וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע המלך: בטיס הודחה במפתיע על ידי קאדיס, רביעייה לוולנסיה

הירוקים ניצחו 1:2 במשחק הראשון, אבל הקבוצה מהליגה השנייה הגיבה עם 3:5 מרשים בגומלין ועלתה לשמינית הגמר. העטלפים טיילו עם 1:4 על סראגוסה, גם ויאריאל, אספניול ואלאבס עלו

one

בווידאו: תקציר הפסדה של ויאריאל 3:2 בליגה לסביליה

קאדיס מהליגה השנייה סיפקה הערב (חמישי) הפתעה נוספת בגביע המלך הספרדי, כשניצחה 3:5 בחוץ את בטיס מהליגה הבכירה והדיחה אותה למרות הפסד ביתי 2:1 במשחק הראשון. ולנסיה, ויאריאל, אספניול ואלאבס עלו אף הן לשמינית הגמר.

סנטי מינה שחקן ולנסיה. GettyImages
שיפר את המאזן האישי. סנטי מינה/GettyImages

ולנסיה - סראגוסה 1:4 (1:6 בסיכום)

העטלפים שמרו על מאזן נקי מהפסדים בכל המסגרות והם כבר עם הפנים למשחק הליגה בחוץ מול חטאפה ביום ראשון. סנטי מינה החליף מסירות עם סימונה זאזה כדי לכבוש בדקה ה-28, והשלים צמד בדקה ה-59. רוברט איבנייס נכנס בדקה ה-63 ואחרי חמש דקות קיבל כדור מזאזה וסיפק מבצע נהדר כדי לחגוג שער בכורה בקבוצה הבוגרת. רובן וזו הוסיף בדקה ה-86 וחורחה פומבו העניק בחלוף דקה שער ניחומים לסראגוסה מהליגה השנייה.

בטיס - קאדיס 5:3 (6:5 בסיכום)

הקבוצה של קיקה סטיין ספגה חמישייה שנייה תוך 10 ימים והודחה בבושת פנים מגביע המלך. מאז ההפסד הביתי 2:1 לבטיס במשחק הראשון, קאדיס לא ספגה בחמישה מחזורים, צברה 13 נקודות מ-15 והתקדמה עד למקום השלישי בליגת המשנה. הערב, בתצורה המשופרת שלה, היא הותירה את האוהדים הירוקים בהלם. דויד בראל הוותיק פתח את חגיגת השערים בדקה השלישית, ריאד בודבוז איזן בכדור חופשי בחלוף חמש דקות, דני רומרה החזיר את היתרון לאורחים עם נגיחה מקרוב בדקה ה-18 וכריסטיאן טייו סובב לחיבורים ושוב השווה בדקה ה-24, לפני שאייטור גרסיה (26 בפנדל) ורומרה עם השני שלו (41) העניקו לקאדיס יתרון מבטיח. טייו השלים צמד במבצע אישי בדקה ה-64 ונתן תקווה לבטיס, אבל המונטנגרי איבן קצוייביץ' נגח לרשת בדקה ה-78 והשלים את ההפתעה.

תקציר: אלאבס - ויאריאל 3:0. רויטרס, one
עושה את ההבדל. סדריק בקאמבו/one, רויטרס

ויאריאל - פונפרדינה 0:3 (1:3 בסיכום)

הצוללת הצהובה הפסידה 1:0 במשחק החוץ מול היריבה מתחתית הליגה השלישית, אך לא התקשתה לתקן בבית. חאבי קאייחה לא נתן מנוחה לסקורר שלו סדריק בקאמבו וידע למה. אחרי מחצית מאופסת, החלוץ היה זה שדרס את ההגנה כדי להעניק לו יתרון בדקה ה-47 וגם השלים צמד עם דחיקה מקרוב בדקה ה-63, דקה לפני שהמחליף קרלוס באקה סגר עניין.

אלאבס - חטאפה 0:3 (0:4 בסיכום)

גם ללא מאמן ראשי אחרי פיטוריו של ג'אני דה ביאזי, אלאבס הצליחה להשלים די בקלות ניצחון כפול על חשבון חטאפה. פליטי ברצלונה היו חתומים על הניצחון הזה, כשמוניר כבש צמד בדקות 3 ו-69 ובתווך בויאן קרקיץ' התכבד בשער בכורה בדקה ה-31.

אספניול - טנריפה 2:3 (2:3 בסיכום)
לאספניול: ג'רארד מורנו (36 בפנדל), אסטבן גראנרו (57), סרחיו גרסיה (91). לטנריפה: בריאן אקוסטה (10), חואן קרלוס (92)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully