וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היגואין צפוי לפתוח מול נאפולי: "נצטרך לשקול את הדברים היטב"

אלגרי צפוי להעניק לחלוץ יובנטוס שנותח בידו מקום ב-11 במשחק העונה מול האקסית ומוליכת הטבלה, נאפולי (21:45, ספורט 5). על היריבה: "זה מבחן טוב מאוד עבורנו, עבורי הם פייבוריטים לאליפות"

מחזור 15הסתיים03/12/2017
נאפולי
    0
    • (13) היגוואין
    יובנטוס
    רויטרס

    אחרי שש שנות שליטה מוחלטת של יובנטוס בתואר האליפות באיטליה, העונה יש בליגה תחושה של אפשרות לשינוי. התחושה הזאת תיבחן מחר (שישי, 21:45, ספורט 5) כאשר הגברת הזקנה תגיע להתארח במשחק העונה אצל המועמדת הבכירה בעיני רבים לרשת ממנה את הסקודטו, נאפולי. במשחק שיפתח אתהמחזור, תארח רומא את ספאל.

    נאפולי היא חברה קבועה בצמרת בעונות האחרונות - סיימה כסגניתה של יובה פעמיים ופעמיים נוספות במקום השלישי - אך העונה נראה כי עשתה קפיצת מדרגה נוספת והיא מגיעה למשחק מראשות הטבלה ועדיין ללא הפסד. המשחק הזה הוא הזדמנות עבור השחקנים של מאוריסיו סארי להוכיח שזו עשויה להיות העונה שלהם.

    יובנטוס, מנגד, מראה העונה סימנים מסוימים של היחלשות, בעיקר בכל הקשור למשחק ההגנה שכל כך אפיין אותה בעונות האחרונות. הקבוצה של מסימיליאנו אלגרי הבקיעה יותר שערים מכל אחת אחרת בליגה (40, נאפולי שנייה עם 35), אך ממוקמת רק במקום השלישי בספיגות והוציאה עד כה כדור אחד מהרשת בממוצע למשחק - הרבה מאוד בסטנדרטים של הביאנקונרי.

    עוד בנושא

    גונסאלו היגואין שחקן יובנטוס מאוכזב. רויטרס
    יחמיץ את המשחק החשוב? גונסאלו היגואין/רויטרס

    הדאגה הכי גדולה של אלגרי לפני המשחק היתה כשירותו של גונסאלו היגואין, שעבר בתחילת השבוע ניתוח בידו. למרות זאת, באיטליה מדווחים שהוא צפוי לפתוח בהרכב. "אין ספק שכואב לו ביד", אמר אלגרי לקראת המשחק, "אבל אולי הוא יוכל לשחק. נראה בהמשך, אבל בואו נאמר שאני לא מודאג. נראה כמה יכאב לו, זה חסר טעם לסכן שחקן למשחק אחד כשיש עוד 30 עד לסיום העונה. נצטרך לשקול את הדברים היטב, יחד איתו".

    אלגרי סיפר על מצב הפצועים האחרים: "סטפן ליכטשטיינר בטוח לא ישחק, חואן קואדרדו התאמן מעט, יחד על פדריקו ברנארדסקי והם אמורים להיות כשירים". הוא יודע שהפסד יגדיל את המרחק בין הקבוצה שלו לפסגה לשבע נקודות. "נאפולי עושה דברים יוצאים מהכלל", החמיא ליריבה, "זה יהיה מבחן טוב עבורנו, מכיוון שיהיה משחק מרתק. כרגע הם לפנינו ופייבוריטים לזכות באליפות, נצטרך להיו טובים כדי לרדוף אחריהם ולהשיג אותם. מחר זה צעד חשוב, אבל לא מכריע".

    הפרטנופי, שניצחו 17 מ-19 המשחקים האחרונים שלהם והפסידר רק באחד מעשרת משחקי הבית האחרונים מול יובה, יגיעו בסגל מלא - מלבד הפצועים לטווח הארוך ארקדיוש מיליק ופאוזי גולאם.

    sheen-shitof

    עוד בוואלה!

    התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

    בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
    שחקני רומא אדין דז'קו, סטפן אל שעראווי. רויטרס
    רומא לא אמורה להתקשות/רויטרס

    רומא - ספאל (19:30, ספורט2)

    אחרי איבוד הנקודות בגנואה, שהגיע מיד לאחר הפסד לאתטיקו מדריד בליגת האלופות הג'לארוסי ינסו לחזור לעניינים ולהישאר קרובים לחבורה המובילה. זה לא אמור להיות קשה בבית, מול העולה החדשה שניצחה רק שני משחקים עד כה העונה, ומדורגת מתחת לקו האדום. דניאלה דה רוסי ייעדר לאחר שספג כרטיס אדום במשחק הקודם.

    הרכבי הקבוצות

    טרם התפרסמו תגובות

    הוסף תגובה חדשה

    +
    בשליחת תגובה אני מסכים/ה
      2
      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully