וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסי אבוקסיס: "יש כמה אוהדים אינטרסנטים שמתסיסים". פליקס נעים יפוטר?

מאמן בני יהודה התייחס לקרע בין הקהל לבעלים אחרי הניצחון: "ברק משקיע המון כסף ומפריע לי שכמה אינטרסנטים רוצים להפריע". גורמים בהנהלת סכנין ידרשו מאבו יונס לזעזע בעמדת המאמן

מאמן בני יהודה יוסי אבוקסיס. יוסי ציפקיס
עוד ניצחון מול האקסית. יוסי אבוקסיס/יוסי ציפקיס

בני יהודה השיגה הערב (שבת) את אחד הניצחונות הגדולים שלה העונה כשהביסה 0:3 את בני סכנין שכנתה לטבלה. יוסי אבוקסיס חגג על האקסית עם שערים של יונתן כהן, נריוס ולסקיס ואליאל פרץ עמוק בתוספת הזמן, כאשר איש המשחק הזה היה אלמוג בוזגלו שהציג יכולת טובה מאוד. גורמים בהנהלת בני סכנין ידרשו מאבו יונס לעשות זעזוע בעמדת המאמן, כאשר פליקס נעים עשוי במקרה כזה לשלם את המחיר.

פליקס נעים מאמן בני סכנין. יוסי ציפקיס
הקבוצה שלו בצרות. פליקס נעים/יוסי ציפקיס

יוסי אבוקסיס התייחס בסיום בעיקר לקרע בין חלק מהקהל לבעלים ברק אברמוב: "ברק משקיע המון כסף ורוצה בהצלחת המועדון. צריך לדאוג לחיבור בין הקהל להנהלה ולא כי אני מקורב לבעלים. יש פה כל מה שצריך בשביל שקבוצה תצליח. אני חושב שיש פה כמה אנשים אינטרסנטים בתוך הקהל שלנו, כמה בודדים שמתסיסים את כל השאר. רוב הקהל מצוין ומפריע לי שכמה אינטרסנטים רוצים להפריע לנו. אין הרבה בעלים כמו ברק אברמוב בכדורגל שלנו וגם אם יש בעיות עם מספר אוהדים מסויים, אז צריך לפתור אותם. לא יכול להיות שבעלים שמשקיע מיליונים יקבל קללות מצד כמה אוהדים בודדים. אסור שדברים כאלו יקרו כי באמת יש פה נתינה גדולה והשקעה בכסף של הבעלים".

על המשחק עצמו: "עשינו מהלכים יפים והבקענו גולים יפים. ניצחנו שלושה מארבעת המשחקים האחרונים ואני קונה אחוזים כאלה כל העונה. יש לנו מה לשפר למרות המשחק הטוב היום".

פליקס נעים: "כל השבוע עבדנו על איך מונעים מתפרצות וקיבלנו גולים במתפרצות. זה לא קשור ליריבה. פשוט לא הצלחנו במה שרצינו לעשות. חסר לי את הקשר שייקח אותי קדימה ואני מקווה שבחלון ההעברות אנחנו נתחזק. צריך לעשות רוטציה בקבוצה. נכון לעכשיו אנחנו לא שווים פלייאוף עליון".

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully