וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: לסטר ניצחה 1:2 את טוטנהאם, 2:4 ליונייטד על ווטפורד

ורדי (13) ומחרז (45) כבשו שערים אדירים, קיין רק צימק מבישול של לאמלה, שחזר אחרי שנה, והתרנגולים לא ניצחו כבר שלושה משחקים ברצף. יאנג (צמד), מרסיאל ולינגארד כבשו ליונייטד

שחקני לסטר סיטי חוגגים. רויטרס
חגיגה של השועלים/רויטרס

רק בסוף השבוע התקיים המחזור ה-13 בפרמיירליג, שנחתם עם ניצחונה של מנצ'סטר סיטי על האדרספילד, והערב (שלישי) כבר נפתח מחזור אמצע השבוע, ה-14 במספר. לסטר סיטי גברה 1:2 על טוטנהאם, מנצ'סטר יונייטד ניצחה 2:4 את ווטפורד, תומר חמד שיחק חמש דקות ב-0:0 של ברייטון עם קריסטל פאלאס.

לסטר סיטי - טוטנהאם 1:2

התרנגולים ממשיכים לאכזב וצברו רק נקודה בשלושת המחזורים האחרונים, אחרי תצוגה של השועלים שהזכירה את עונת האליפות מלפני שנתיים. ג'יימי ורדי (13) וריאד מחרז (45), הכוכבים הגדולים של התואר סנסציוני ההוא, כבשו שני שערים אדירים והיממו את השחקנים של מאוריסיו פוצ'טינו. במחצית השנייה נרשם רגע מרגש, כאשר אריק לאמלה עלה על כר הדשא לראשונה מאז אוקטובר 2016 לאחר שהחלים מפציעה. שתי דקות לאחר מכן הוא אפילו התכבד בבישול להארי קיין, שכבש את שערו ה-11 ב-11 משחקים בכל המסגרות מול לסטר, אך זה לא הספיק. הקבוצה של קלוד פואל שבה לנצח אחרי שלושה מחזורים שחונים.

דקה 5: לסטר פתחה טוב, ואחרי שני ניסיונות לא מוצלחים למצוא את ג'יימי ורדי באיזורים המסוכנים, ווילפרד אנדידי ניסה כוחו בבעיטה מחוץ לרחבה אך לא סיכן את הוגו לוריס.

דקה 9: ווס מורגן עלה גבוה לכדור קרן ונגח לעבר המסגרת, דני רוז היה במקום והרחיק מקו השער.

דקה 13: גול! איזה שער נפלא של ורדי, שהתחבר באקרובטיות להרמה של מארק אולברייטון משמאל ושלח כדור קשתי בנגיעה לרשת. 0:1 ללסטר, שער מאה בקריירה לאנגלי.

דקה 16: כמעט השוויון של טוטנהאם. מוסא סיסוקו הגיע לאחד על אחד מול קספר שמייכל, שהצליח ללטף את הבעיטה שלו לפני שאיבורה הרחיק אותה ממש מקו השער.

שחקן לסטר סיטי ג'יימי ורדי כובש. רויטרס
טכניקה עילאית. ג'יימי ורדי כובש/רויטרס

דקה 31: טוטנהאם מתקרבת. כריסטיאן אריקסן מצא את דלה עלי לבד ברחבה, אך הבעיטה שלו הלכה למרכז השער ושמייכל הדף.

דקה 45: גול! רגע לפני השריקה להפסקה, ריאד מחרז הזכיר את יכולתו מעונת האליפות והעלה את לסטר ל-0:2. הקשר הנהדר קיבל את הכדור באגף ימין, חתך לאמצע ושיגר פצצה מסובבת מחוץ לרחבה לחיבורים. טוטנהאם בצרות.

דקה 55: לסטר בשלה, ממש כאילו חזרנו שתי עונות לאחור. אולברייטון הרים משמאל, אוקזאקי נגח מעט מעל השער.

דקה 60: איזה פספוס של טוטנהאם. אחרי ערבוביה, דייבינסון סאנצ'ס מצא את עצמו חופשי ומאושר במצב מצוין ברחבה, אך נגח חלש ובזבז הזדמנות מצוינת.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
שחקן לסטר סיטי ריאד מחרז כובש. רויטרס
שער ענק של מחרז/רויטרס

דקה 75: איזו החמצה! הרחקה של דני סימפסון הגיעה לאריקסן, שלא הצליח לסדר את הגוף ושלח את הכדור החוצה ממטרים ספורים.

דקה 79: גול! איזה סיפור נפלא - אריק לאמלה עלה מהספסל להופעה ראשונה מאז אוקטובר 2016 וכעבור שתי דקות הכניס לקיין כדור עומק, אותו המשיך החלוץ לרשת. טוטנהאם צימקה ל-2:1, תצליח לחזור?

דקה 83: כמה טוטנהאם הייתה קרובה לשוויון! סרז' אורייה העביר כדור רוחב נפלא לרחבה, פרננדו יורנטה הגיע ושלח את הכדור החוצה ממצב שחייבים להבקיע ממנו.

דקה 94: הסתיים המשחק, 1:2 נהדר ללסטר סיטי על טוטנהאם.

שחקני טוטנהאם הארי קיין, אריק לאמלה חוגגים. רויטרס
לא הספיק, אך בהחלט מרגש. לאמלה חוגג עם קיין/רויטרס

ווטפורד - מנצ'סטר יונייטד 4:2

ניצחון שלישי ברציפות לז'וזה מוריניו והשחקנים שלו במשחק מעט מוזר. הפתיחה הייתה של המארחת, שהגיעה אחרי שני ניצחונות רצופים ובידיעה שכבר לקחה העונה נקודות מארסנל ומליברפול, וניסתה לשדר שהיא באה לעשות גם ליונייטד. אלא שאז נכנס אשלי יאנג לפעולה, ועם צמד תוך שש דקות סידר לאורחים יתרון כפול. עוד שבע דקות חלפו ואנתוני מרסיאל כבש את שערו השמיני העונה בכל המסגרות (אותה כמות כמו בכל העונה שעברה) וקבע שלראשונה אחרי שנה בדיוק, השדים האדומים כבשו שלושה שערים במחצית ראשונה של משחק פרמיירליג. לקראת הסיום טרוי דיני ועבדוליי דוקורה צימקו וסידרו למוריניו דפיקות לב, לפני שג'סי לינגארד חתם את התוצאה עם שערו הראשון העונה.

דקה 11: המארחת פתחה היטב ונראית מסוכנת יותר בפתיחה. רישארליסון כמעט מצא את אנדרה גרי אך דה חאה קלט. מיד לאחר מכן הברזילאי הנהדר הצליח לאיים מכדור קרן, אך לא מצא את המסגרת.

דקה 19: גול! למרות הפתיחה החלשה, יונייטד מוליכה 0:1. אשלי יאנג קיבל את הכדור באגף שמאל, ניצל טעות של קיקו כדי להשתלט עליו ושחרר בעיטה שטוחה לרשת.

דקה 25: גול! השני של אשלי יאנג, וזה כבר 0:2 לשדים האדומים. הקשר/מגן הוותיק סובב יופי של בעיטה חופשית מ-25 מטרים והכניע את אאוריליו גומס, שמעט הפקיר את הפינה שלו.

שחקן מנצ'סטר יונייטד אשלי יאנג חוגג. רויטרס
צמד נפלא. אשלי יאנג חוגג/רויטרס

דקה 32: גול! ההגנה של ווטפורד מחוררת, ואיבוד שלה איפשר לרומלו לוקאקו למצוא את אנתוני מרסיאל, שמול גומס לא התבלבל וקבע 0:3 מוחץ למנצ'סטר יונייטד.

דקה 45: הצלה כפולה של גומס השאירה את הפער על שלושה שערים. ראשית הדף בעיטה של לוקאקו ובהמשך הסתדר גם עם הריבאונד של ג'סי לינגארד.

דקה 45+2: כמעט שער מצמק של ווטפורד רגע לפני המחצית. קיקו הרים, רישארליסון עלה גבוה ונגח את הכדור למשקוף והחוצה.

דקה 60: המחצית השנייה רדומה לחלוטין, לא נרשמו שום מצבים מסוכנים ליד אחד מהשערים.

דקה 76: יונייטד כמעט כבשה את הרביעי. מרכוס רשפורד חטף את הכדור ליד הרחבה ומצא את לוקאקו. גומס כבר היה על הדשא, אך אדריאן מריאפה סיפק בלימה אדירה עם גליץ' מתוזמן.

דקה 77: גול! מרכוס רוחו הפיל את רוברטו פריירה ברחבה, טרוי דיני ניגש לנקודה הלבנה וצימק ל-3:1.

שחקני ווטפורד חוגגים. רויטרס
חשבו על קאמבק. שחקני פאלאס חוגגים/רויטרס

דקה 84: גול! ווטפורד צימקה ל-3:2. אנדרה קארייו העביר כדור רוחב, עבדוליי דוקורה בעט בנגיעה פנימה וסידר דקות של מתח לפני הסיום.

דקה 86: גול! יונייטד סגרה עניין בזכות מהלך יפה ושער בכורה העונה ללינגארד, שחלף על פני מספר שחקני הגנה לפני שבעט פנימה. 2:4 לשדים האדומים בדרך לניצחון.

ברייטון - קריסטל פאלאס 0:0

למרות שמדובר ביריבות לוהטת ועתיקת יומין, שנקראת דרבי ה-M23 על שם הכביש שמחבר בין ברייטון ללונדון, שתי הקבוצות נפגשו לראשונה אי פעם בפרמיירליג - ולא הצליחו למצוא את הרשת. ויין הנסי סיפק הצלה מול גלן מארי בדקה ה-84, במה שהיה המצב הטוב ביותר במשחק. תומר חמד עלה מספסל דקה לאחר מכן, בירם כיאל ישב בפעם השנייה ברצף 90 דקות על הספסל ויחכה לדקות ראושנות העונה בהמשך.

משחק נוסף:

ווסט ברומיץ' - ניוקאסל 1:2
לווסט ברומיץ': האל רובסון קאנו (45+1), סאם פילד (56). לניוקאסל: קירן קלארק (59), ג'וני אוואנס (86, עצמי).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully