וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ללא קרי: גולדן סטייט ניצחה 87:101 בשארלוט, טריפל דאבל לדוראנט

KD התעלה עם 35 נקודות, 11 ריבאונדים ו-10 אסיסטים שהשכיחו את היעדרותו של הרכז הפצוע, קליי תומפסון הוסיף 22, ניק יאנג תרם 10. כספי קלע שתי נקודות והוריד 5 ריבאונדים ב-17 דקות

צילום: נועם אשל עריכה: מתן חדד

עומרי כספי קלע שתי נקודות (1 מ-4 מהשדה, כולל 0 מ-1 מהשלוש) והוסיף 5 ריבאונדים, אסיסט, חסימה וחטיפה ב-17 דקות.

המספר הנוסף: כספי דייק ב-25 אחוזים בלבד מהשדה, הנתון הכי נמוך שלו העונה במשחקים בהם לקח למעלה מזריקה אחת.

גם ללא סטף קרי, גולדן סטייט ממשיכה לשייט. אלופת ה-NBA רשמה הלילה (בין רביעי לחמישי) ניצחון חמישי ברציפות (כולם בחוץ) עם 87:101 על שארלוט, בזכות התעלות של קווין דוראנט. במשחק הראשון מאז הפציעה של קרי שתשבית אותו לשבועיים הקרובים לכל הפחות, המגה-סטאר השני של הווריירס לקח את העניינים לידיים. זה הסתיים עם טריפל דאבל שלו (השני במדי גולדן סטייט והראשון העונה) עם 35 נקודות, 11 ריבאונדים, 10 אסיסטים וגם שתי חסימות, ועם סיוע מרבי של קליי תומפסון שקלע 22. ניק יאנג הוסיף 10 מהספסל, בעוד קווין קוק, שהוקפץ לסגל רק לאחרונה בשל פציעת קרי, פתח בחמישייה וסיים עם 8 נקודות ו-3 אסיסטים ב-22 דקות.

דוראנט פתח היטב וקלע לא פחות מ-16 נקודות ברבע הראשון בו גולדן סטייט עלתה ליתרון דו ספרתי, ומשם לא הביטה לאחור. ההורנטס, שספגו הפסד שביעי ברציפות לגולדן סטייט, קיבלו 24 נקודות מקמבה ווקר, 15 מניק באטום ו-14 מדוויט הווארד. עבורם היה זה הפסד חמישי מתוך ששת המשחקים האחרונים.

קווין דוראנט, גולדן סטייט ווריירס. AP
מאזן מושלם במסע משחקי החוץ. דוראנט/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully