וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תחושות קשות במ.ס אשדוד, שתנסה להחזיר את אור אינברום בינואר

27.11.2017 / 7:49

בקבוצה מאוכזבים אחרי ההפסד לעשרה שחקנים של רעננה ומבינים: "אם לא תהיה מהפכה בינואר, יהיה קשה מאוד להישאר בליגה". אשדוד תבדוק אפשרות לצרף את קשר גנט, שמתייבש על ספסל מאריבור

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

אחרי עוד הפסד כואב, 1:0 ביתי מאכזב מאוד מול הפועל רעננה, מ.ס. אשדוד מחפשת חיזוק והיא תנסה לצרף את אור אינברום בחלון ההעברות הקרוב. השחקן לא התאקלם במאריבור ורוצה לחזור לשחק כמה שיותר מהר וייתכן שהקאמבק יתאים לשני הצדדים במצבם. אופציית אשדוד עשויה להיות ריאלית אם קבוצתו גנט תסכים להשאיל אותו. באשדוד גם ינסו לצרף את דור ג'אן, כפי שכבר פורסם כאן. היום אמורים לסגור את רישומו של הקשר הברזילאי סידני דה פרייטאס אחרי שנשיאות בית הדין העליון קבעה כי השחקן חופשי ויכול לחתום בכל קבוצה.

אור אינברום שחקן מ.ס. אשדוד (ימין). לירון מולדובן
יחזור הביתה? אור אינברום/לירון מולדובן

בתוך כך, תחושות קשות מאוד במועדון בעקבות ההפסד הביתי להפועל רעננה ששיחקה בשלבים רבים של המשחק בעשרה שחקנים לאחר הרחקת שמעון אבוחצירה. שחקן בקבוצה אמר אמש: "אם לא תהיה מהפיכה בינואר, יהיה קשה מאוד להישאר בליגה. אשדוד זקוקה לשחקנים טובים יותר כדי להינצל מירידה. כרגע אנחנו הקבוצה הגרועה בליגה".

אבל למרות ההפסד המאמן עמיר תורג'מן לא מרים ידיים. גם בסיום המשחק הוא אסף את שחקניו בנוהל הקבוע שלו לשיחה קצרה. במהלך השיחה החליפו מאוריסיו וויקטור גנב כמה מילים בעצבים וניכר כי קיים מתח בין כולם לאור התוצאות הרעות. תורג'מן אמר אמש: "אני לא מרים ידיים. אנחנו נרים את השחקנים ונמשיך הלאה. נעבוד על כל הליקויים ונתקן כדי להיראות הרבה יותר טוב בהמשך".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully