וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טוני וואקמה חתם בסוכנות שחקנים אחרת, המטרה: מעבר בינואר לאירופה

29.11.2017 / 18:12

כוכב האלופה נפגש עם סוכן השחקנים זיו שטרנברג וחתם על הסכם ייצוג למספר מדינות לאירופה כדי למצוא לו קבוצה בינואר. גלזר יפתח בגביע הטוטו, לויטה על הספסל (ה', 21:00, ספ' 5)

חצי הגמרהסתיים30/11/2017
הפועל באר שבע
  • אוחנה (71)
0
    מכבי חיפה
    רויטרס

    כוכב הפועל באר שבע, טוני וואקמה, נועד אתמול (שלישי) עם סוכן השחקנים זיו שטרנברג וחתם איתו על הסכם ייצוג למספר מדינות באירופה, כך נודע לוואלה! ספורט. המטרה היא למצוא לחלוץ הניגרי קבוצה אליה יעבור בחודש ינואר. עם זאת, יש לציין כי הפועל באר שבע דורשת כרגע סכום אסטרונמי של כ-5 מיליון יורו עבור השחקן.

    חצי הגמר השני של גביע הטוטו יפגיש מחר (חמישי, 21:00, ספורט 5) בין האלופה ומחזיקת גביע הטוטו המכהנת, הפועל באר שבע לבין מכבי חיפה. האדומים מגיעים אחרי ה-2:2 הדרמטי מול בית"ר בליגה, בו ספגו ברגע האחרון שער שמנע מהם לעלות לראש הטבלה. הירוקים רשמו בשבת 1:1 נגד מכבי נתניה. ברק בכר צפוי לערוך לא מעט שינויים בהרכב מזה שפתח בטדי, לואי טהא סובל מכאבים בגב ובספק למשחק.

    מכבי חיפה סיימה את ההכנות. האימון אתמול התבסס על משחקונים קצרים אך על פי חלוקת השחקנים כבר אז ניתן היה להסיק מה ההרכב. בהתקפה תופקדו יחד קאיו, ניקיטה רוקאביציה וסטפנוס אתנסיאדיס, כשהיום תורגל לצדם סינטאיהו סלליך. בהגנה שיחקו יחד רז מאיר, דקל קינן ויונתן לוי, אך האחרון לא יהיה בסגל בסופו של דבר, ונראה שגם רמי גרשון יפתח. גם גל אלברמן תורגל. מי שאמור לפתוח שוב בין הקורות הוא עומרי גלזר. המשמעות: אוהד לויטה עשוי שוב לשבת על הספסל, זאת בהמשך לפרסום שלשום לפיו הוא לא שותף במשחק מול עכו מסיבות לא מקצועיות. מאור בוזגלו ימתין על הספסל וישחק מול האקסית. אופיר מזרחי לא בסגל, עדיין לא ברור האם ארנסט מאבוקה, שגם כן ערך אימון מלא, ייכלל בו.

    עוד בנושא

    הפועל באר שבע נוטה לא להעמיד את מיכאל אוחנה לדין: "הוא ילד טוב"
    גיא לוזון: "הוכחנו שאנחנו יכולים להתמודד עם באר שבע ולנצח אותה"
    מכבי פתח תקוה נדדה לסירקין, אך תיאלץ לשוב למגרש הסינטטי

    שחקן הפועל באר שבע טוני וואקמה. קובי אליהו
    בדרך החוצה? אנתוני וואקמה/קובי אליהו

    דור אלו, מגן באר שבע, אמר לקראת המשחק בגביע הטוטו: "אני מאוד מרוצה מההשתלבות שלי, מקצועית וחברתית. זו קבוצה מאוד שמחה, אני אוהב את השחקנים, יש פה אווירה טובה. אני מרגיש שמקצועית אני חוזר לעצמי אחרי הפציעה. תמיד אתגר לשחק נגד מכבי חיפה. זו אחת הקבוצות הגדולות בכדורגל שלנו. אין ספק שיהיה קשה, אבל אם נעשה את העבודה שלנו, אני מאמין שנעלה לגמר".

    המאמן ברק בכר הוסיף: "ברור שאנחנו מתקרבים למשחקים על תואר ונעלה במלוא הרצינות. נעשה שינויים בגלל העומסים, יהיו רוטציות מן הסתם, אבל נעלה כדי להגיע לגמר. זה אתגר. אנחנו אף פעם לא מתרצים, יש לנו סגל גדול ונבוא לעשות משחק טוב ולעבור שלב".

    sheen-shitof

    עוד בוואלה!

    זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

    בשיתוף חברת גליל

    הרכבי הקבוצות

    שופט: דניאל בר נתן
    אצטדיון: נתניה
    קהל: 2800

      טרם התפרסמו תגובות

      הוסף תגובה חדשה

      +
      בשליחת תגובה אני מסכים/ה
        2
        walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully