וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאונל מסי לשופט: "טעית! תכף תרד לחדר ההלבשה ותראה שטעית!"

ב"מונדו דפורטיבו" גילו מה אמר הפרעוש לשופט המשחק בין ברצלונה לולנסיה אחרי שהשער החוקי שכבש לא אושר. אינייסטה מתלונן ("החלטה גורלית"), אלבה זוכר ש"כבר איבדנו אליפות על שטות כזו", בתקשורת טוענים לקנוניה וממחישים הטיה נוספת בעד ולנסיה

one

כעס בברצלונה אחרי ה-1:1 אמש (ראשון) בקרב הצמרת מול ולנסיה. הקטלונים אמנם שמרו על סטטוס קוו בפסגת הליגה הספרדית, אותה הם עדיין מובילים בארבע נקודות, אבל קופחו בגדול בדקה ה-30 כששער של ליאונל מסי לא אושר, למרות שהכדור עבר את קו השער בבירור. שחקני ברצלונה מחו במשך שניות ארוכות באוזניו של השופט והקוון בעקבות ההחלטה האבסורדית, אך ללא הועיל.

מסי היה פעיל במיוחד במחאות, ועל פי "מונדו דפורטיבו" אף אמר לו: "אתה טעית! תכף תראה את הוידאו ואתה תראה שטעית, אני מבטיח לך!". בירידה להפסקה הארגנטינאי אף הסביר וסימן לשופט: "אם הקו כאן, אז הכדור היה כאן! כולם ראו את זה". השופט הגיב ואמר: "אני לא בטוח, נרד לחדר ההלבשה ונראה מה היה". לרגעים נדמה היה שברצלונה תשלם על כך במזומן, לאחר שרודריגו העלה את ולנסיה ליתרון בדקה ה-60, אולם ג'ורדי אלבה בשער נפלא מבישול נפלא עוד יותר של ליאונל מסי, סידר לברצלונה נקודה בדקה ה-82.

עוד בנושא

ולנסיה וברצלונה סיימו ב-1:1, הקטלאנים קופחו על ידי השופט
רשמית: ליאונל מסי האריך את חוזהו בברצלונה עד 2021
זינדין זידאן: "אף אחד לא יעזוב בינואר, בנוגע לרכש הכול פתוח"

ליאונל מסי שחקן ברצלונה מתלונן לשופט. רויטרס
הטענות לא עזרו לו. ליאונל מסי עם השופט/רויטרס

כך או כך, בסיום עסקו בברצלונה בעיקר בטעות השיפוט הקריטית. בתקשורת הספרדית כבר הגדירו אותו כ"שער רפאים", והזכירו מקרה אחר בו ברצלונה קופחה בעונה שעברה בנסיבות דומות, במשחק חוץ מול בטיס. "כבר הפסדנו אליפות אחת על שטויות של שופטים, אני לא מוכן שזה יקרה עוד פעם", אמר ג'ורדי אלבה בטון תקיף בסיום, כשהוא מזכיר את אותו שער מול בטיס אשתקד. "כולם טועים, אבל אני עמדתי בקו החצי ויכולתי לראות שזה היה גול ברור, אז איך זה שהשופט והקוון לא הבחינו בזה? לא מצליח להבין את זה. לא יודע מה מסי אמר לשופט, אבל כל מה שהוא אמר לו באותו רגע מוצדק. חייבים להתחיל להיעזר בטכנולוגיית קו השער, זה כבר מתחיל להיות מגוחך".

אנדרס אינייסטה אמר בכעס ש"כל האצטדיון ראה שהיה גול, חוץ מהאיש שצריך לראות הכי טוב מכולם". סמואל אומטיטי הוסיף ש"זה פגע בנו מאוד", וסרג'יו בוסקטס טען ש"אנחנו מרגישים רע מאוד. הגיע לנו גול בבירור, לא ברור איך אף אחד מהשופטים לא ראה את זה". ארנסטו ואלוורדה, לעומתם, אמר: "אני לא יודע אם היינו מנצחים אם הגול היה מאושר, אבל מה שבטוח, זה היה נותן לנו יתרון משמעותי ומשנה את כל המשחק. חבל מאוד על הטעויות הללו".

התקשורת הקטלונית, מן הסתם, הזדעקה עוד יותר מהשחקנים עצמם. ב"אל מונדו" נכתב כי "השופטים של ריאל שוב רוצים לגנוב לברצלונה את האליפות", וב"ספורט" ציינו פעמים אחרות בהן שערים חוקיים של ברצלונה נפסלו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
ג'ורדי אלבה שחקן ברצלונה. AP
זועם. אלבה/AP

עד כמה ברור היה השער של ברצלונה? ככה ברור

השער הפסול של ברצלונה מול ולנסיה. צילום מסך, אתר רשמי
השער הפסול של ברצלונה מול ולנסיה/אתר רשמי, צילום מסך

כמו כן, בספרד תהו מדוע השופט לא הוציא את הכרטיס הצהוב לרודריגו אחרי חגיגות השער של ולנסיה. צילומי הטלוויזיה מוכיחים שהוא כבר שלף את הצהוב, אבל ככל הנראה מכיוון שמדובר בצהוב ושני והרחקה, השופט העדיף להימנע ממנו והחזיר את הכרטיס לכיס.

הצהוב ביד, וחזר לכיס

השופט לא צוציא כרטיס צנוה לשחקן ולנסיה מול ברצלונה. צילום מסך, אתר רשמי
השופט לא צוציא כרטיס צנוה לשחקן ולנסיה מול ברצלונה/אתר רשמי, צילום מסך

יש לציין כי כשמאמן ברצלונה ארנסטו ואלוורדה נשאל על שגיאת השיפוט, הוא הודה גם ש"נגד מלאגה אנחנו כבשנו שער אחרי שהכדור עבר את קו הרוחב. כולנו מושפעים מהחלטות שיפוט".

היום גם מאמן ריאל מדריד זינדין זידאן התייחס לסוגיה. כשנשאל האם הוא מופתע שלה ליגה לא משתמשת בטכנוליגיית ה-VAR ענה זידאן: "כן, זה התכנון, אבל ההתאחדות תחליט. הטכנולוגיה משתנה, וזו תהיה מערכת שתשפר את הכדורגל". זיזו טען כי "חלק מחוסר הוודאות תיעלם, אבל זה בלתי נמנע, כי אנחנו מתכוונים לכיוון טכנולוגי. יהיו פחות מקרים שנויים במחלוקת, אבל זה גם ייקח מעט מהספונטניות של הכדורגל".

רגע לפני השער של ברצלונה מול מלאגה

ברצלונה כובשת מול מלאגה אחרי שהכדור עבר את קו הרוחב. צילום מסך, אתר רשמי
ברצלונה כובשת מול מלאגה אחרי שהכדור עבר את קו הרוחב/אתר רשמי, צילום מסך

אגב מצלמות הטלוויזיה קלטו שיחה בהפסקה בין שחקני ולנסיה וברצלונה, כשמגן המארחת חוסה לואיס גאיה פנה לבוסקטס ושאל אותו - "הכדור של מסי, הוא עבר את הקו בהרבה?". קשר בארסה ענה: "נכנס כמו גדול".

בספרד טוענים כי קשר ברצלונה עוסמאן דמבלה היה ביום ראשון במשחק של קבוצתו לשעבר ראן, ואמר לאנשי הצוות ש"בעוד שבועיים אני חוזר לאימונים".

כמובן שהנושא המרכזי השני שהעסיק את ברצלונה היה הארכת החוזה של ליאונל מסי, שחתם על חוזה חדש עד 2021 בקבוצה. "כולנו חיכינו להודעה הזו", אמר בוסקטס. "אני מקווה שעכשיו האוהדים רגועים, כי כולנו נוכל ליהנות מליאו עד 2021 ואפילו יותר, אני מקווה". אינייסטה הוסיף ש"הארכת החוזה של מסי היא בשורה נהדרת למועדון. זה היה עניין של זמן עד שליאו והמועדון ימצאו את עמק השווה, ואני מאושר שזה קרה לבסוף".

(עדכון ראשון: 6:32)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully