וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פריס סן ז'רמן: מה קרה מאחורי הקלעים בעסקת העברתו של קיליאן אמבפה?

הפגישה במסעדה בעיר האורות, ההבטחה להביא את ניימאר ודני אלבס והקרע הגדול בין אמבפה למאמן מונאקו לאונרדו ז'ארדים. הפרטים מאחורי העברת ילד הפלא של צרפת לפ.ס.ז' נחשפים

רויטרס

בפחות משלושה חודשים הצליח דימיטרי ריבולובלב הרוסי, בעלי מונאקו, למכור שני מוצרים יקרי ערך: ראשית הוא מכר ב-385 מיליון יורו את הציור המפורסם בן ה-500 שנה "סלבטור מונדי" של לאונרדו דה וינצ'י, ולאחר מכן הוא גם השלים את העברתו של קיליאן אמבפה לפריס סן ז'רמן תמורת סכום המוערך בכ-180 מיליון יורו (סכום שישולם בתום העונה כשעונת ההשאלה של החלוץ הצעיר בפריס תגיע לסיומה). כל זה קרה לאחר חודשים של פגישות חשאיות בין הצדדים ומשא ומתן ארוך. כעת בצרפת מתפרסמים הסודות שמאחורי עסקת ההעברה היקרה.

הסיפור מתחיל ב-2 ביוני, במסעדה בדרום פריס, בה נפגשים וילפריד אמבפה, אביו של קיליאן, ואנטרו הנריקה, המאמן הספורטיבי החדש של פריס סן ז'רמן. הנריקה פורס בפני אביו של היהלום הצרפתי את החזון של המועדון ואפילו מספר לו שבנו הוא העדיפות מספר אחת שלהם בחלון ההעברות. וילפריד דוחה בנימוס את ההצעה, ומספר שבנו רוצה להישאר עונה נוספת במונאקו. "אם קיליאן ישנה את דעתו" אומר הנריקה, "פריס תמיד תחכה לו".

עוד בנושא:

צרפת: פריס סן ז'רמן ניצחה 1:2 בחוץ את מונאקו במשחק העונה
ליל הודיעה: המאמן מרסלו ביילסה הושעה מתפקידו

שחקן פריס סן ז'רמן קיליאן אמבפה. רויטרס
רצה לשחק בריאל. אמבפה/רויטרס

ב-15 ביוני, אחרי פגישה סגורה בין משפחת אמבפה להנהלת מונאקו, קיליאן ומשפחתו מתחילים בסבב שיחות עם אנשי הקבוצות אשר מעוניינות בו: פפ גווארדיולה (מנצ'סטר סיטי), ארסן ונגר (ארסנל), פלורנטינו פרס (ריאל מדריד) ונאסר אל חלאיפי מפריס סן ז'רמן. אמבפה שומע מבעלי פ.ס.ז' שהוא מעוניין להחתים הקיץ גם את ניימאר ודני אלבס, ומסתקרן. "אם נאסר באמת יבנה את הקבוצה שהוא דיבר עליה, מדובר במשהו גדול" אמר החלוץ למקורביו.

למרות הכל, אמבפה עדיין רצה להישאר במונאקו. פריס אפילו לא הייתה במקום השני, רק בשלישי, שכן העדיפות הבאה של הצרפתי הייתה לעבור לריאל מדריד, בשורותיה חלם לשחק כנער צעיר. בתחילת חודש יולי פריס סן ז'רמן החתימה את דני אלבס, ואמבפה הגיע למסקנה שיכול מאוד להיות שהדברים עליהם אל חלאיפי דיבר הופכים למציאות.

עוד באותו נושא

צרפת: פריס סן ז'רמן ניצחה 1:2 בחוץ את מונאקו במשחק העונה

לכתבה המלאה
דמיטרי ריבולובלב. AP
יקבל את הכסף בשנה הבאה. בעלי מונאקו דמיטרי ריבולובלב/AP

מעברו של ניימאר לפריס סימן מתחרה חדשה על שירותיו של אמבפה: ברצלונה, שרצתה להביא לכוכב הברזילאי מחליף ראוי. עורך דין פריזאי מונה על ידי הקטלאנים במטרה לשכנע את אמבפה להצטרף אליהם. בינתיים, מערכת היחסים בין אמבפה למאמנו במונאקו, לאונרדו ז'ארדים, עלתה על שרטון. "הוא הרגיש שהוא לא רוצה להיות במונאקו יותר ודחף למעבר למדריד" אמרו באלופת צרפת על המאמן.

ב-27 באוגוסט, אחרי פגישה בביתו עם ראשי פריס סן ז'רמן, אמבפה משתכנע, ומחליט: אני רוצה לעבור לפריס. המועדונים מתחילים במשא ומתן בו הם מנסים שלא לפגוע בפייר פליי הפיננסי, וסוגרים עסקה במסגרת החלוץ יעבור לפריס בהשאלה ובעונה הבאה ייקנה תמורת סכום של כ-180 מיליון יורו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully