזבת, הפועל קטמון תפגוש את הפועל ניר רמת השרון ואילו בית"ר תל אביב רמלה תצא למשחק חוץ בחדרה.

אוראל דגני הפועל תל אביב. אדריאן הרבשטיין
רק ניצחון בא בחשבון. אוראל דגני/אדריאן הרבשטיין

הפועל תל אביב - הפועל נצרת עילית (15:00)

חילופי המאמנים הוכיחו את עצמם בהפועל תל אביב ומאז שקובי רפואה מונה למאמן הקבוצה אומנם לא מציגה יכולת גדולה, אבל השיגה שלושה ניצחונות רצופים שהעלו אותה למקום הראשון. האדומים פייבוריטים לשמור על הפסגה מול נצרת עילית, למרות שהצפוניים נמצאים בכושר טוב ולא הפסידו בארבעת המשחקים האחרונים שלהם, כולל שני ניצחונות חוץ רצופים על מכבי הרצליה ואחי נצרת.

מכבי אחי נצרת - הפועל פתח תקוה (15:00)

שני הפסדים רצופים דרדרו את אחי נצרת למקום השלישי. אלא שהקבוצה חזרה לנצח במחזור הקודם עם 0:1 בחוץ על הפועל רמת גן מפנדל של חסן אבו זייד והיא רחוקה רק נקודה מהמקום השני. הפועל פתח תקוה היתה פייבוריטית גדולה להיאבק על העלייה לליגת העל בתום העונה, אך המציאות טפחה על פניהם של המלאבסים שהובכו עם הפסד ביתי לעפולה במחזור הקודם וצנחו עד למקום העשירי.

ג'ורג' אקפביו שחקן הפועל קטמון. ברני ארדוב
אחד מתגליות העונה. ג'ורג' אקפביו/ברני ארדוב

הפועל קטמון - הפועל ניר רמת השרון (15:00)

בשקט בשקט, קבוצת האוהדים מירושלים מפלסת את דרכה לצמרת הגבוהה עם רצף נהדר של ארבעה ניצחונות ותיקו בחמשת המחזורים האחרונים. רן יצחק וג'ורג' אקפביו מציגים יכולת משכנעת בקבוצה הזו ובטדי ינסו להכניע גם את השרונים שבעיק סובלים מחוסר יציבות למרות שאת שני המשחקים האחרונים שלהם בחוץ הם ניצחו את עפולה ונשר.

מכבי הרצליה - הפועל בני לוד (15:00)

שתי קבוצות במשבר נפגשות בהרצליה, כאשר האחרונה מארחת את הקבוצה המדורגת במקום ה-14. הרצליה עצרה את סחף ההפסדים עם 0:0 בראשון לציון, אך היא עדיין הקבוצה הכי גרועה בליגה ונראה שרק נס ישאיר את משה סיני בלאומית. בני לוד מגיעה למשחק הזה אחרי שלושה הפסדים רצופים והפסד נוסף שלה עלול לדרדר אותה אל מתחת לקו האדום.

בית"ר תל אביב/רמלה - הפועל חדרה (15:00)

משחק מרכז טבלה ברמלה. המארחת מגלה חוסר יציבות העונה, אך רחוקה רק ארבע נקודות מהמקום השני ומגיעה אחרי ה-0:1 על בני לוד. חדרה ניצחה בשלושה מתוך ארבעת משחקיה האחרונים, כולל 0:1 מרשים על הפועל כפר סבא המוליכה ערב המחזור משער ניצחון של וויאם עמאשה הוותיק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully