וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: פריס סן ז'רמן גברה 0:2 על טרואה, הפער בצמרת: 10 נקודות

ניימאר כבש (73) ובישל לקבאני (90) שגם החמיץ פנדל, המוליכה ניצלה את ההפסדים של מונאקו (1:0 בנאנט) ושל ליון (2:1 מול ליל) כדי לברוח. מארסיי הביסה 0:3 את מץ ועלתה למקום השני

שחקן פריס סן ז'רמן ניימאר חוגג. רויטרס
ממשיך לככב. ניימאר/רויטרס

המחזור ה-15 בליגה הצרפתית נמשך הערב (רביעי) עם משחקיהן של קבוצות הצמרת, והמנצחות הגדולות של המחזור הם פריס סן ז'רמן ומארסיי. הפריסאים ניצחו 0:2 את טרואה והגדילו את הפער בצמרת לעשר נקודות, הקבוצה מדרום צרפת הביסה 0:3 את מץ - שתיהן ניצלו את איבוד הנקודות של מונאקו (1:0 מול נאנט) ושל ליון (2:1 מול ליל).

פריס סן ז'רמן - טרואה 0:2

זה לא הלך קל עבור המוליכה, אך בסופו של דבר היא השיגה את ניצחונה השביעי ברציפות בכל המסגרות וברחה לשאר חברות הצמרת. בדקה ה-41 אדינסון קבאני ניגש לנקודה הלבנה, אחרי שנתפס בחולצה ברחבה על ידי קארים עזאמום, אך השוער ממאדו סמאסה הדף, וסיפק לניימאר תחמושת במאבק על המצבים הנייחים מול אורוגוואי. הברזילאי בעצמו שבר את השוויון בדקה ה-73, אם בעיטה שטוחה ומדויקת לפינה מחות לרחבה וגם בישל לקבאני, שסגר עניין בדקה ה-90 עם שערו ה-16 העונה בליגה.

מרסלו שחקן ליון. רויטרס
הפסד כואב. מרסלו מליון במאבק/רויטרס

נאנט - מונאקו 1:0

אחרי ההתבזות מול לייפציג בליגת האלופות וההפסד לפריס סן ז'רמן במשחק העונה במחזור הקודם, האלופה קיוותה לחזור למסלול הניצחונות מול הקבוצה של קלאודיו ראנייטי אך חוותה אכזבה צורמת נוספת עם הפסד כואב מאוד משער ניצחון של לוקאס לימה שתי דקות בתוספת הזמן. ההפסד הזה הוריד את מונאקו למקום הרביעי וגם היא כבר יודעת שהיא לא תשמור על תואר האליפות שלה העונה, בטח לנוכח הריצה המטורפת של פריס סן ז'רמן.

מץ - מארסיי 3:0

מה תגידו על מארסיי? בשקט בשקט הקבוצה מדרום צרפת השלימה עשרה משחקי ליגה רצופים ללא הפסד (כולל 2:2 מול פריס סן ז'רמן) ועלתה למקום השני כשהיא מנצלת הפסדים מפתיעים של ליון ומונאקו. פלוריאן תובאן (18), לואיז גוסטבו (36) ולוקאס אוקאמפוס (71) כבשו לקבוצה הלוהטת של רודי גרסיה מול מץ האומללה שממשיכה לסחוב את כל הליגה על גבה ותחזור לליגה השנייה אלא אם כן יקרה נס.

ליון - ליל 2:1

אחרי שכבשה רביעיות וחמישיות בשני המשחקים האחרונים שלה, ליון היתה בטוח שהיא בדרך לניצחון קליל על הקבוצה המפורקת של מרסלו ביילסה. אולם, לאורחים היו תכניות אחרות כששער של תיאגו מנדס (21) הימם את המארחים. מריאנו דיאס הלוהט השווה (36), אבל אסקיאל פונצ'ה (40) קבע את תוצאת המשחק עוד לפני ההפסקה. נביל פקיר קיבל הזדמנות להחזיר את ליון למשחק אבל החמיץ פנדל (56).

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
רדאמל פלקאו מונאקו מול נאנט. רויטרס
לא הולך. רדאמל פלקאו/רויטרס

משחקים נוספים:

אנז'ה - ראן 2:1
גנגאן - מונפלייה 0:0
טולוז - ניס 2:1

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully