וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: איבאי כבש שלושער, אלאבס חזרה מפיגור 2:0 ל-2:3 בג'ירונה

צפו בבכורה המשוגעת של אבלרדו כמאמן אלאבס: קבוצתו פיגרה עד לדקה ה-72, אבל איבאי השלים מהפך עמוק בתוספת הזמן. איטליה: ניצחונות לאודינזה וגנואה. גרמניה: הפסד לאלמוג כהן

one

בווידאו: תקציר ניצחונה הדרמטי של אלאבס

המחזור ה-14 בליגה הספרדית נחתם הערב (שני) עם דרמה גדולה, בסיומה אלאבס ניצחה 2:3 את ג'ירונה ונמלטה מהמקום האחרון. בלם העבר אבלרדו, מאמנה השלישי של אלאבס העונה, פיגר 2:0 עד לדקה ה-72 אחרי שערים של כריסטיאן סטואני (59) וחואנפה (62), אבל קיבל שלושער ענק מאיבאי גומס. הקשר הבאסקי ניצל הדיפה רעה של יאסין בונו בדקה ה-72, דייק מהנקודה הלבנה בדקה ה-87 ובמהלך האחרון של המשחק, בדקה ה-93, נהנה מבישול של מוניר וקטע למארחת רצף של חמישה מחזורים ללא הפסד.

* אלמוג כהן שיחק 90 דקות וספג כרטיס צהוב (54) בהפסדה הביתי של אינגולשטאדט 2:0 לבראונשווייג. אינגולשטאדט במקום השישי בבונדסליגה השנייה אחרי 16 מחזורים, כשבמאזנה 24 נקודות - שמונה פחות מהמוליכה המפתיעה הולשטיין קיל.

יקוב ינקטו שחקן אודינזה חוגג (במרכז). GettyImages
שער אחד בגביע, צמד בליגה. יקוב ינקטו חוגג עם מקסי לופס בניצחונה של אודינזה/GettyImages

איטליה: ניצחונות חוץ לאודינזה וגנואה

קרוטונה - אודינזה 3:0

אחרי השמינייה לרשת פרוג'ה בגביע, נראה שמשהו השתחרר בהתקפת אודינזה והיא סיפקה שלישייה שהרחיקה אותה מעט מהתחתית. מקסי לופס לא כבש הפעם, אבל בישל בדקה ה-53 לצ'כי יקוב ינקטו, שהשלים צמד אחרי שהבקיע בדקה ה-40 מריבאונד. קווין לזניה חתם את התוצאה מקרוב בדקה ה-66. קרוטונה עם הפסד ליגה שלישי ברציפות ו-380 דקות ללא שער בכל המסגרות, אם נוסיף גם את ההפסד 1:0 לגנואה בגביע. אודינזה, היחידה ללא תיקו העונה בסרייה A, חגגה ניצחון חמישי.

ורונה - גנואה 1:0

עדיין ללא ההחתמה הטרייה ג'וזפה רוסי, אבל התנופה של גנואה נמשכת. דוידה בלארדיני כבר עם שבע נקודות מתשע אפשריות מאז החליף את איבן יוריץ' על הקווים אחרי הדרבי, כשהפעם גוראן פאנדב הביא לו את הניצחון עם בעיטה שטוחה אל הרשת בתוספת הזמן של המחצית הראשונה. שער שוויון של ורונה נפסל והיא נותרה במקום הלפני אחרון עם תשע נקודות בלבד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully