וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלישי באלופות: אתלטיקו תחכה למעידה של רומא, יובה ובאזל יעלו?

הקבוצה של דייגו סימאונה תפגוש את צ'לסי (21:45, ספורט 5) ותקווה לאיבוד נקודות רומאי מול קרבאח. יובה תעפיל אם תגבור על אולימפיאקוס, השוויצרים נאבקים על הכרטיס מול צסק"א מוסקבה

אנטואן גריזמן שחקן אתלטיקו מדריד. רויטרס
אתלטיקו תצליח להעפיל למרות הכל? אנטואן גריזמן/רויטרס

המחזור השישי והאחרון של שלב הבתים בליגת האלופות ייצא מחר (שלישי, כל המשחקים ב-21:45) לדרך עם שמונה משחקים שיביאו להכרעות בבתים א'-ד'. במוקד, אתלטיקו מדריד (תתארח אצל צ'לסי) תקווה למעידה של רומא (תארח את קרבאך) כדי לעלות לשמינית הגמר, באזל וצסק"א מוסקבה ייאבקו על הכרטיס הפנוי מבית א' ויובנטוס תפגוש את אולימפיאקוס ותנסה להבטיח את ההעפלה מבית ד'.

מנצ'סטר יונייטד - צסק"א מוסקבה (ספורט 5 גולד)

השדים האדומים פספסו את ההזדמנות להבטיח את ההעפלה לשמינית הגמר במחזור הקודם, כאשר הפסידו בבאזל, אך קשה מאוד להאמין שהם ימצאו את עצמם בחוץ. היא מחזיקה ביתרון של שלוש נקודות על פני השוויצרים (שלא יכולים לעקוף את יונייטד בגלל המאזן הפנימי) וכן על פני צסק"א. במפגש הראשון עם הרוסים, הקבוצה של ז'וזה מוריניו ניצחה 1:4 בחוץ, כך שיצטרך לקרות משהו באמת מיוחד כדי שלא תעלה מהבית - נקודה אמורה להספיק לה למקום הראשון. ביום ראשון ממתין ליונייטד דרבי חשוב מאוד מול מנצ'סטר סיטי, והיא תנסה לא להסתבך לפני כן ולחזור לשלב הנוקאאוט לראשונה מאז 2013/14. פול פוגבה, שלא ישחק בדרבי בשל השעיה, צפוי לשחק לצד לא מעט שחקנים יחסית משניים.

בנפיקה - באזל

הניצחון הדרמטי על מנצ'סטר יונייטד במחזור הקודם שם את השוויצרים בעמדה נהדרת לעלות, והם יהיו בשמינית הגמר גם אם יפסידו, כל עוד יונייטד תנצח את צסק"א. אם הרוסים יפתיעו, באזל צריכה להשיג תוצאה זהה או טובה משלהם כדי לא לסיים את דרכה במפעל. בכל מקרה, מול הפורטוגלים החלשים שלא השיגו עדיין נקודות בקמפיין לא אמורה להיות לבאזל בעיה, במיוחד אחרי שניצחה 0:5 במפגש הקודם.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
פול פוגבה שחקן מנצ'סטר יונייטד עם עם ג'סי לינגארד. רויטרס
משחק אחרון לפני ההשעייה. פול פוגבה/רויטרס

באיירן מינכן - פריס סן ז'רמן (ספורט 5+)

שתי הקבוצות כבר הבטיחו את מקומן בשמינית הגמר ונשאר להן רק להיאבק על המקום הראשון בבית. באיירן אמנם נראית נהדר מאז חזרתו של יופ היינקס, והיא רשמה תחתיו עשרה ניצחונות ב-11 משחקים בכל המסגרות, אך דווקא המשחק האחרון של קרלו אנצ'לוטי בליגת האלופות הוא זה שימנע ממנה את הפסגה כנראה. המכונה מפריס ניצחה אז 0:3 בבית, מה שאומר שהיא יכולה גם להרשות לעצמה להפסיד ועדיין תסיים ראשונה. הצרפתים מגיעים אחרי ההפסד הראשון שלהם העונה בכל המסגרות, כאשר נכנעו במפתיע לשטרסבורג בליגה.

משחק נוסף:

סלטיק - אנדרלכט

אריאן רובן שחקן באיירן מינכן עם ניימאר שחקן פריס סן ז'רמן. רויטרס
מי יסיים ראשון? אריאן רובן וניימאר/רויטרס

צ'לסי - אתלטיקו מדריד (ספורט1)

הבלוז נמצאים בכושר מצוין ולא הפסידו בששת משחקיהם האחרונים בכל המסגרות. הם כבר עלו לשמינית הגמר וכעת ינסו לשמור על המקום הראשון בבית, כאשר ניצחון כמובן יספיק להם. תיקו או הפסד, לצד ניצחון של רומא על קרבאח, ישלח את האיטלקים להגרלת שמינית הגמר מהמקום הראשון. עבור אתלטיקו המצב הוא כמובן מסובך בהרבה, אחרי שפתחה את הקמפיין עם שלוש נקודות בארבעה מחזורים (כולל פעמיים תיקו מול האזרים) היא השאירה לעצמה סיכוי עם ניצחון חשוב על רומא - אך עדיין תזדקק לחסדי הקבוצה שמקדימה אותה כדי להימנע מהדחה מפתיעה מאוד כבר בשלב הבתים. ניצחון ספרדי ובמקביל איבוד נקודות של רומא ישלח את דייגו סימאונה לשמינית הגמר למרות הכל.

רומא - קרבאח

המארחת ניצלה את המפגש עם ספאל החלשה כדי לחזור לנצח בסוף השבוע, אחרי ההפסד שסיבך אותה מול אתלטיקו מדריד ותיקו מאכזב עם גנואה בליגה. היא אמורה להשלים את המשימה ולהעפיל לשלב הנוקאאוט בפעם השניה ברציפות, אחרי שחזרה מאזרבייג'אן עם 1:2 במפגש הקודם. האורחת תקווה להשיג ניצחון ראשון בקמפיין, אחרי שתי תוצאות תיקו מרשימות מול אתלטי.

גונסאלו היגואין יובנטוס חוגג שער. רויטרס
רק לא למעוד. גונסאלו היגואין/רויטרס

ברצלונה - ספורטינג ליסבון (ספורט 5)

אנדרס אינייסטה הפצוע ייעדר מהסגל של ארנסטו ואלוורדה, שצפוי להעלות הרכב די משני למשחק חסר משמעות לחלוטין מבחינת הבלאוגרנה, שכבר העפילו והבטיחו את המקום הראשון בבית. בארסה רשמה שתי תוצאות תיקו רצופות בליגה ותשמח לחזור למסלול הניצחונות, אחרי שבפורטוגל ניצחה את ספורטינג רק בזכות שער עצמי. האורחת לא הפסידה כבר שמונה משחקים רצופים בכל המסגרות ותנסה להפתיע ולהעפיל, לשם כך תזדקק גם למעידה של יובנטוס.

אולימפיאקוס - יובנטוס

הפיינליסטית מהעונה שעברה (ובסך הכל פעמיים בשלוש העונות האחרונות) לא ניצחה בשני המחזורים האחרונים בצ'מפיונס ותקווה להשיג שלוש נקודות כדי להימנע מהדחה מפתיעה מאוד. בכל מקרה, כל עוד ספורטינג לא מנצחת את ברצלונה, יובה תהיה בשמינית הגמר. מה שבטוח, אחרי הניצחון הגדול בנאפולי הגברת הזקנה מגיעה למשחק עם הרבה מאוד מצב רוח וביטחון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully